Değişiklik...
Bu neydi şimdi ne anlama geliyordu bu mesaj Emre'den mi bahsediyordu ne yapmam gerekiyor kimdi bu mesajı bana atan, kafamın içinde o kadar çok soru var ki ,yemek yemek bile istemiyordum sadece bu mesajın ne anlama geldiğini öğrenmek istiyordum.
Giray'ın Anlatımıyla
"Emre neredesin abi arıyorum açmıyorsun meraktan öldüm burada neden beni buraya çağırdın." Emre çok kötü görünüyordu okuldan çıktığından beri ona ulaşamıyordum 1 saat önce aramama açmıştı ve buraya gelmemi söylemişti geldiğimiz yer Emrelerin dağ eviydi çoğunlukla buraya 3 kişi gelirdik burası kafamızı dağıttığımız tek yerdi Vural ailesinden kimse buraya pek gelmezdi o yüzden sadece tek kalabildiğimiz yerdi.
"Emre konuşsana kardeşim bir şey mi oldu." Emre bana telefonunu uzattı ve mesajlara girip son mesaja bakmamı istemişti bu nasıl olabilirdi ya mesajda 2 yıl önceki olayla ilgiliydi ve numara kimin olduğu belli değildi.
"Ne demek oluyor bu."
"Bilmiyorum bu gün kaza yaptım."
"Ne kazası ne oldu, nasıl, nerde yaptın." bana olanları anlattıktan sonra kafayı yiyecektim nasıl olurdu bu ya biri bizi görmüş ve her şeyi biliyordu.
"Abi bu herif senin kaza yaptığını nerden biliyor ki de sana bu mesajı attı."
"Ne biliyim giray nasıl oldu hiç bir fikrim yok." O an kapı çaldı ikimizde irkildik Emre belinde bir silah çıkardı.
"Lan o ne öyle sen silah mı taşıyorsun ne yapıcaksın öldürecek misin?" Emre bana cevap vermeden kapıya ilerledi hızlı bir şekilde ve silahı kapını nın arkasındaki kişiye doğrulttu
"Ohh abi sen miydin neden haber vermedin." gelen Mert'ti ama çok tuhaftı yüzü çok kızgın ve şok içindeydi
"Neden böyle bir şey yaptınız." dedi
"Ne yaptık Mert sana haber vermedik buraya gelirken diye mi böyle yapıyorsun hem sen bizim burada olduğumuzu nerden biliyorsun?" dedim bize telefonunu gösterdi ikimizde bakakaldık bir mesaj vardı gönderen kişide oydu "-A"
Mert'in Anlatımıyla ( 1 saat önce)
Bu gün okuldan sonra biraz işim vardı ve yeni gelmiştim hemen duşa girip yatmak istiyordum duştan çıktıktan sonra kendimi yatağa attım o kadar yorgundum ki tam uykuya dalıyordum ki telefona gelen mesaj sesiyle gözlerimi açtım küfür ederek mesajı açtım mesaj özel numaradandı mesaja tıkladım
Özel Numara
Sen bura uyurken onlar senin
Arkandan kuyunu kazıyorlar
28.04.2019
Bana inanmıyorsan dağ evine git
"-A"
Bu neydi şimdi neden o günün tarihi vardı birileri bu olayı biliyormuydu mesajı tekrar tekrar okudum ne demek ti bu ne demek kuyunu kazıyorlar ne yapmalıydım gitmelimiydim o an karar vermek zorundaydım ya mesaj da yazanlar doğruysa gidip neler olduğuna bakmalıydım o an dağ evine gitmeye karar verdim bana bu mesajı gönderen her kimse buluştuğumuz yeri daha da önemlisi ne yaptığımızı biliyordu dağ evine vardığımda gerçekten ordalardı evden ışık yanıyordu ikisininde arabası burdaydı o an mesajda yazanlar aklıma geldi çok sinirliydim ve şoktaydım bu gerçekten olabilir mi arkamdan iş mi çeviriyorlardı.
Emre'nin Anlatımıyla (Şimdi)
"Nasıl olur ya bu herif sana da mesaj attı ve sende bu dediklerine inandın öyle mi Mert." dedim
"Evet inandım içime bir şüphe düştü ve geldim iyi ki de gelmişim mesaj da yazanlar doğruymuş."
"Abi sen ne dediğinin farkında mısın şuan o mesajda yazanlara inanıyormusun."
"Nasıl inanmayayım Giray bana haber vermeden buraya gelmişsiniz ve bana gelen mesajda o günle ilgili şeyler vardı abi siz bana neden bunu yapıyorsunuz biz hani kardeştik."
"Mert saçmalamayı kes otur şuraya her şeyi anlatacağım olay hiç sandığın gibi değil." olan biten her şeyi Mert'e anlattım bana gelen mesajı da gösterdim.
"Abi ben ne diyeceğimi bilemiyorum bana gelen tanımadığım bir şerefsizin mesajına inandım sizi suçladım kusura bakmayın."
"Sorun yok kardeşim asıl sen kusura bakma bizim de seni çağırmamız gerekirdi."
"Hadi evlere dağılalım saat çok geç oldu yarın sakin kafayla konuşalım bunları."
Evden çıkmak için kapıyı açmıştım ki kapının önünde yerde bir kutu vardı o an hepimiz çok tedirgindik silahımı alıp etrafa baktım ama kimse yoktu.
"Bu ne şimdi adam bildiğin sapık gibi bizi takip ediyor." kutuyu içeri aldık tam kutunun kapağını açacaktık ki bir gürültü koptu hepimiz birbirimize bakakaldık...
Evetttt işte yeni bölüm geldi umarım beğenirsiniz lütfen oylamayı unutmayınnnn oylayan herkese çok teşekkürlerrrr <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En Yakın Uzak
Chick-LitHer şey o gün başladı onun mesajıyla herkesi birbirine düşürdü kim di bu "-A".