Preview 2

103 7 5
                                    

    ...

Am privit-o cum paraseste rapid institutia si ii observ expresia plina de satisfactie ca orele s-au terminat. Nu o condamn, si eu sunt la fel de satisfacut. Am continuat sa o privesc cum isi face loc printre numeroasele persoane de pe trotuar. Si-a trecut mana prin par, apoi si le-a indesat in buzunarele hanoracului negru pe care il purta. Si-a vazut de drum pana cand un tip putin mai scund ca ea era pus pe sotii. Si-a lovit intentionat umarul de al ei, iar eu m-am incruntat. Faith parea ca nu e afectata de acest gest, asa ca si-a continuat drumul, dar strumful ala nu s-a lasat. Baga-i-as rame pe nas. 

S-a uitat surprins la ea, apoi a ranjit draceste si a prins-o de mana, fortand-o sa se intoarca spre el. Miscarea brusca si faptul ca tipul era mai scund decat ea, i-a oferit un bilet fie catre rai, fie catre sentinta la moarte. Optez mai mult pentru a doua varianta.

Capul sau a intrat fix intre sanii acesteia. Faith si-a marit ochii, iar eu mi-am muscat pumnul, parandu-mi rau pentru bietul omulet. M-am ridicat de pe banca, dorind sa merg sa o ajut sau mai degraba sa-l ajut pe baiat sa iasa viu din asta, dar era prea tarziu. Faith ii daduse deja o palma care i-a intors fata la 90 de grade, apoi l-a prins de umarul stang si i-a dat inca o palma in obrazul drept. M-am strambat, privindu-i fata rosie. Am vrut sa plec, dar urmatoarea miscare a lui Faith m-a durut si pe mine. L-a prins de umeri si l-a lovit cu genunchiul in zona dintre picioare. Au,mama..L-am privit cum isi acopera zona lovita cu mainile si cade in genunchi, vaitandu-se de durere. Eh, stii ceva, se descurca si singura. Mi-am luat ghiozdanul si mi l-am pus pe umar, privind ultima lovitura pe care i-a dat-o tot cu genunchiul.

Cred ca-l doare..

Bun, deci am pus un mic preview pentru ca nu am reusit sa termin capitolul, iar maine am simulari. O sa apara si next-ul in curand. Sper sa va placa.

HawkGirl || SfidareaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum