Hogy hogyan is kezdődött ez az egész?
Kezdjük az elején. Hat éves korom óta a birtokomban vannak ezek a kulcsok. Bárki aki el akarta venni tőlem hogy át jusson egy másik Világban meghalt. Rajtam kívül senki nem használhatja már a ezeket. A családunk egy őrző család. A kulcsok generációról generációra szállnak. Bárki azt hinné hogy egy hatéves gyerek nem tud rájuk vigyázni kivéve akkor ha különleges képességei vannak. Minden őrzőnek más, az enyém az elme befolyásolása bárkit öngyilkosságra tudok kényszeríteni. A másik amit anyától örököltem az a villám ostor, bárkit akit megütök vele azonnal meghal. Kicsit morbid az egész de már gyerekkoromban belém nevelték a gyilkolást. Nyolcévesen öltem először. Először nagyon rossz érzés volt féltem rémálmaim voltak, de ezek mind elmúltak féléven belül. Azóta már jó párszor erre kényszerültem ezért ha bárki aki itt Maradonban meghallja a nevem retteg. 14 éves koromban lettem árva. Azóta meg kell védenem magam. A szüleimet az vitte a sírba akiket annyira védtek az emberek. Undorító faj őket gyűlölöm a legjobban. Nincsenek érzéseim csak a gyűlölet és a megvétés. A szüleim voltak annyira naivak hogy azt az undorító fajt védték. Ám egy nap az egyikük átjött a Világunkba mondván hogy érdekli mi hogy élünk anyám volt olyan nagylelkű és átengedte, utána jött az amire senki sem számított. Becsapták őket és el akarták lopni a kulcsokat. De a szüleimnél nem találták őket, én rejtőzködtem óvtam őket, majd az egyikük lelőtte az anyámat, apám egyszerre volt dühös és fájdalommal teli. Ellentámadt egy maga vagy 7-8 ember ellen azt hiszem, apámat is megölték 6 golyó szaggatta szét a mellkasát. A szemem láttára haltak meg, ekkor már forrt bennem a düh még jobban mint mikor láttam anyámat holtan össze esni könnyek folytak a szememből 14 éves Tinédzser voltam akiben a hormonok is tomboltak amik még jobban felerősítették a bosszú vágyam.
Előjöttem a rejtek helyemről és hideg vérrel meggyilkoltam őket. Volt aki saját magával végzett az elme kontrollnak köszönhetően volt akivel az ostorom végzett. De az aki megölte az anyámat szörnyű halált halt. Bevallom élveztem amikor önmagát kínozta, végül mikor már a teste vérben úszott. Az ostorommal megöltem egy villám csapás ölte meg, megérdemelte a rohadék. Ezután minden ajtót bezártam senkit nem engedtem többé hogy átjárjon a Világok között. Mikor híre ment a mészárlásnak ami történt. Mindenki rettegett itt Maradonban. Az ártatlan kinézetem mögött amit anyámtól örököltem egy igazi hidegvérű gyilkos lakozik. A mai napig senki nem tudja még elképzelni sem hogy mit éltem át akkor. Egyedül maradtam azóta eltelt már 7 év zavartalanul élek, néha valaki megpróbálkozik a Világok közötti átjárással, de a kulcsok nélkül hasztalan a próbálkozás vagy azonnal meghal aki megpróbál szökni vagy én végzek vele.(A sztorinak nem lesznek külön külön részei folytatólagosan fogom majd kitenni őket remélem tetszeni fog mindenkinek ☺️)
YOU ARE READING
Két Világ találkozása
FanfictionA Nevem Lee Felix a Világok közötti kulcsok őrzője vagyok. Gyerek korom óta én őrizem őket. Ám egy nap amikor váratlan baleset történt. És szökésben voltam a kulcsokkal az egyiket valahol a jók világban elhagytam. Ha rossz kezekbe keru...