Gözümü silah sesinden sonra sımsıkı kapatmıştım. Ta ki bir ses duyunca mutluluktan çıldırmak üzereydim. Ama yine oraya geldim.
Adrien: Yine mi bana ışınlandın. Ayrıca sabah niye hemen ışınlandın? Şimdi sorularıma cevap ver.
Marinette: Sabah rüya değil miydi?
Adrien: Neyden bahsediyorsun? Bana her şeyi anlat.
Marinette: Ben kendim anlasam anlatacağım sana zaten.
Adrien: Senin ismin ne? Aileni filan mı kaybettin.
Marinette: Sen ailemin öldüğünü nerden biliyorsun? Yoksa ben de burada mı ünlüyüm? İyide benim yaptıklarımda böyle bir şey yoktu.
Adrien: O anlamda demedim. Kayıp mı ettin anlamında dedim. Öldüğünü bilmiyordum. Özür dilerim. Hem nasıl sen de bilmiyorsun? Ah şuan aklımda bin tane soru var.
Marinette: Belki çizgi romana bakarsam anlarım.
Adrien: Çizgi roman? Neye bakacaksın?
Tam o sıra Rose Agreste girdi içeriye. Babaannesi yani. Şaşırdı tabi. Bizden bir açıklama bekliyordu. Eh doğaldı. Oda da kim olduğunu bilmediği şık elbiseli bir kız ve onun yanında pijamaları ile duran torunu üstelik yatak odasında. Ben olsam bende şaşırırdım. Bir anda gülümsedi. Ah doğru ya onu söyleme lütfen. Yalvarırım öyle sanma.
Rose: Yoksa evleniyor musun?
İşte sordu. Ahhh.
Adrien: Ah yok-
Rose: Ah böldüğüm için özür dilerim. Görüşürüz.
Kapıyı kapatıp gitti.
Adrien: Onun kim olduğunu biliyor musun? O benim-
Marinette: Babaannen, seni Chloe ile bile sevgili sanan.
Adrien: Cidden beni korkutuyorsun. Gecenin bir yarısı yatak odama şık bir kıyafet ile ışınlanıyorsun. Ölmüyorsun. Dünya'na gidip duruyorsun. Seni bu sırrı öğrenene kadar yanım da tutmam gerekecek. Benim hakkım da bu kadar şey biliyorsun. Dışarı da dolaşman tehlikeli olabilir. Düşmanlarım seni bulursa kötü şeyler olur. Evde durman gerek. Ah buldum. Babaannem aklıma ilk defa bir şey getirdi. Bu işe yarayabilir. Benimle evleneceksin.
Duraksadım. Kendi hayalimde olan adam bana pijamaları ile evlenme teklifi ediyor. Aslında garipsemiyordum. Olanlardan sonra bu çok normal gelmişti. Yani hayalimde ki insan ile evleneceğim. Sanırım olabilir.
BU BÖLÜMDE BURADA BİTER. YENİ BÖLÜM İÇİN HABERDAR KALIN!!!!
-Görüşürüz
Her şey dahil:
👉287 Kelime👈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karikatürdeki Çocuk (Adrinette)
Teen FictionTasarımcı bir kızın hayalindeki erkeği çizmesiyle başlıyor bu hikaye. Bir süre sonra kız hayallerini gerçekleştiriyor yani çizgi roman çizip online şekilde yayınlıyor. Bir süre sonra kendisii çizdiği mekan, oyuncular en önemlisi de hayalinde ki erk...