Sayılı Günün Son Demi
Saat gene sabahın sekiz buçuğu annemin sesiyle uyandım annem her sabah üşenmeden sekiz buçukta kalkar kahvaltıyı hazırlar okula gitmeme 3 saat olmasına rağmen beni uyandırırdı. Ve tabi ki de bende kalkmak zorunda kalıyorum ama bugün bir fark var diğer günlerden bugün okulum değişiyordu evet bugün yeni okuluma gidiceğim pardon gidiceğiz neden mi çoğul konuştum benim canım kuzenim iclal de benimle gelecek canım dediğime bakmayın kendisinden pek hoşlanmıyorum. Annem hala kahvaltıya inmeyince yanıma geldi
"Gece neden hala kahvaltıya gelmiyorsun daha babanla daha okul kıyafetlerini almaya gideceksiniz geç kalmayın okula ilk günden" okula gitmek kimin umrun da.
"Tamam anne merak etme geç kalmayız sanki geç kalsak terlikle kovalıycaklar aslında onlar değilde sen kovalaya bilirsin " annemi sabahları kızdırmaya bayılıyorum çok çabuk sinirleniyor ve sinirlenince çok tontik oluyor siz şimdi tontik te ne diyeceksiniz ben insanlara çok güzel benzetmelerde bulunurum ve buda herkesin hoşuna pek gitmez.
"Gece istersen sabah sabah kavga etmeyelim yoksa bu hafta boyunca Amcanlarda kalmak zorunda kalabilirsin." Annem iclal' den hoşlanmadığımı bildiği için böyle bir tehditte bulunuyor.
"Tamam anne hazırlanıyorum hadi sen git bende elimi yüzümü yıkayıp geliyorum." Annem aşağı indikten sonra bende hızlıca elimi yüzümü yıkıyıp üstüme hemen bir şeyler giyip aşağı indim kahvaltımı yapıp babamla arabaya binip gittik.
" Eee heyecan var mı." dedi babam
" Sorma babama öyle bir heyecan var ki içimde düşüp bayılıcam."dedim alaycı bir şekilde
"Gece neden böyle yapıyorsun neden okula gitmek istemiyorsun."
"Baba ben İclal kadar heyecanlı değilim yeni lüks ihtişamlı okuluma gitmek için" dedim babama amcamlara varıncaya kadar babamla hiç konuşmadık amcamlara kadar İclal' i de alıp yeni okulun üniformalarını alıcaktık. Amcamlara vardığımızda İclal koşarak arabaya bindi İclal çok heyecanlıydı böyle ihtişamlı bir okula gideceğimiz için ve ben bu hareketlerini çok cıvık buluyorum.
"Eee amca' cığım nasılsın?..kuzen sen nasılsın?... heyecan var mı ben çok hececanlıyım...Acaba nasıl bir yer " dedi.
"Abartma İclal alt tarafı bir okul"
"Olur mu öyle şey kuzen koskoca VURAL kolejine gideceğiz" dedi vural koleji derken öyle bağıra bağıra söylediki. Her neyse okul üniformalarımızı alıp orada giymiştik ve baba bizi okula bırakacak. Ve işte o an koskoca vural kolejinin önündeyiz babamla vedalaştıktan sonra Müdürün odasına gittik kapıyı çaldım ve içerden "gel" diye bir ses geldi. müdür bizim yeni öğrenci olduğumuzu hemen anladı.
"Hoş geldiniz çocuklar siz yeni öğrenciler olmalısınız adlarınız gece ve iclal mi?"
"Evet hocam onlar biziz" dedi iclal heyecanla sanki milli piyango çıkmışta çıkan tahliler bizmişiz gibi konuştu kendimi İclal'in ağzına vurmamak için zor durdurdum.
"Tamam kızlar beni takip edin size sınıfınıza götürüp arkadaşlarınızla tanıştırayım sınıfız 12-C " dedi
işte yeni sınıfımızın kapısına geldik yeni sınıfımız 12-C.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En Yakın Uzak
ChickLitHer şey o gün başladı onun mesajıyla herkesi birbirine düşürdü kim di bu "-A".