BAZI GERÇEKLER

25 2 2
                                    

  Sabahın ilk ışıklarıyla gözlerimi açtım.Tüm gece uyuyamamış olanları nasıl anlatacağımı düşünmüştüm.Gerçekten nasıl anlatacaktım? Anlattıktan sonra Ceren benim yanımda duracak mıydı? Bunları düşünmeyi bırakıp kalktım.Elimi yüzümü yıkayıp aşağı indim.Kimse uyanmamıştı.Bahçeye çıkıp çimlere oturdum.Mesaj sesiyle telefonuma baktım.Mesajda sadece bir adres ve saat  yazılıydı.Gidip gitmemek konusunda kararsızdım ama bu bilinmeyenin kim olduğunu öğrenmem için bir fırsat olabilirdi.Saate baktığımda derse az bir vakit kaldığını görüp içeri geçtim.Didem uyanmış kahvaltıyı hazırlamıştı yanına gittim.

Baran:oo Didem hanım siz bu saatte uyanırmıydınız

Didem:arada uyanıyorumda sen ne demeye çalışıyorsun

Baran:sakin ol bir şey demeye çalışmıyorum 

Didem:iyi tamam Cellat uyandı sen git Cereni uyandırda kahvaltımızı yapıp derse gidelim

    Cevap vermeyip Ceren'in odasına gittim.Kapıyı çaldığımda ses gelmedi hala uyuduğunu anlayıp odaya girdim.

Baran:Ceren uyan artık

Ceren:ne oldu

Baran:sabah oldu daha ne olsun

Ceren:off Baran git başımdan

Baran:Ceren kalk derse geç kalıcaz

Ceren:tamam ya kalktım 

Cerenle beraber aşağı indik.Cellatta gelmişti kahvaltımızı yapıp evden çıktık.Bu tatil 1 aylık bir tatildi her sene yaptıkları gibi yeni döneme alıştırmak için yaptıkları bir etkinlik.Ve bu tatil bitmeden Didemi kendime biraz daha yaklaştırmalıydım.eve döner dönmez Didemede gerçekleri anlatmayı planlıyordum ama ondan önce yakın durmalıydım.

  DİDEM

        Ders alanına geldik çok geçmeden öğretmende geldi.Bugün dörderli gruplara ayrılıp ormana gidicekmişiz.Ama gruptaki kimse birbirini tanımayacakmış.Hocayı bir şekilde en azından iki kişinin birbirini tanıması için ikna ettik.Benim olduğum grupta;Baran,Adem diye bi çocuk ve Buse adında çok tatlı bir kız vardı.Cellatların gruba baktığımda Ceren,Cellat,Kürşat ve Mehmeti gördüm.yanlarına gidip Cellatı çağırdım.

Cellat:noldu Didem

Didem:bunlar niye bu grupta 

Cellat:hocayı ikna etmişler bende bilmiyorum

Cellat bunu söyleyip Ceren'in yanına geri döndü.Umarım kavga çıkmazdı.Şuan aklımdaki tek soru Kürşatın burda ne işi olduğuydu.Bildiğim kadarıyla ailesi tarafından yurtdışına gönderilmişti.Hocanın konuşmasıyla düşüncelerimden sıyrılıp grubumun yanına döndüm.

......

   Hocanın uzun ve sıkıcı konuşmasından sonra ormana gelmiş ve dolaşmaya başlamıştık.ne aradığımıza dair hiçbir fikrim yoktu.

......

Uzun bir  günün ardından eve gelebilmiştik.hemen odama çıktım.çok yorulmuştum bu yüzden duş alıp pijamamı giydim yatağıma uzandım.Uyuyacağım sırada dışardan bağırış sesleri duydum.merak edip bahçeye indiğimde Kürşatla Cellat kavga ediyorlardı.Ceren ise onları ayırmaya çalışıyordu.Hemen yanlarına gittim.Kavga büyümeden Kürşatın gitmesini sağladık.

Ceren:Deniz iyi misin

Deniz:iyiyim merak etme

Cerenin Deniz demesiyle bir an şok yaşasamda kendimi toparladım.Deniz'e bunun hesabını sormayı aklıma not edip  ona baktım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 02, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Külden AşkaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin