Am crezut că voi avea o viaţă minunată. Am crezut că o să fiu fericită. Am crezut că o să am şi un iubit care să aibă grijă de mine şi care să mă facă să mă simt bine. Ei bine, se pare ănsă că am o viaţă de tot râsu'; sunt oricum altcumva decât bucuroasă şi împlinită, m-am pricopsit cu un idiot care mă scoate din sărite de fiecare dată când deschide gura.
În prezent, mergem la şcoală "împreună" (de fapt eu stau la 10 paşi de masochistul acela pervers, mai mult alergând decât mergând ). Căutând mai bine printre toate hainele acelea "obşcene" , am găsit o jachetă de blugi sub care am pus un tricou negru simplu. O las descheiată şi ăi răsucesc manşetele pentru a căpăta un aer mai neîngrijit doar pentru faptul că am văzut-o într-o zi , în vitrina unui magazin de lux cu eticheta inscripţionată cu suma de 500$. Nu ştiu cum şi-a permis-o nărodul ăsta, dar nu am de gând să mă privească lumea , cum de eu-fata de locuieşte într-o cocioabă-ămi permit asemenea ţoale. Port jeanşii skinny rupţi de azi-de-dimineaţă şi în picioare am încălţat o pereche de teneşi converse pe care mi i-a dat Mason , nelipsit de întrebarea "Dar de unde?". Mi-a răspuns că "Din cur" , dar nu l-am luat în seamă.
-Ştiai că suntem în aceaşi clasă?! urlă de la 12 metri distanţă, Mason.
Mă împiedic, tuşesc sec şi mă întorc cu faţa înspre el, holbându-mă:
-Ce-ai spus?!?!
-Suntem în aceaşi clasă. M-a prezentat proful tău în faţa tuturor. Remember!?
-Dar parcă vorbisem cu directoarea şcolii să te mute!!!
-Neah...A zis că e mai bine aşa.
"O să îl omor într-o zi!"
-Mergem?întreabă, venind mai aproape.
-D-dda.
"Categoric!"
......
Două sute de perechi de ochi de toate culorile se holbează la noi. Mason se apropie de mine şi mă atinge:
-Dacă nu îţi iei mâna de pe fundul meu, jur că numai apuci ziua de mâine, mârâi printre dinţi.
-Ceee...?Încerc doar să le arăt tuturor că eşti ocupată!
-Ocupată??! Cu ce?!?! Cu înghiţitul porcăriilor tale?
-Nu. Eu mă refeream la cu totul altceva, şopteşte, aplecându-se şi atingându-mi buzele mele cu ale sale.
Un cor de voci se ridică în aer. Murmurul iscoditor e enervant şi aş vrea să îl opresc dar, mmm....gura lui e atât de apetisantă. Încă mai păstreză gustul siropului de coacăze şi al clătitelor. Ah! Clătitele acelea demenţiale. Raiul pe Pământ nu alta! Oh! Doamne ce sărut absolut delicios. Aş sta şi m-aş înfrupta din el toată ziua. Dar stai puţin! Nu este cel mai bun să fac aici o şcenă romantică, pentru că:
1.Suntem în curtea şcolii
2.Toţi se holbează la noi
3.Mă sărut cu un idiot!
Din fericire , reuşesc să mă eliberez , lovindu-l unde îl doare mai tare, mârâind:
-O dată dacă o să îmi mai faci ceva fără permisiunea mea, te voi tranşa ca pe un porc!
-Draga mea, o să fac ce vreau, când vreau, cum vreau cu tine, indiferend dacă îţi place sau nu.
-Şi mai mă rog, cine eşti tu?
-Gazda ta în prezent. Iar dacă nu vei face ce spun eu, te voi da afară cu un şut în fund.
Respiraţia mi se opreşte brusc la auzul vorbelor sale, dar şi conştientizând că tot liceul-sau cel puţin clasa a 12-a -aude faprul că eu depind de un bou ca acesta şi că are toată puterea asupra mea. Pulsul mi-o ia la goană. Fierbinţeala mi se urcă în obraji. Un gust acru mi se formează pe limbă, iar palmele îmi transpiră.
CITEȘTI
Dragoste ghinionistă
RomanceEra o zi minunată de septembrie. Stăteam la biroul meu prăpădit, în casa mea prăpădită, gândindu-mă la viaţa mea prăpădită, care nu putea să fie mai rea de atât. Dar ştiţi ce? Soarta mi-a demonstrat că mă înşel. De ce? Pentru că în aceeaşi seară: ca...