"Beni Nasıl Kurtardın?"

80 8 0
                                    

Hemen koşup oturduğumuz masaya gittim. Herkes bana garip garip bakıyorlardı. Normal her tarafım ıslak. Nino ve Alya'nın kolundan tuttum.

Marinette: Üzgünüm çocuklar. Belki sonra sunarsınız. Acil bir işimiz çıktı.

Koşarak çıktık. Daha doğrusu ben koştum. Nino ve Alya'yı da sürükledim. Arabaya bindik.

Alya: Ne oluyor? Üstün neden ıpıslak?

Marinette: Hani biz Adrien'ı okyanusta görmüştük ya.

Alya: Eeee

Marinette: Lavaboya gittim. Yüzümü yıkarken bir anda yer yarıldı. Beni içine çekti. Sonra ben o okyanusun içindeydim. Adrien'ı gördüm. Onu karaya çıkardım. Kendim de çıkmak istedim. Ama su beni geri çekti. Gözlerimi zorla kapattım. Sonra lavabodayım. Ipıslak şekilde. Ardından derin ve hızlı şekilde nefes aldım.

Nino: Adrien'ı sen mi kurtardın?

Marinette: Evet.

Alya: Ah aşkın gücü.

Marinette: Ah bir de beni öptü.

Alya: Ayh çok romantik!

Marinette: Şu an tek isteğim onun yanına gitmek. 

Tam o anda ne oldu tahmin edin. Onun yanına ışınlandım. Yatakta yatıyordu. Kim getirdi acaba? Yatağının köşesindeki koltuğa oturdum. Ah çok güzel uyuyor. Sonra uyandı. Bana baktı.

Adrien: Beni nasıl kurtardın? (Kısık ses ile)

Marinette: Seni seviyorum.

Gülümsedi. Tebessüm etti. Sonra bir anda yüzünü endişe kapladı. 

Adrien: Hemen git. Sen beni denize attın sanıyorlar. Tüm polisler senin peşinde.

Tam o sıra da Chloe geldi. Polisler vardı yanında. Beni tutukladılar.

Adrien: Chloe o bir şey yapmadı. 

Marinette: Seni hep sevdim ve seveceğim!

Adrien: Bende seni seviyorum!

Beni karakola aldılar. Sonra sorguya götürdüler. Onlara yapmadığımı söylesem de dinlemediler. Beni nezarethaneye attılar. Ama farklıydı burası. Küçücük bir penceresi olan ve bir de yer yatağı vardı. Tam o sıra da Adrien'ın sesini duydum. Sonra Ninolar'ın yanındaydım. 

//O SIRADA ADRİEN//

Bir an da her şey, herkes donmuştu. Kimse hareket etmiyordu. Tek bir ses veya hareket yoktu. Sonra biraz ilerledim. Mavi portal tarzı bir şey vardı. Onun içine girdim.

//YAZAR//

Adrien'dan sonra siyahlı adam etrafa baktı ve oda portala girdi.

EVET NEDEN HERKES DONDU AMA SİYAHLI ADAM VE ADRİEN DONMADI DERSENİZİ ÇÜNKÜ ONLAR BAŞROL VE HİKAYE ÇİZGİ ROMAN DÜNYA'SIN DA DEĞİL GERÇEK DÜNYA'DA DEVAM EDİYOR. HADİ BAKALIM! BYE BYE!

Her şey dahil:

                             🤳305 Kelime🤳

Karikatürdeki Çocuk (Adrinette)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin