Marinette: Ona nasıl açıklayacağım?
Nino: Aşık mı oluyorsun?
Marinette: O benim hayalim deki adam. Nasıl aşık olmayayım?
Alya: Ah Nino ah! Neyse peki şimdi ne yapacaksın?
Marinette: Hiç bir fikrim yok! of çok üzülecek. Ona bunu yapmak zorundayım.
Alya: Ne zaman yanına gideceksin?
Marinette: Tehlike de olduğum zaman yanına gidiyorum. İstemsizce yani.
Alya: Hadi yatalım artık. Sen de evde yalnız kalma! O siyahlı gelir felan!
Marinettte: Sanırım, beni ancak Adrien'ın yanında öldürebilir. Hem hikayeden hem hayattan silinirim.
Yatmaya gittim. Gözüme nasıl uyku girecekse artık. Çok korkuyorum. Kıvranıp uyudum. Sabah kalktım. Nino, Alya ve ben arabaya bindik.
Tam Nino sürmeye başladı arabayı. Önümüze yine o siyahlı çıktı. Ölüceğim sanırım. Nino panikledi. Sağa sola kaydırdı. Adam arkamızdan hızla bizi takip ediyordu. Nino korksa da son hızla sürüyordu. Sonra arkaya baktım. Yoktu.
Marinette: Gitti sanrım.
Sonra Nino durdu. Önüme döndüm. Adam ışınlandı herhalde. Önümdeydi. Silahı bana doğru tuttu. Yine silah sesi. Ve ben yine Adrien'In yanına ışınlandım. Hayır hayır. Nasıl anlatacağım? Of olamaz. Ne diyeceğim.
Adrien: Hoş geldin! Yine mi siyahlı adam sana sıktı.
Marinette: Nereden bildin?
Adrien: Tehlikeden sonra yanıma ışınlanıyorsun ya. Neyse bugün sana sürprizlerim var.
Marinette: Senin, bana, sürprizin?
Adrien: Evet ama şimdi şirkete gideceğim. Sana seçenekleri Jake sunar. Hadi görüşürüz.
Marinette: Tamam dikkat et!
Ne diyorum ya ben. Sonra Jake geldi.
Jake: Adrien bey 4 seçenek sundu siz efendim. Birini söylemek zorundasınız.
Marinette: Nedir?
Jake: 1-Sindirella masalı
2-Ay ışığı romantikliği
3-Tatlı ama romantik gece
4- Seksi romantikÖksürdüm. Ne?
Marinette: Adrien bey hangisini istedi?
Jake: 4 yani seksi romantik.
Marinette: Yuh yani ben 4 seçmek istemiyorum. 1 olsun evet 1.
Jake: Peki efendim.
Jake odadan çıktı. Yuh be bir de seksi romantik seçmiş. Sapık. Hayalimde ki erkeğe bak. Of o bana sürpriz yapıyor. Ben ona ne söyleyeceğim.
...
Öğlenden sonra 16:00
Sonunda Adrien geldi.
Adrien: Sindirella masallarını seçmişsin. Halbuki bence seksi romantik hoş.
Yastığı alıp attım.
Adrien: Neyse ben böyle işleri bilmem. O yüzden kitap okudum. Yapacaklarımın ilki saçını örmek olucak. Bekle üzerimi değiştirip geleceğim.
Marinette: Tamam
Ay çok tatlı. Kitap okumuş benim için.
BU BÖLÜM DİĞERLERİNE GÖRE UZUN. YANİ O KADARDA DEĞİL AMA BİRAZCICIK DAHA UZUN. NEYSE BY BY.
Her şey dahil
👌384 Kelime👌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karikatürdeki Çocuk (Adrinette)
Novela JuvenilTasarımcı bir kızın hayalindeki erkeği çizmesiyle başlıyor bu hikaye. Bir süre sonra kız hayallerini gerçekleştiriyor yani çizgi roman çizip online şekilde yayınlıyor. Bir süre sonra kendisii çizdiği mekan, oyuncular en önemlisi de hayalinde ki erk...