Story végén egy kis extra😉
Levial még sokat beszéltünk. Hirtelen mintha mindent elfelejtettem volna ,minden haragom ,szomorúságom. Jó pár óra elteltével egy hatalmas robbanásra lettünk figyelmesek.
Én: -Már el is kezdték elfogni Reineréket?!
Levi: -Te menj vissza Hangehoz ,nekem mennem kell. De semmi áron ne avatkozz bele!
Én: -Rendben...-fogalmam sincs ő hova megy ,neki is ott kéne lennie. Nem?!Mire odaértem már csak annyit láttam hogy Eren és Reiner titán alakban a faltól nem messze fetrengenek egymáson (lol) és...a kolosszális óriás nyitott szájjal rájuk dől.
Elindultam fel a falra ahol a többiek is vannak. Nagyon sok a sérült... Hanget is meglátom ott feküdni. Idegesen oda rohanok hozzá.
Én: -Jól vagy? Itt meg mi történt?!
Hange: -Elvitték Erent...
Én: -Ágh ezt már nem hiszem el ,de hát
Hange: -Nem sikerült a tervünkElvitték Erent...nem is az hogy én sajnálom mert hát ÉN aztán nem foglalkozom vele. De megint vissza kell majd őt szerezni és újabb halottak lesznek ,ennek az egész gondolata megrémít.
Így is sok sebesült lett ,pedig olyan biztos volt. Már itt voltak már...már.
Hange köré gyűlt mindenki és végül arra jutottunk hogy Bertold és Reiner meg lapultak a nagyfák erdejében Erennel és Ymirel.Az idegesség csak úgy gyűlt bennem ,igaz a titán gyerek nincs itt de legszívesebben összeverném. Megint megnő majd a hallottak száma és megint és megint. Több száz katonát vesztettünk már el eddig is.
De most nem ,most nem szabad mérgelődnöm csak lecsesznének. Bár legalább lesz esélyem harcolni é amennyire csak tudom megvédem az embereket és lekaszabolom az óriásokat————————————————
Sajnálom hogy későn jött :(( és elég rövid
Nagyoooon sajnálom ,hamarosan folytatom és ígérem jobb leszAddig is pá pá!
ESTÁS LEYENDO
Az én üdvöském (Levi x oc)
Romance*Sziasztok, még nem igen írtam történeteket de remèlem tetszeni fog* Egy kis tudni való: Hange unokahúga vagy (ha ez nem tetszik fejbe áttírhatod mert nem lesz olyan nagyon feltűntetve A sorozat lépéseit nyomon követi Bevezető... Erenék miután már...