Küçüklükten beri hep bir çizgi roman yazmak istemişimdir. Şimdi çizgi romanım tüm ülke hatta Dünya'da okunuyor. Kitap haline bile getirildi. Çizgi romanımın ana karakteri Adrien Agreste. Çok küçükken çizmiştim. Hayalimde ki erkekti. Aslında bu çizgi romanı tam olarak ben başlatmamıştım. Bu çizgi romanı babam başlatmıştı. Babam çok iyi bir çizgi romancıdır. Ben küçükken hayalimdeki erkeği çizmiştim. Adrien Agreste'i yani. Babam da benim için onu çizgi romana dönüştürmüştü. Adrien Agreste 18 yaşındayken bir akşam eve gelir. Annesi tam anlından vurulduğunu görür. Babası ota da yoktur. Nefes almadığını fark eder. O gün annesinin katilini bulacağına yemin eder. Sokaklarda kalır. Kirasını ödeyemez. Derslerde başarılıdır. Bir gün yatmaya bank ararken yüzüne bir afiş çarpar. Matematik yarışması. Parası bir villa almaya yetecek kadar hatta ondan daha fazlasına erişebilecek kadar yüksektir. O yüzden katılmaya karar verir. Kazanır. ilk işi bir villa almak olur. Sonra bir proje başlatır. "T" projesi. Annesini kimin öldürdüğünü bulmak için bu projeyi başlatır. Aynı anda bir yatırım şirketi açar. Orada en iyi dostları aynı zamanda en iyi iş arkadaşlarını bulur. Chloe ve Luka. Şu an 25 yaşındadır. Kendi Dünya'sında herkes onu tanır. Babam öldüğü için şu an çizgi romanı ben yönetiyorum. Yine sabah kalkıp şirkete gittim. Kahvaltı ettim. Tam çizgi romana başladım. Bir anda kendimi bir ofisin içinde koltukta buldum. Karşıma baktığım da çizgi romanda çizdiğim Adrien Agreste vardı. Hayal görüyorum herhalde. Oda bana öcüymüşüm gibi baktı. Deri koltukta ise Luka vardı. Oda çizgi romandaydı. Ayağa kalkıp gözüm ile etrafı gezdim. Burası benim çizdiğim ofisti. Sonra bir silah sesi duydum. Onlara döndüm. Ben mi vuruldum. Adrien'ın elinde silah vardı. Beni vurmuştu. Ama acı veya kan yoktu. Bir daha sıktı. Yine bir şey olmadı.
Adrien: Sen kimsin? Neden vurulmuyorsun?
Bunu ona söyleyemezdim.
Marinette: Chloe diye birini tanıyor musun?
Bunu tereddüt ile sordum. Çünkü eğer oda varsa ben çizgi romanın içine girmiştim.
1. BÖLÜM SONU KISA OLDU BİLİYORUM. İLK BÖLÜM DİYE KISA. AMA ÖBÜR BÖLÜMLER BUNDAN DAHA UZUN OLUR. İLK KİTABIMDIR BU. GÖRÜŞÜRÜZ.
Her şey dahil:
👉319 Kelime👈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karikatürdeki Çocuk (Adrinette)
Teen FictionTasarımcı bir kızın hayalindeki erkeği çizmesiyle başlıyor bu hikaye. Bir süre sonra kız hayallerini gerçekleştiriyor yani çizgi roman çizip online şekilde yayınlıyor. Bir süre sonra kendisii çizdiği mekan, oyuncular en önemlisi de hayalinde ki erk...