Marinette: Emin misin? Hayatını etkileyeceğin bir karar bu.
Adrien: Değil mi? Senin söylediklerini dahi bilen biri var. Ama sen onun adının baş harfini bile bilmiyorsun. Arada ışınlanıyor senin yanına geliyor. Çizgi roman filan ağzında bir şeyler geveliyor. Ve sen onla evleniyorsun. Ne kadar garip değil mi?
Marinette: Üzgünüm ama bazılarını sana açıklayamam. Ayrıca bazılarını bende bilmiyorum.
Adrien: İsmini de mi söyleyemezsin? Yoksa ismini mi bilmiyorsun?
Marinette: İsmim Marinette.
Adrien: Ben de Ad- biliyorsun ne diyorum ben ya. Seni bizimkiler ile tanıştıralım. Sen onları tanıyorsun ama onlar seni tanımıyor. Yani o yüzden şimdi git ışınlan üstüne bir şey giy geri ışınlanırsın buraya.
Marinette: Işınlanmayı bilsem ışınlanırım. Buraya hiç gelmem. Ama bilmiyorum.
Adrien: Bana Bunları ne zaman açıklayacaksın?
Marinette: Dünyama gidip çizgi romana baktıktan sonra.
Adrien: En azından bir şeyler kesinleşti. Dur bekle.
Telefon ile konuşmaya gitti. Koltuğa oturdum.
Adrien: Alo
...
Adrien: Bu sefer kız eşyalarına ihtiyacım var.
...
Adrien: Sorgulama bir kaç eşya lazım işte.
...
Adrien: Tamam görüşürüz.
Yanıma oturup bekledi.
Adrien: Sen tam ışınlanmadan önce ne oluyordu?
Marinette: Arkadaşımın düğünündeydim. Sonra dışarıdan silah sesi geldi. Ardından içeri simsiyah bir adam girdi. İlk herkesi süzdü. Sonra birini ararmış gibi herkese baktı. Bana baktı. Sonra bana doğru yürümeye başladı. Aramızda iki metre vardı. Silahı sıktı. Gözlerimi sımsıkı kapamıştım. Sonra senin sesini duydum. Arkama baktım. Sen vardın.
Adrien: Ya sen tam tehlikedeyken benim yanıma ışınlanıyorsan?
Marinette: Ben bunu düşündüm. Ama ilk sefer neden öyle olmadı?
Adrien: Belki ışınlanmanın kapısını tamamen açmak içindir.
Marinette: Olabilir.
Tam o sırada kapı çalındı. içeri bir sürü kız ayakkabılar ve elbiselerle geldi. Sonra onu giyinme odasına koydular. Sonra çıktılar.
Adrien: Bunlar ne der gibi bakıyorsun. Bunlar-
Marinette: Giyeceğim giysiler.
Adrien: Geleceği de mi görüyorsun?
Marinette: Hayır, tahmin. Ama ışınlanma işini öğrenmem lazım.
Adrien: Öğrenmemiz lazım.
Marinette: Her neyse işte.
Adrien: Giyin ve bizimkiler ile tanışalım.
BU BÖLÜMLÜKTE BU KADAR. HADİ BY BY.
Her şey dahil:
👉298 Kelime👈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karikatürdeki Çocuk (Adrinette)
Teen FictionTasarımcı bir kızın hayalindeki erkeği çizmesiyle başlıyor bu hikaye. Bir süre sonra kız hayallerini gerçekleştiriyor yani çizgi roman çizip online şekilde yayınlıyor. Bir süre sonra kendisii çizdiği mekan, oyuncular en önemlisi de hayalinde ki erk...