*D/N perspektiv*
Jeg spurtet så raskt som jeg kunne mot målet og dribblet forbi alt som sto i vegen for meg. Når jeg sto ett par meter ifra målet brukte jeg all kraften jeg hadde i beina og smalt til fotballen og stillingen ble 3-1! Wohooow! Nå har jeg scort 2/3 mål for laget vårt. Alle jublet mens jeg så meg rundt om kring og blikket mitt fastnet på selveste Felix Sandman som satt på trebunen og så på. Han hadde ett sexy fnis på leppene og blunket til meg. "Han er bare så jævla sexy og", nei hjernen min må stoppe opp! Fokus på fotball. Jeg gikk på riktig side av banen og spillet fortsettet. Det var bare 5min igjen og vi gjorde vårt beste og ble Kretsmestere. Vi jublet og tok heiaropet og seiersdansen osv. Når vi var ferdige så skulle alle hjem men noen skulle bytte klær i gymmgarderoben. Jeg gikk inn i gymmgarderoben med besteveninnen min og 3 andre jenter fra laget for å bytte. Når jeg komm in i garderoben så tok jeg av meg fotballsokker, sko og overdelen så jeg sto bare i fotballshorts og sports-bh. Jeg kjente att jeg måtte på do og imens jeg var på do så sa jentene "vi går nå vi, hade!" og jeg svarte med ett ja. Når jeg kom ut fra doen så var det bare meg igjen i garderoben. Jeg byttet bare topp og tok på meg Nike joggeskoene jeg hadde med meg før jeg pakket sammen og gikk. Jeg gikk ut garderoben og mot utgangen til idrettsbanen hvor Felix og gjengen hans sto og snakket. Jeg ignorerte dem og gikk hjem. På vegen hjem så fikk jeg en følelse av at noen forfulgte meg så jeg stoppet opp og så meg rundt. Ingen. Jeg fortsettet med å gå fram til jeg fikk følelsen på om att noen faktisk talt gikkk etter meg, så jeg snudde meg rundt og møtte på en fnisende Felix. "Så himla sexy! Han kunne ha vert en sexgud" urgh.. hjernen min fungerer ikke på riktig sett. Jeg ga Felix en 'Hva gjør du her' blikk og han forstod det med en gang.
"Vill du ta følge?" spurte han og jeg nikket ett kort ja som svar. De første 10 sek vi gikk ilag, ja jeg telte faktisk. så var det helt stille frem til vi var 5m ifra hans hus, da blokket han vegen for meg sånn at jeg ikke kunne komme forbi, men da prøvde jeg å gå forbi langs gjerdet men da plasserte han armene sine på hver side av gjerdet sånn att jeg ikke kom meg unna og jeg ga han en hva i huleste blikk. Han så meg rett inn i øynene og begynte plutsellig å lene seg mot meg. Jeg sto helt stille, jeg kunne kjenne hans varme lepper presses mot mine kalde. Jeg røs til, samtidig som det kjennes helt fel ut så kjentes det riktig ut. Han snek armene sine ned til hoftene mine og jeg slengte armene mine rundt nakken. Han slikket meg i underleppa men jeg slapp han ikke inn så han køyp meg på rumpa sånn at jeg stønnet og han fikk seg inn. Det gikk raskt over til grovt klining og han hadde latt dene ene hånden på rumpa mi.
"Felix er det deg?" hørte vi plutselig noen si. Vi begge snudde oss raskt og så Magnus på trappen.
"Ja." svarte Felix kort.
"Hvem er du med?" spurte Magnus og Felix drog meg med til Magnus.
"Dette er D/N." svarte Felix kort og Magnus smilte.
"Vill du ikke by D/N inn til middag?" spurte han og Felix snudde bort til meg og ga meg en 'vil du? blikk og jeg nikket ett ja. Jeg kan ikke tro at jeg skal spise middag med selveste Felix Sandman! Vi gikk inn og tokk av oss jakke og sko, jeg satt ifra meg baggen i gangen før vi satt oss ned og spiste.
"Så Felix kan du ikke fortelle meg litt om når dere ble sammen?" spurte Magnus imens vi åt. Jeg holdt på å hoste ut maten men holdt det inne og de låg ikke merke til det utenom Felix.
"Vi er..." fikk jeg sagt før Felix avbrøt.
"Vi går i samme klasse og vi ble sammen for rundt en månde siden." sa han og smilte. At vi går i samme klasse er sant men vi er ikke sammen. DUST! Men uansett så spilte jeg med. Felix hadde plassert en hånd på låret mitt og strøyk det opp og ned. Jeg ble så nervøs. Siden jeg ville hevne tilbake om forholdet så strøyk jeg hånden min oppåver låret hans og nermere og nermere k*ken. Når jeg hadde hånden min over k*ken så bet han leppen sin med lyst imens jeg fikk fram knytneven og slo til under bordet og smilte til han. Han prøvde å skjule smerten og lykkes (Videoen ovenfor). Æsj! Når vi var ferdige med å spise så satt vi og så på "fifty shades of grey".
