lol

126 8 4
                                    

ik ben er zo net achter gekomen dat dit boek al over de honderd reads heeft, lol

ik had eigenlijk niet verwacht dat iemand dit zou lezen want het is complete bullshit maar het is leuk om te doen dusjaa thanks for reading :)

wij hebben thuis zo'n nieuwe afspraak dat mijn zus en ik op zondag koken en vandaag was de eerste zondag dat we dat moesten doen dus daar ga ik jullie over vertellen want ik ben boreeeed

oke nou we moesten als eerst de boodschappen halen (ja de jumbo is bij ons op zondag open, go jumbo) we moesten doperwten, ovenfriet, biefstuk en een toetje kopen btw. we liepen daar dus zo in de jumbo en ja we konden de doperwten dus niet vinden, maar toen kwamen we erachter dat ze in het vriesvak lagen en toen hadden we de doperwten yes. toen was er nog het probleem dat er niet genoeg biefstuk was dus toen moesten we 2 verschillende soorten biefstuk kopen en ja.

toen we eenmaal klaar waren met de boodschappen, moesten we terug naar huis fietsen (fuck u nederland met dat fietsen altijd ugh)

toen waren we thuis en toen moesten we gaan koken (daarvoor keek ik nog pll bc verslavend maar oke) het kwam er uiteindelijk op neer dat ik alles deed en mijn zus er maar een beetje bij stond en deed alsof ze de 'chef' was.

er is uiteindelijk niks aangebrand en alles is goed gegaan dus toen konden we rustig eten (we hadden btw ben and jerry's als toetje aka heaven)

maar nu zit ik hier in een stoel een beetje divorce te kijken met mn ouders en ja dit was het wel zo'n beetje

ik hoop dat jullie een deel van mijn saaie dag leuk vonden om te horen ✌

xoxo

rants ☆Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu