Sobí dots

35 5 0
                                    

Ne, to není obrázek xD

Je to do DOTS od rpg_a_jine_blbosti 

Zvolila jsem tři na sobě závislé postavy :D

Právě jsem zjistila, že to ještě není publikované, asi nějaká chyba, moc se omlouvám :(

***

Jméno: Nieve, její matka jí říkávala Nix

Věk: 4 roky a 9 měsíců

Pohlaví: samice

Povaha: Vzpurná, prudká, ale velmi dobrá bojovnice. Má sklony neposlouchat rozkazy, jediní, koho poslouchá na slovo jsou Sobí velitelé a její otec. 

Postavení: Bojovnice

Rodina/ship: Jejím druhem je Caelum. Její matka zemřela v boji, ještě než se Nieve vůbec stala učněm, ale její otec je teď Starší.

Mláďata: Snowflake (2, gepard575cz)

Něco o: Milovala svou matku, k otci cítí spíš pokoru a náklonnost. Je sice velmi silná a loajální, ale nechce se jí poslouchat příkazy velitelky. Takže má celkem často problémy.

Minulost: Dřív to byla veselá a milá sobice, zbožňovala sníh a svojí přezdívku - Nix. Později, když její matka zemřela, začalo jí to její smrt připomínat a uzavřela se do sebe.

Vzhled:

Vzhled:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

***

Jméno: Caelum (čte se to "Kalum" nebo "Kälum," mimochodem xD)

Věk: 5 let

Pohlaví: samec

Povaha: Klidný, rozvážný, milý sob. Vždycky chtěl být bojovníkem, nakonec se ale na přání svého otce stal Hlídkařem. Jeho největším plusem je jeho láska k Nieve. Navzájem si věří a jsou nerozluční. 

Postavení: Hlídkař

Rodina/ship: Rodiče jsou již mrtví. Jeho družkou je Nieve.

Mláďata: Snowflake (2, gepard575cz)

Něco o: Chtěl by umět létat. A bojovat. Ovšem, stal se na přání svého otce Hlídkařem (ne moc dobrým, není tak vnímavý, jak by měl). Svým rodičům, se vždy snažil co nejvíc zavděčit. 

Minulost: Žil spokojeně s rodiči ve stádu, ale ti svého potomka nutili být něčím, na co se nehodil. V dětství byla jeho světlem Nieve, i poté, co se uzavřela světu, se s ní bavil.

Vzhled:

Vzhled:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

***

Jméno: Armato

Věk: 8 let

Pohlaví: samec

Povaha: Veselý starší sob. Rád vypráví malým sobíkům příběhy ze svého života bojovníka a povídá si s ostatními Staršími. Je mu líto, co s jeho dcerou udělala smrt jeho družky, ale nedokáže s tím nic dělat. Oblíbil si druha své dcery, dobře se sním povídá.

Postavení: Starší

Rodina/ship: jeho družka se jmenovala Estrella, měl s ní jediné mládě - Nievu. Jeho rodiče jsou už dávno mrtví, ale taky patřili ke stádu.

 Mláďata: Nieve

Něco o: Jednou v mládí se popral se šelmou a přežil to, což z něho dělá velmi silného bojovníka. Ještě teď z toho má jizvy. Ostatní si ho velmi váží.

Minulost: Žil se svými rodiči ve stádu. Jako mladý bojovník se jednou oddělil od skupiny a vznikla z toho ona rvačka se šelmou. Jinak byl jeho život klidný, dokud nezemřela Estrella.

Vzhled:

Vzhled:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

***

Jména jsou převzata z několika jazyků a zamenají:

Armato: Ozbrojený (Italština)

Estrella: Hvězda (Španělština)

Caelum: Nebe (Latina)

Nieve: Sníh (Španělština)/ Nix: Sníh (Latina)

K Armatovi a Estrelle mi pomohl Google překladač, jinak jsem zapátrala v paměti xD

A ano, použila jsem jazyky, které mám nejradši :D

Obrázky do soutěžíWhere stories live. Discover now