---*---
Når vi var kommet til halve filmen så reiste foreldrene til Felix til Spania, de skulle tydeligvis på FC Barcelona kamp og Felicia var ikke hjemme. Vi satt der helt stille og så så på filmen frem til jeg oppdaget at Felix fikk en bulk i buksa etter en sexscene så jeg tok opp mobilen min og åpnet snappchat.
"Felix, smil!" sa jeg og han gjorde det jeg sa men.... jeg fikk nesten ett helkroppsbilde, med bulken i. Jeg fikk latterkrampe og falt av sofaen. Jeg tegnet en pil ned på bulken og skrev "Kåtbukk😂" på. Han ga meg ett spørrende blikk og jeg viste han det. Han prøvde å ta mobilen min men jeg reagerte raskt nok for at han ikke skulle ta det. Han hoppet oppå meg og tok mobilen min. Nå satt han på fanget mitt og han slettet bildet.
"Nei! Mesterverket mitt! Jeg kommer aldri til å tillgi deg." Ropte jeg og oppførte meg som en 6åring som ikke fikk den barbie dokken hun ville ha. Han la ifra seg mobilen min og lå seg heller imellom beina mine. Han lente seg inn og kysset meg. Vi holdt på en stund og det gikk over til klining.
"Hva med nå da?" spurte han mens han trakk seg unna, samme gjorde jeg.
"Nei!" svarte jeg stolt og han bærte meg oppå rommet hans hvor han kastet meg brått oppi senga og la seg oppå meg. Han begynte meg å kysse meg og slikte dermed under leppen min for å få tilgang men jeg slapp han ikke inn fordi jeg ville spille hard to get så han kløyp rompa mi sånn at jeg slapp ett stønn og han fikk seg inn.Vi klinte en stund frem til han begynte å kysse meg oppåver nakken og etterlot sugemerker. Jeg slapp ett stønn og han drog av meg toppen og jeg tok av hans. Jeg førte hånden min nedover magemusklene hans imens vi holdt på. Jeg drog av han buksene hans sånn att han la bare i boxer og han tok av shortsen min. Han dekte kroppene våres med teppe før vi fikk av det vi hadde på oss.
"Er du sikker på dette? Du kommer kanskje ikke til å klare å gå en stund." spurte han og jeg nikket ett ja før han førte sin harde og store k*k inn i meg. Det var sykt digg samtidig som det gjorde sjukt vondt. Han presset seg hele vegen inn og hardt. Han knullet meg så hardt att jeg blødde. Jeg er tross alt ikke en jomfru. Vi begge kom og la utslitte på ryggene våres. Vi lå der en stund frem til jeg sjekket klokken på mobilen min og den var tross alt 23:47
"Shit! jeg må hjemm!" sa jeg og Felix nølte bare.
"Kan du ikke bli? Det er jo lørdag imåren." sa han og jeg nikket og sendte melding til mamma.
Til: Mamma
Hei jeg overnatter hos en kompis :)
Fra: Mamma
Ok, kos dere. Jeg og pappa reiser på jobb til USA imåren 06:00 uansett. Kos dere masse, klemm mamma:)
Jeg la ifra meg mobilen og la meg på rygg igjen.
"Kan jeg låne dusjen?" spurte jeg Felix og han fikk frem sitt pedosmil.
"Vist jeg får følge med" sa han. Jeg nikket som ett svar og reiste meg opp. Fysøren så vondt. Jeg klarer så vidt å gå det svir som svarte i underlivet. Jeg krysset beina så det så ut som om jeg måtte på do. Jeg kjente to sterke armer løfte meg opp som en brudd inn i dusjen. Felix satt meg ned før han satte på dusjen. Vi sto i dusjen før han presset meg opp i dusjveggen og jeg skjønte hva han ville.
"Hopp" sa han og jeg gjorde det han sa og vi kjørte enda en runde. Når vi var ferdige så klarte jeg så vidt å gå så Felix løftet meg opp i sengen hans og vi koste før vi la oss.
"D/N, vil du bli min?" spurte Felix.
"Vist." svarte jeg og han drog meg helt intill hansånn att jeg kjente magemusklene hans inn till ryggen min. Vi hadde bare på oss undertøy.
"Hvordan føler du deg?"spurte han.
"Etter att du har knullet meg så sjukt hardt to ganger på rad så svir det som svarte i fitten som bare det"svarte jeg og begge fniste.
"Du kan vere stolt over att jeg innrømmer att du ikke er dårlig i sengen." sa jeg dermed og han kysste meg i nakken og sa att han elsket meg og jeg besvarte det før vi begge sov.
Halloen! Im back bitches! Neida, jeg oppdaterer neste kap når jeg ikke er gretten. Promise! Legg gjerne igjen votes & kommentarer for da blir jeg superglad ;D
KAMU SEDANG MEMBACA
Dirty Fooo Imagines Norsk
Fiksi PenggemarPG 13 Hvist du ikke liker perverse greier, ikke les dette ! Denne boka inneholder mye sexuelt. 7/24