Jeg kjente kroppen min begynte å bli varm, jeg begynte å svette.. En hel jævla uke med Isac?! Kanskje han blir sett som den hotteste gutten på skolen å bla bla bla bla bla MEN han er litt av en gris! Alt jeg sir til han skal han gjøre om til noe ekkelt og perverst...
"Dere kan gå til partneren deres å snakke om hva dere vil gjør i London når det ikke er felles oppgaver" smilte Trine.
Plutselig ble stillheten til et bråk, alle gikk rundt å prata om alt. Jeg satt på plassen min fortsatt. Isac stirret på meg fra plassen hannes på andre siden av klasserommet, men jeg bare ignorerte han. Skal vi snakke i lag elns kan han komme hit! I det samme jeg tenkte det tok isac med seg stolen sin å satt seg ved meg.
Jeg så bare rart på han.
"Hva har du lyst å gjøre i London?" spurte han normalt
"Joeh tenkte at vi kunne"
"KOSE OSS LITT I SENGA" avbrøt isac meg.
"Hva faen isac! NEI" sa jeg spydig tilbake.
"Det er jo ingenting andre morsomme ting a gjøre daa" sutret han.
"Er sex alt du tenker på eller?" Spurte jeg stygt
"Hvorfor lurer du?" Svarte han lett tilbake.
"Fordi det er d du snakker om hele tiden, d må være Nåkke galt oppi hodet ditt" svarte jeg litt bitch tilbake.
"Ja i ditt også! Alle vil jo ligge med meg, jeg vet du også vil! Men du tørr vel bare ikke" sa han stolt
"NEVAH IN MY FUCKING LIFE" sa jeg å røyste meg. Han grep hånden min i det jeg skulle snu meg
"Digg rumpe" hvisket han. Jeg vriklet av grepet hannes og gikk til læreren.
"Trine må jeg være med isac?"
"Ja du må nok det, da har jo du god mulighet å bli bedre kjent med han. " Smilte hun.
"Men åååågghhh" sa jeg irritert tilbake.Jeg gikk bort til Isac å satt meg ned igjen.
"Ble lille Lussie litt sur" sa han med baby stemme.
Jeg viste han fingeren.
"Sorry jeg viste ikke" sa han å tok henda i været
"Viste ikke hva da?" Spurte jeg.
"At du hadde uka di" smilte isac ondt til meg
"Skulle trodd du var"
"Den mest hotteste personen i verden" avbrøt han meg igjen.
Han lente leg stolt tilbake i stolen.
"Stygge homo gris" kom det ut av meg
"Det stygge homo grisen er keen på deg" sa han dirty.
"Ok nå holder det" sa jeg å røyste meg å gikk bort til Rufus."Går det bra?" spurte han høfflig som alltid.
jeg ristet på hodet å så sykt sur ut.
"Lulus, det går bra ettervært! Stol på meg" smilte han søtt tilbakeHan fikk meg alltid i godt humør.
Jeg gidde han en bamseklem.
"Glad i deg" smilte jeg
"Glad i deg også" sa Rufus mens han holdt under haka mi. Jeg kjente det dannes en liten varme i kvinnene mine.•••••••••••••••
Kanskje litt kjedelig del men... Mere?
VOUS LISEZ
You're special {Isac Elliot}
Fanfiction(Norsk Isac Elliot historie) Lussie er navnet mitt, men de fleste kaller meg for Lulus. Dei aller beste på jord er Sofus og Rufus, altså Sondre og Rassmus... Du legger vell merke til at alle kallenavnene våres slutter på us. Altså us som betyr oss...