-jack açmaya ne dersin ? Jack hala şoku atlatamamıştı. Sandığa doğru bakarak tamam açalım dedi. Jason elinde olan baltayla sandığın ucundaki menteşeden yapılmış kilidi kırdı Sandığı açtıklarında içerisinde 2 adet kalem birkaç fotoğraf bir miktar para ve 1 adet cd vardı. Jason ve jack iyice sandığa sokuldular jason jacke dönerek ne kadar para var burada bak bakalım dedi ardından cd yi incelemeye başladı evlerinde daha bir televizyon olmamasına rağmen bu cd için dvd player nereden bulacaklardı. Jack abisine dönerek "1000 euro 336 Dolar var" dedi. Jason jackin eliden parayi alıp sandığa koydu ve Sandığı yerine yerlestirerek halıyı üstüne örttü. Jacke donerek once bu cd de ne var ogrenmemiz gerek dedi. Jack şehirde bi internet cafe var oraya gidelim dedi . Jason bu fikri ksfasiyla onayladi hizlica şehre indiler sokağın başında duran internet cafe ye gidip bir masa actirdilar. Jason cd yi takti ve icerisindeki videoyu izlemeye başladılar. Videoda daha önce gormedikleri bir kadın vardı kendilerine siz ozel çocuklarsınız siz ikiniz benim oglumsunuz ruh gücünüz aşırı derecede fazla olduğu için sizi yanımızda goturemedik. Jason jacke donerek bi şaka heralde dedi. Tam o an bilgisayardaki kadın Hayır jason bu bir şaka değil dedi. Jason bir anda korktu böyle birşey beklemiyordu. Kadın jasona donerek biraz yaklasirmisin bitanem dedi jason korkarak da olsa yaklaştı kadın avucunun içini aç dedi jason elini açtı ve elinde bir taş gördü kadın ın ekranından ani bir gürültü geldi kadının son sözleri zamanı gelince o taşı kullanmayı öğreneceksiniz dedi ve ekran kapandı jason jacke korku dolu gozlerle biz bu dünyaya ait değiliz dedi. Ve ayağa kalktı.