2.rész

36 5 0
                                    

A kulcsok együtt nagy hatalmat birtokolnak külön-külön csak az ajtók nyitását szolgálják ám ha egyszerre használjuk a 4 kulcsot az erő amivel felruházza a tulajdonosát képes arra hogy megszüntesse a az ajtókat és a Világok egybe nyílnak. Ám ha ez megtörténik mindenki veszélyben van. Az első ajtó a kóbor lelkek Világába vezet, a második az emberek Világába, a harmadik a pokol kapuja, a negyedik pedig menny kapuja. A második és a negyedik nem tűnik olyan vészesnek egészen addig amíg meg nem tudják hogy aki átlép bármelyik ajtón különleges képességek nélkül az rosszabbat él át mint a halál. Ha viszont én viszek át valakit dönthetek a sorsáról, a válasz egyértelmű akit átviszek hagyom hogy meghaljon. Ez a büntetés amiért ellen szegül de a nagytöbbség nem jut el addig hogy át vigyem a kapun.
Próbálkoznak bármilyen csellel megvesztegetéssel de előbb utóbb rájönnek hogy minden erőfeszítés hasztalan. Hmmm soha nem hittem volna hogy egyszer a Világ amiben élek a feje tetejére fog állni és menekülni kényszerülök, hiszen több vér tapad a kezemhez mint bármelyik zsoldos katonának. De a lázadás és a bolygót működtető reaktor robbanása mindent egy csapásra megváltoztatott. Épp az utcákon sétálgattam amikor egyszer csak egy nagy rengés rázta meg az egész helyet láttam a menekülő embereket, olyanok voltak mint a patkányok a süllyedő hajón amikor a víz elől menekülnek. Egy gyereket sikerült elkapnom aki halálra volt rémülve lehet tőlem de az is lehet hogy a rengés miatt. Megkérdeztem mégis mi a franc történt itt?! Mikor kimondta hogy felrobbant a fő reaktor a lázadók miatt elárasztott a düh. Elengedtem had menjen útjára majd a rengés epicentruma felé vettem az irányt. Mikor oda értem, és láttam mi történt belém fagyott a szó és a szívem kihagyott egy kis időre. Egyből az ugrott be hogy a kulcsok lesznek azok amiket el akarnak lopni hogy meneküljenek. Haza siettem felkaptam a 4 kulcsot és az ajtók felé vettem az irányt. Próbáltak az utamba állni és megszerezni azt ami nálam van, a tettük miatt az életükkel fizettek. A villámcsapások megölték őket. Az átjáróknál több százan álltak és engem vártak hogy nyissam ki nekik az ajtót. Ennyivel nem bír el a villámom így az elmekontrollt vetettem be. Mikor egymásnak estek és elkezdték megölni saját társaikat nagy vigyorral az arcomon mentem keresztül köztük. Az első ajtó ami előttem volt az emberek a férgek világának ajtaja volt kinyitottam és átmentem rajta. A dimenziók közötti átjárás közben mikor egy magas ház tetején találtam magam az egyik kulcs eltűnt. Pánikba estem és elkezdtem keresni ha rossz kezekbe kerül valaki kinyitja az ajtót azonnal meghal vagy ami még rosszabb  ha képességekkel rendelkezik irányítani fogja az erőt ami akár az én vesztemet is okozhatja.

Két Világ találkozásaWhere stories live. Discover now