Superhrdinové

43 6 9
                                    

Tak jsem tady, asi po měsíci znovu. Ne, že by z toho měl někdo radost xD Znovu to není do soutěže, ale tentokrát to ale obsahuje alespoň obrázek.
rpg_a_jine_blbosti

Fajn, pro tuhle RPG hru bych měla asi deset postav... To jsem tak vymýšlela jednu fanfikci, a tyhle postavy tam byly. Každá z nich má minimálně dvě varianty, protože jsem vymýšlela současně dvě příběhové linie.

Každopádně jsem trochu poupravila jednu z hlavních postav tak, aby to vyhovovalo, a použila ji tady.

1. Jméno: Feroza Edward Qinzhao, zkráceně Eddie

2. Věk: 26 let

3. Schopnost: Eddie ovládá zvuk. Dokáže zahrát a zazpívat melodie, které člověka povzbudí, nebo naopak složí k zemi, které rozbijí sklo, nebo vyplaší koně. Také dokáže člověka dočasně učinit hluchým. Svoji flétnu si nosí všude u sebe, dokáže s vyloudit i zvuky, které lidé neslyší.

Samozřejmě velmi dobře slyší, ale všechno má svoji cenu. Když zjistila, že má schopnosti, a že svým zpěvem dokáže ovlivnit lidi, z jejího světa se postupně vytrácely barvy. Nakonec zůstala zcela barvoslepá, takže pochopitelně nevidí ani ve tmě. Postupem času, jak stárne, se to pomalu zhoršuje, někdy ve svých pětatřiceti bude pravděpodobně zcela slepá.

4. Povaha: čestná, v životě by nic neukradla, přestože je voják, lže jen v případě, že je to vysloveně nutné. Má to ca dělat s její výchovou. Přestože nevěří v Boha tak přesvědčeně, jako její rodiče, pořád pochází z muslimské rodiny. Statečná a odhodlaná, jinak by se nikdy nerozhodla přidat se k armádě. A trochu příliš sebevědomá, občas hnusná na ostatní lidi. Neboli egoista.

5. Minulost: Mám v plánu ji odhalit spíš v příběhu, ale tady jsou nějaké základy. Když ve svých patnácti letech zjistila, že ovládá zvuk, musela překonat vychování skrývající se muslimky. Rozhodla se utéct k americké armádě, která zrovna pobývala na území Afghánistánu. Vzdala se svého příjmení, aby nekazila čest její rodiny jako voják - začala místo něj používat své třetí jméno. V armádě zůstala, přestože ji ze začátku vůbec nechtěli kvůli jejímu zraku přijmout.

Později od armády utekla a stala se superhrdinkou. Tedy... plánuje. Nemám pro ni vymyšlený oblek ani přezdívku, vždyť původně měla být jen obyčejným vojákem. Možná oblek i s přezdívkou přidám později, nebo by se našel někdo, kdo by ji v rámci příběhu nějak zaučil...?

6. Vzhled: Můj velmi dobrý přítel, výborný výtvarník, mi pomohl vytvořit asi před měsícem její podobu, která do té doby byla jen písemná. Ovšem tenhle obraz nemám povolení použít, nehodí se to, ani jemu, ani mně.

Takže jsem se rozhodla udělat reprodukci :D

Prosím, mějte toleranci, ještě nikdy jsem nekreslila nikoho zcela smyšleného... Zároveň je to dost narychlo, zabralo mi to sotva hodinu. Nebudu vám vyjmenovávat chyby, které tam jsou, protože pak byste si jich rychleji všimli xD
A víme, jak jsem na to s kreslením lidí...

 Nebudu vám vyjmenovávat chyby, které tam jsou, protože pak byste si jich rychleji všimli xD A víme, jak jsem na to s kreslením lidí

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Mějte fantazii. Nakreslila jsem ji tak, jako by se dívala do zrcadla - černobíle. Ale pro vaši představu - mějte na mysli snědou, tmavovlasou ženu se světle hnědýma (jantarovýma) očima. Přes oko by měla mít jizvu, na tu jsem si netroufla. Triko má světle zelené, uniformu olivovou.

Nesnáším mimiku obličeje. Stačí jedna čára vedle a z odhodlaného výrazu se stane vyděšený, z veselého unavený, z mladého starý.

Ach, jak jen to děláš, můj milý kamaráde, že tvé kresby jsou tak věrohodné? Že uniforma a vlasy vypadají, že vlají ve větru? Že výraz kresleného člověka vypadá tak, jak je zrovna třeba?

Ještě jednou ti děkuji, Mars, že jsi mi pomohl zkonstruovat její podobu :D

Škoda, že se sem nehodí původní obraz...

Mimochodem, taková perlička na konec - V původní verzi měla (a stále má, příběh v mé hlavě stále žije) Eddie sešité rty. Jo. Provedli jí to v armádě, když si začali myslet, že je až příliš mocnou zbraní.

Viděl jste někdo Wolverina? Jak v něm vystupoval Wade jako zbraň XI?

Viděl jste někdo Wolverina? Jak v něm vystupoval Wade jako zbraň XI?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Herec: Ryan Reynolds

To byla moje inspirace k vytvoření její postavy :D Jediný pohled na něj mě inspiroval ohromným způsobem.

No nic, snad je všechno okay...

Obrázky do soutěžíWhere stories live. Discover now