4 - NiEbEzPieCznY BAD BOJ

52 8 0
                                    


Jug pov

Jestem Juggie, jestem niebezpiecznym bad boyem. Króluje w nielegalnym gangu motocyklistów - węży. Jestem samotnikiem, nie lubię ludzi (chyba że moją betke smerfetkę), mam dużo wrogów. Nikt mnie nie lubi, jestem tym - dziwnym dzieciakiem do którego się nie podchodzi. Buntownik z wyboru (aut. Pozdrawiamy serdecznie) . 

Pisałem książkę, którą dedykuje mojej Beczuni-Betuni 

Ma Bettko skarpetko, tobie dedykuję tą powieść inspirowaną tobą. Miłego czytania (pewnie czytasz to siedząc na łóżku o 22 popijając herbatą i słuchając muzyki, wiem o tym obserwuję cię z szafy moje kochanie na Manhattanie) 

Jak skończyłem pisać dedykacje, wybrałem się z aparatem aby porobić kilka zdjęć Bettki do mojego albumu. Dziś ma chyba dobry dzień, ponieważ ma odsunięte rolety i założyła szczęśliwą bieliznę. Zrobiłem zdjęcie. Chyba mnie zauważyła, uciekłem. Zastanawiam się czy do niej zadzwonić. To chyba głupi pomysł. Poszedłem do przyczepy.

Zastałem tam FP, który był trzeźwy. 

- Znowu stalowałeś Elizabeth? - zapytał 

- Tak, ale nie mów jej pełnym imieniem, nie lubi tego - Powiedziałem zakładając ręce na klatkę piersiową.  

- A Alice byłą w domu? Może bym wpadł z przyjacielską wizytą- zastanawiał się

- Była - burknąłem i poszedłem na motory pojeździć. 

FP pov

Wyszedłem z domu, szedłem do domów Cooperów. Nikt nie wie o naszym romansie z Alice. Stałem pod drzwiami, nie mogłem wejść tak po prostu. Postanowiłem dostać się do jej sypialni oknem. 

Pomyliłem chyba okna, ponieważ wszedłem do pokoju i zastałem tam Bettkę w czarnej peruce w samej bieliźnie. Wyglądała tak jak na zdjęciach mojego syna. Nie zauważyła mojej obecności, wszedłem patrząc na nią po raz ostatni. 







Dark Page Bettki - Bughead. (Skończone)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz