Приховане видіння

29 1 0
                                    


Новий семестр почався ще три тижні назад, а я все ніяк не можу зібратися та потрапити в колію. Це мій останній курс. Викладачі твердять, щоб ми доклали усіх зусиль на вивчення необхідного матеріалу, пройшли практику, готувались до екзаменів. Ось і зараз, я іду послухати лекцію про криміналістику, а почую лекцію про безвідповідальність студентів. Хоч я і вибрала професію, якій хочу присвятити життя, зараз мене нудить від цього всього.

Я зайшла в простору та світлу авдиторію останньою, вже після дзвінка. Привіталась з Віталієм Дмитровичем та зайняла своє місце.

- Спеціально для курсантки Власової повторю. Сьогодні ми пишемо тест на перевірку ваших знань за попередні курси, - роздаючи моїм одногрупникам завдання, промовляв один з улюблених викладачів. - Щоб отримати диплом, вам потрібно не тільки вивчити велику кількість нового матеріалу, а й періодично повторювати вже пройдений.

Я лише закотила очі на цю промову. Нічого нового. Майор Підвальний був хорошим спеціалістом з великим досвідом роботи в поліції, але зі студентів вижимав усі соки.

Листок з тестом пролетів мимо моєї парти і я нахилилася, щоб підняти його. Теж саме зробив і викладач. Доторкнулася ненароком до його руки та побачила дещо жахливе...

Машина з розбитим вітровим склом. Вітер хитає гілля з пожовтілими листками, створюючи химерні візерунки на темно-синій поверхні автомобіля у вечірньому світлі ліхтаря. Викладач сидить на місці водія зовсім нерухомо, голова відкинута на бік. По скроні від виска стікає цівка крові та капає на білу сорочку.

Серце закалатало, наче божевільне. В голові промайнули тисячі думок. Як я можу відвернути цю аварію? Забрати в нього ключі? Пробити шини? Вмовити повертатись додому на таксі? Це взагалі сьогодні станеться? Одяг, здається, такий же. Чому в моїх видіннях немає вбудованої функції календаря та GPS?

До кінця пари сиділа, мов на голках. Не запам'ятала навіть, що відмічала в тесті. Надіюсь, його можна буде перездати. Надіюсь, що буде кому його перездавати.

Весь цей час витріщалась на його стіл, де лежали якісь ключі. Чорна пластикова головка - такі ж ключі роблять для машин? Як тільки пролунав дзвінок, підійшла до викладацького стола та поставила свою сумку просто на зв'язку ключів.

Видіння ЄвиWhere stories live. Discover now