En høy ringelyd suste inn i ørene mine.
Endelig var skolen ferdig!
Jeg pakket sakene mine og begynte å spasere hjemover.Jeg tok på øreproppene mine og nynnet på en sang mens jeg nøyt solens varme strømme gjennom kroppen min.
"Pass deg!" Hørte jeg noen skrike, før jeg kjente noe hardt dunke i hodet mitt.Jeg åpnet øynene mine og så jeg sitte i ett fremmed rom. Jeg ble litt stressa, men av å tenke slik fikk jeg bare enda mer vondt i hodet. Jeg skulle til å røyse meg men datt ned i senga med en gang, mens smerten spredde seg ut over hele kroppen min.
"Auuu" stønnet jeg av smerte.Jeg hørte noen komme oppover på ei trapp. Jeg kjente lukten av vafler og kakao. Mmhmm favoritten min.
Jeg var nysgjerrig på hvem som skulle komme inn den døra.
Den åpnet seg sakte og inn kom justin bieber!!!!!!Drøm videre Lulus...!
En gris kom å satt seg ved siden av sengen.
"Versegod" sa grisen å smilte.
"Takk" smilte jeg vennlig tilbake
Jeg grafset i meg maten mens jeg spurte "hva skjedde?"
"Du gikk på en lyktestolpe" lo grisen
Jeg himlet med øynene og skøyt meg selv med fingeren.
"Vell, takk for du hjalp meg Isac! Det var snilt" sa jeg å smilte vennlig til han.
"Jeg kunne jo ikke latt deg ligge der bevistløs på bakken, altså da kunne hvem som helst komt å voldtatt deg! Jeg mener det blir jo helt grusomt, for det er jo jeg som skal ta jomfrudommen din" sa isac beskymret.
Jeg så bare rart på han, men måtte le litt av hvor skjønn han faktisk var.. Altså jeg mener KDKDNSJDKDDJ nei whaaat?! Isac skjønn?
Tror jeg skada hodet mitt hardt denne gangen!"Men jeg tror jeg må gå nå Isac"sa jeg å skulle til å røyse meg igjen, det funket ikke så bra denne gangen heller.
Jeg datt ned i sengen å hylte av smerte.
"Å det tror du går nå?" Sa isac
"Jammen ååååå" ropte jeg i irritasjon
"Du må bli her til i morgen" sa isac bestemt
"Jammen" jeg takk ikke å si noe mer
"Det var ikke et spørsmål. Du blir her!" Sa han strengt å gikk ut av rommet."Jammen Isaaaaaac" ropte jeg
Han kom inn døra
"Hva er det?"
"Jeg må på do" sa jeg mens jeg lo av flauhet
Isac himlet med øynene før han kom mot meg tok armene hans rundt kroppen min og bærte meg i brudestilling ut på badet. Han slapp meg ned og gikk ut døra.
Jeg gjorde det jeg skulle å gikk ut igjen
"Isaaaaaac" ropte jeg
"JAAAAA" hørte jeg han lenger borte ved gangen. Han kom mot meg igjen
"Jeg er sulten" sutret jeg.
"Det ligger mat i kjøleska"
"Sorry isac jeg er for svak til å lage mat selv" smilte jeg til han
"Hva vil du ha da?" Spurte han surt
"PAAASTAAA" sa jeg drømmende
"Vent på rommet da" sa han og himlet med øynene.Jeg gikk inn å satte meg happy i sengen igjen, dette er så Chill!! Trenger ikke å gjøre en dritt nå! Jeg lente meg tilbake og sloknet
"Pastaen er ferdig søta" smilte isac søtt til meg. Aww
UGHH!!
Jeg kjente ingen smerte i hodet lenger men jeg ville leke litt mer med han
"Du må bære meg" surtret jeg
Han tok meg opp men denne gangen ikke i brudd stilling, men sånn brannmann stilling. Slik at Isac har meg over skuldra mens beina og hendene mine henger ned på hver sin side. HaHaHaHaVi kom oss ned på kjøkkenet og isac skulle sleppe meg ned, men beina mine skled automatisk rundt midjen hannes og hendene mine rundt nakken.
Jeg stirret i øynene hannes.
Hater å innrømme dette men Isac har fine øyner, han studerte meg tilbake.
"Du er nydlig vet du det?" Sa han å så meg rett inni øynene.
Isac begynner å gjøre meg helt urolig, hvordan får han det til, jeg har så lyst å bare kysse de saftige myke lyserosa leppene hannes nå...!Lulus skjerp deg!!!
Jeg gikk sakte ned på to bein.
Jeg så opp på han
"Syns du virkelig det?"
Han nikket. Jeg smilte før jeg tok hånden hannes
"Takk!" Smilte jeg
VOCÊ ESTÁ LENDO
You're special {Isac Elliot}
Fanfic(Norsk Isac Elliot historie) Lussie er navnet mitt, men de fleste kaller meg for Lulus. Dei aller beste på jord er Sofus og Rufus, altså Sondre og Rassmus... Du legger vell merke til at alle kallenavnene våres slutter på us. Altså us som betyr oss...