DOTS

78 9 5
                                    

Ne, tohle není obrázek, ani to není do soutěže :D

Je to do Dots - Na útěku od Wolfgroup5

Vybrala jsem si dvě na sobě závislé postavy. Jsou to sestry, jeden z mála případů, kdy se rys zcela neodtrhl od rodiny. Chovají se k sobě naprosto opačně, úplné protiklady, přesto se mají navzájem velmi rády. 

Takže jedna sestra:

Skupina: Magická zvířata

Pohlaví: Samice (logicky :D)

Věk: Dospělý

Jméno: Patriam

Zvíře: Rys (lynx lynx)

Kouzelné schopnosti: Občas vidí záblesky budoucnosti, když se soustředí, dokáže na chvíli zpomalit časovou osu.

Charakter: Chladná, nepřístupná, jako pravý rys spíš samotářská. S nikým kromě své sestry se téměř nebaví, s nikým se nechce sblížit. Vládne přirozeně lehkou elegancí.

Postavení: Měla by zůstat s dobrými

Normální schopnosti: Jako každá kočkovitá šelma: tiché plížení, maskování, rychlý běh

Minulost: Žila ve vrhu pěti koťat se svojí matkou, otec je opustil, jak bývá u rysů zvykem. Už od mala měla sklony k samotářství, vlastně jediná společenská bytost vrhu byla její jediná sestra. Přirostly si navzájem k srdci a tak, namísto toho, aby opustily vrh jednotlivě a žily samotářsky, odešly od matky a sourozenců společně a už je nikdy neviděly.

Jednou ji při rvačce kousla medvědice do levé zadní nohy. Přestože ji sestra vyléčila, stále lehce kulhá, ovšem není to nic, co by její chladná elegance nezakryla.

Rodina: Má svojí sestru Terru. Zbytek rodiny neviděla od té doby, co opustily vrh.

Vzhled:

A druhá sestra:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A druhá sestra:

Skupina: Magická zvířata

Pohlaví: Samice

Věk: Dospělý

Jméno: Terra

Zvíře: Rys (lynx lynx)

Kouzelné schopnosti: Umí léčit. Dokáže se vyznat v rostlinách daného kraje a vyléčit s nimi téměř cokoli. Když se hodně soustředí na nějaké vážné zranění, dokáže léčit i bez bylin.

Charakter: Naprostý opak své  sestry. Milá, společenská, obětavá, sympatická a plná empatie. Přesto tráví nejvíc času právě se svojí sestrou nebo ošetřováním ostatních zvířat. Přesto dokáže být také elegantní i bez chladu tak typického pro Patriam.

Postavení: Buď bude hodná, nebo zemře při přeměně na zlou, ale nikdy se ve zlou nepřemění.

Normální schopnosti: Také jako každá kočka, obratnost, rychlost, nenápadnost

Minulost: Celý vrh, včetně rodičů, ji neměl rád kvůli její hovornosti a společenskosti. Až na Patriam. Na své schopnosti přišla, když ji poprvé ošetřovala po boji s medvědicí. Právě díky ní se připojily k ostatním magickým zvířatům a nešly si vlastní cestou.

Rodina: Má jen svou sestru Patriam. Ostatní ze svého vrhu neviděla od jejich opuštění a je z toho upřímně nešťastná.

Vzhled:

Vzhled:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



Pokud se ti něco vyloženě nehodí, přepíšu to :D

Jména jsou přírodní, ne že ne. Jsou z latiny, obě ve volném překladu znamenají zemi, přírodu.

Pokud se na obrázky vztahují autorská práva, neměl je daný člověk nechávat na internetu volně. Nejlepší obrázky, které jsem viděla, byly právy svázané, vemte si z nich příklad :) (Ne, nehonila jsem se s teleobjektivem po lesech Evropy jen proto, abych měla dvě fotky na tenhle účel 😂)

Poznatek: v obyčejném životě neuvidíte dvě dospělé rysice spolu. Jen samce a samici, případně koťata, která skutečně vrh opouštějí a stávají se samotáři na svém ohraněném území. Je to proto, aby bylo dost potravy, každý má své území pro lov a všichni jsou spokojení :D

Ale pokud se pletu, opravte mě 😇

Obrázky do soutěžíWhere stories live. Discover now