Ez most komoly?! Még ez is?!

206 20 0
                                    

Aztán később mi is megtudtuk ,hogy valami bajt kevernek a helyi rendőrséggel. Le akarták tartóztatni Erwint. Aztán.... a nagy mozgalmak közbe...a falon egy lyuk tátongott egy titán arcával

Majd Nick atya oda rohant Hangehoz elég messze voltam tőlük ezért csak annyit láttam hogy a pap teljes rémülettel beszél rokonom felé

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Majd Nick atya oda rohant Hangehoz elég messze voltam tőlük ezért csak annyit láttam hogy a pap teljes rémülettel beszél rokonom felé. Lassan elkezdtem a négyszemühöz közeledni.
Én: -Mi történt?
Hange: -Mindent elmondok...-Hange elmondta hogy óriások vannak a falak belsejében...és az egészről tudott az egyház ,de mégsem szóltak senkinek. Döbbenten hallgattam a dolgokat...és ez mind csak annyit bizonyít hogy fogalmunk sincs az óriásokról.
Hange az atyát fenyegetéssel akarta megtörni. Sikertelen volt. Vajon Sashaék hogy vannak?

***Sötétedéskor már indultunk is ,át törték a rózsa falat. Túl sokat nem tudtam a történtekről. Amikor meg rokonom kérdeztem őrülten kezdett el beszélni a kristálytól. Ezért inkább hagytam az egészet.
Jelenleg egy szekéren ülök Arminnal ,Mikasaval ,Erennel ,az atyával ,Hangeval ,Levial

A kocsin Eren elkezdett kiabálni a pappal és Levi is megpróbálta fenyegetni de Hange figyelmeztette őket hogy bizony ez nála nem működik

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

A kocsin Eren elkezdett kiabálni a pappal és Levi is megpróbálta fenyegetni de Hange figyelmeztette őket hogy bizony ez nála nem működik.
Hange: -T/N megnézed a kristályt olyan csodáálatooos?
Nick atya: -T/N ? Tudtam hogy ismerős vagy de mostmár tudom. -én csak reméltem hogy nem fog felismerni de hát nem tartott sokáig ,a szekéren mindenki értetlen arccal szugerált engem ,én összehúzott szemöldökkel az atyát kémleltem. 
Hange: -Há?! Miről beszél ,T/N? -én továbbra sem nézek fel. Hange feláll és erősen belemarkol pólóm nyakába ,kénytelen vagyok rá nézni.
Hange: -Miről beszél? -nagy hanggal üvölt felém ,én unott fejjel csak ennyit mondok.
Én: -Engedj el. -még vacilál egy kicsit de elenged ,bár még mindig mérgesen méreget.
Hange: -Szóval?
Én: -Kerestem valakit...
Hange azért is lett ilyen mérges rám mivel mikor még nem csatlakoztam a felderítő egységhez ,elég sok hát...ő hogy is mondjam...bajt kevertem. Az az egy szerencsém hogy még nem ülök rácsok mögött az az hogy rokonom nagy ranggal bír.
{Mi is történt pontosan}
Mikor Hange szokásosan már korán reggel elment én elkezdtem apám után kutatni (csinálok majd egy külön részt a gyerekkorodról) kiderült hogy nem bízott meg senkit anyám megölésére így valószínűleg ő tette. Az egy hosszabb sztori hogy miért is mentem az egyházhoz de a lényeg annyi hogy náluk megtudtam ,apám kapcsolatban áll Keny Ackermannal.
***
Hange: -Hányszor megmondtam hogy ne csinálj magadnak bajt! Azt ne mond hogy megint őt kerested?!
Levi: Kit? -ettől a halál nyugott stílustól a falra mászok.
Én: -De...őt . De az régebben volt. -Vett egy mély levegőt majd hátra döntve fejét bámulta az eget a pápaszem. Egy pillantást vettem a hadnagyra aki szúrós tekintetével méregetett engem.
Hange: -Ugye tudod hogy te ma csak néző vagy ,meg ne lássam hogy egy titán körül repdesel.
Én: -De már nem fáj a lábam!
Hange: -Nem érdekel. És nekem meg ne hazudj.

Csöndbe utaztunk a szekéren ,senki nem szólt semmit.

Az én üdvöském (Levi x oc)Onde histórias criam vida. Descubra agora