Коли мені потрібно подумати, я завжди приходжу сюди. Запашна кава, зручні диванчики з кольоровими подушками та великі вікна з краєвидом на місто завжди наповнювали мене якимось незрозумілим натхненням та бажанням все обміркувати, а потім взятись до дії. Але зараз це не допомагало.
Я вже другу годину пила своє лате і дивилася в копію документу, яку вчора винесла з відділення поліції, та все не могла зрозуміти, що мені робити з цією інформацією. Позаду залишилась безсонна ніч та кілька годин медитації, проведені у спробах щось побачити у видіннях. Це не спрацювало, звісно. Простих фактів, записаних на папері, мені замало, щоб викликати видіння, але спробувати я повинна була.
Колишню дівчину мого хлопця вбили два роки тому. Вона поверталась додому з навчання. Вирішила скоротити шлях через стежину між гаражами. Там вже чатував той, хто її задушив. Ця справа була серед інших нерозкритих, які мій слідчий вручив мені з проханням допомогти. Проблема в тому, що злочинця знайшли. Він сам заявився у відділення і розповів що сталося, та це було дивне зізнання. Суд навіть призначив психіатричну експертизу стану заарештованого, хоч лікарі нічого так і не виявили. Підозрюваний сказав, що знає всі подробиці злочину, бо бачив їх очима вбивці.
У мене було припущення чому ця справа серед нерозкритих, але воно мені зовсім не подобалося. Я дуже сильно не хотіла думати про це, бо якщо це правда, то впевненість в непогрішності мого коханого сильно похитнеться. Але що якщо цей чоловік, Костенко Антон, не скоював вбивства? Що як він є просто свідком? Свідком, що має певні надприродні здібності.
Якщо це так, то слідчий в цій справі заарештував невинного. З цим обов'язково слід розібратись. Та мене турбує інше запитання. Чому Андрій звернувся саме до мене? Невже він підозрює, що я маю схожий дар? Піти до нього зараз і розпитати, означає все підтвердити. Я на секунду уявила як роблю це. Розповідаю Андрію деталі вбивства, які не знає ніхто крім вбивці. Та одного разу він дозволив позбавити волі людину, яка просто намагалась допомогти слідству. Як вчинить зі мною?
Мені потрібно самій розібратися в цій справі і перш за все хочеться поговорити з ув'язненим. Але щоб зустрітися з ним мені знадобиться допомога.
– Єво! Як практика? – запитав мене декан факультету як тільки я увійшла до нього в кабінет.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Видіння Єви
Misteri / ThrillerЧерез дар яснобачення я знаю безліч людських таємниць. Докладаю чималих зусиль, щоб потаємне стало явним, але сама ховаюсь в тіні. Часто для цього доводиться йти на хитрощі, адже ніхто не знає про мої здібності. Сподіваюсь, колись вдасться знайти лю...