Někteří z vás možná postřehli, že už se ve své podstatě neúčastním žádných soutěží - a příběh tak zůstává neaktualizovaný už několik měsíců. Poslední kapitola byla publikována 5. ledna, bez jakéhokoliv kusu umění, poslední obraz jsem zveřejnila 24. prosince. Přesto však k mému překvapení stále dostává hlasy.
Původně jsem knihu chtěla stáhnout, ale tenhle překvapivý faktor mi v tom tak trochu brání.Takže...
Kdyby někdo měl zájem, mohla bych sem dávat své osobní obrazy, které se netýkají žádné soutěže. Dost často jsou to díla, která byste označili za kopie nebo postrádají trochu mého osobitého stylu - pořád se pokouším najít styl, který by mi seděl, takže to nebude nic moc konzistentního.
Používání předloh a napodobování cizího umění je pro mě jedna z nejlepších metod cvičení kresby a navíc mě to baví. Vždycky se snažím do konečného díla vtisknout nějaký rozdíl, něco, čím se od předlohy odliší, ale ne vždycky se daří.
A dohledat autora k dílům, která najdete na internetu je často velmi složité...Původně jsem chtěla zkusit stáhnout, odpublikovat celou knihu právě z tohohle důvodu. Nakonec jsem se rozhodla, že pokud mě někdo z nějakého důvodu požádá, abych některý z obrazů stáhla, udělám to. Do té doby tu zůstanou, to zatím měnit nehodlám.
Otázka na vás je, jestli chcete vidět nějaké další, nebo jestli bych raději měla knihu ukončit - alespoň do doby, než se vrátím k soutěžím. Čas od času by se tady náhodně objevil zcela náhodný obraz, viděli byste můj progres, změny... Na některé z nich bych byla hrdá, dávala bych sem pravděpodobně i zkažené čmáranice...
No nic, zatím přeji pěkný den, za každou odpověď budu vděčná :D