...
- Jake? Am incercat sa imi abtin chicotul si m-am asezat mai bine printre hainele de pe umerase.
- Jake, stiu ca esti aici! Tata a ras, iar eu mi-am muscat buza pentru a nu incepe sa rad din cauza tonului sau comic. Mi-am oprit orice miscare, inclusiv respiratia atunci cand l-am vazut in fata usii dulapului. Acesta a zambit strengareste si si-a incrucisat bratele la piept, privind spre usa dulapului.
- A treia bataie din palme! Mi-a cerut hotarat, iar eu am inghetat. E a patra oara cand jucam "Ascunde-te si bate din palme", iar eu pierd, pentru a patra oara. Sunt sigur ca triseaza.
Am inghitit in sec si mi-am ridicat ezitant bratele pentru a bate din palme, insa nu am mai apucat...
O bataie s-a auzit in usa dormitorului, urmata de un zgomot puternic. Mi-am acoperit urechile, apoi cu o miscare usoara m-am lasat in jos si am incercat sa privesc ce se intampla prin crapatura formata de usa dulapului pe care am lasat-o foarte putin deschisa. Mi-am pus mana la gura in momentul in care l-am vazut pe tata zacand fara suflare intr-o balta de sange, iar langa el, un om masiv imbracat intr-un costum negru il privea, asigurandu-se ca era mort. Am simtit cum lacrimile imi inteapa ochii si am continuat sa stau in tacere pana cand "Omul Negru" a parasit incaperea si zgomotele au incetat.
Dupa ceva timp, mi-am luat inima in dinti si am impins usa dulapului care s-a deschis cu un scartait. Am pasit ezitant pana in fata tatalui meu. M-am lasat sa cad in genunchi langa el si am continuat sa plang.
- Te vom razbuna, promit! Am spus printre suspine, strangandu-mi pumnii.
CITEȘTI
HawkGirl || Sfidarea
Fanfic»-> Fata Șoim Arcaşul Văduva Neagră IronMan Batman SpiderMan <-« Ei vor lupta pentru dreptatea noastră. Dar ce se va întâmpla când cel mai de încredere îi va trăda? HawkGirl || Sfidarea Bluemonster101 © 2014. Toate drepturile rezervate.