Del 1

518 17 4
                                    

Jeg våknet fredelig og rolig av den fine sommerduften og de nydlige sangfuglene kvitre utenfor huset mitt.

KØDDA!!

Jeg våknet av den samme stygge ringeklokka som ringer hver jævla dag, fy faen at hodet mitt ikke sprenger!

UGH!

Jeg røyste meg opp fra senga å traff det kalde gulvet. Jeg kjente huden min får en liten smak av gåsehud mens jeg tramper bortover mot badet mitt.
"Wow, u looking good!" Sa jeg ironisk til meg selv da jeg så meg selv i speilet.
"Hell no" hørte jeg noen rope bak meg.
"Dra deg ut din stygge jævel" ropte jeg tilbake til storebroren min Lukas.
"Mamma lurte bare på om du var våken, så hun bedde meg gå å skjekke" sa han å tok henda i været før han snudde seg igjen, og gikk ut døra.

Jeg skylte fjeset mitt og sminket meg lett. Litt pudder og mascara holder lenge... Jeg gikk inn på rommet mitt igjen å tok av pysjen min og skiftet til hverdagsklær(bildet)

Jeg gikk ned tok ut en iskaffe fra kjøleskapet og begynte å spasere til skolen.

Jeg kom meg inn på skolegården å så en klynge med oversminka barbidukker stå å snakke med de like falske venninnene sine.
Jeg begynte å se etter Sofus og Rufus.
"Hvor har de blitt av da?" Sa jeg lavt til meg selv. Jeg skulle til å begynne å gå lenger inn til skolen, men det noe som gjorde at jeg ikke fikk gått slik jeg mista balansen å tryna.
Jeg hørte to kjente latter i bakrunnen.
Jeg snudde meg å så Sofus og Rufus stå å le seg til de snart faller de også.
Jeg så ned på skona mine.
Typisk de å knytte skolissne sammen når jeg ikke legger merke til at de er inerheten.

"Hjelp me opp a" sa jeg etter jeg hadde løsnet skolissne fra hverandre.
Det kjentes ut som jeg fløy opp på to bein igjen. De var sterke ass! Kjentes ut som om jeg var bare en liten 2 åring.
"Har dokke trent ellernokke sant?" Sa jeg forbløffet.
"Oh yeah" nikket Rufus.
Jeg ristet lett på hodet før jeg vi begynte å gå inn til skolen ilag.

Det ringte inn å alle satt seg på plassene sine. En tykk ekkel stygg dame kom inn i klasserommet... Læreren min. Ugh

"Som dokke kanskje vet blir det klassetur neste uke til London"
Yeeeeey vi skal til London med barbidukkene!! Det blir gøy! Merk ironien...!
"Jeg har merket at ikke alle er med alle så du får en partner du skal være med hele uka i London, der skal dere passe på hverandre! Ok?" Sa Trine strengt
WHAAAAT?!? Hvis jeg ikke kommer med Sofus eller Rufus dreper jeg meg selv ass!
"Ok" sa klassen døvt.
"Gruppene er:
Sondre og Tobben
Ole og Laila
Rassmus og" LA DET BLI MEG LA DET BLI MEG håpte jeg sterkt.
"Og Mia
FUUUUUUUUUCK 'faceplam'
"Lussie og Isac"
WHAT DID U JUST SAY?!? Fack u bitch!!!

•••••••••••••••••••••••••
Syns om første del? Syns dere jeg burde roe ned banningen? Noen som leser historien egt? XD

You're special {Isac Elliot}Where stories live. Discover now