Part 3

71 3 0
                                    


Larry Pov:

miután be csuktam az ajtó oda mentem T/N és-"gyere adok az egyik pólómat"- mondtam neki és az egyik fekete pólómat oda adtam neki meg köszönte, és el fordult de nem kezdet le venni a ruháit-"L-larry el f-furfurolnál kérlek"-mondja nekem én meg is fordultam,hogy neki ne legyen kényelmetlen neki, miután le vette a ruháit és csak a fölsőm mart rajta,egyszerűen gyönyörű volt amikor meg láttam egy szót sem tudtam mondani olyan gyönyörű volt-"mit nézel rajtam Larry?"-zökkentet ki a kérdése és meg is válaszolom neki-"azt hogy milyen gyönyörű vagy" mondtam neki amit a szívem mond de ő csak el takarta az arcát és mondta nekem ,hogy ír az "apánknak" hogy, nálam alszik és jó hogy péntek van ,nagyon sokat szeretnék vele lenni nem akarom oda adni Salnak T/N-nek/Nak mert láttam rajta,hogyan néz T/N-re/ra és én nem fogom hagyni hogy Sal el vegyem tőlem,el mondom ami érzek T/N iránt!!!


T/N Pov:

Nagyon furcsálltam Larry-t ahogyan viselkedik de engem nem zavart,írtam apunak hogy ma este Larry-nél alszom és írta hogy oké csak szombat este 8-kor menyek majd haza ennek nagyon örültem,hogy ezt írtam mert akkor meg tudom beszélni ami a fán történt"köszönöm a pólót nagyon menő"-mondtam neki ő csak a tarkóját vakarta és még pír is volt az arcán úgy tűnik ,hogy bókot adtam neki és oda mentem hozzá az ágyhoz le is ültem mellé -"Larry miért akartál volna a fán meg csókolni?"- vágtam be a közepébe ő csak meglepődősét láttam az arcán,nem értetem a viselkedését már fel akartam volna álni de ő gyorsan meg fogta a csuklómat"azért akartalak volna meg csókolni akkor mert kedvelek"-mondja nekem az igazat én csak tátót szájal néztem rá,és látta hogy nem tudom mondani semmit így a ölébe húzott,egy kis sikoly a torkom Larry csak el nevette magát a reakcióm láttán,simogatni kezdte az arcomat láttam rajta pírt és még én is el öntőt  pír-"amióta láttalak ki pakolni az autóból azóta tetszel és kérlek had csókoljalak meg"- mondja nekem Larry,én csak kicsit bolintotam és át szelte a kettőnk között távolságot először haboztam,hogy vissza csókoljam meg és 1 percbe sem telelt vissza csókoltam,úgy csókol mint ha nem lenne holnap, Larry az ágyra döntőt és folyatta,el kezdte a nyakamat csókolgatni és szívni-"L-Larry kérlek f-fejezzük be mert m-még nem állok rá készen"- mondtam neki látta rajtam, hogy  meg nem szeretném el veszteni a szüzességemet nem csak vele szeretném hanem Sallal is szeretném el veszteni de ezt majd később el mondom nekik mert én  nagyon fárat vagyok és láttam a tükörben a szívás nyomokat amit Larry hagyott nekem de azért én is hagytam neki de majd alapozóval el tüntettem,be feküdtem Larry mellé és ő a mellem alatt ölelt át én ez persze el mosolyogtam és el aludtam.


Sal Pov:

(Magában)

Hogyan mondjam el T/N (Nek/Nak),hogy szeretem? már láttam Larry hogyan nézet rá de nem hagyom magam annyiban hagyni,valahogyan meg szerzem T/N (Nek/Nak) a szívét!! miközben ezen gondolkoztam ,hogyan csináljam ezt az egészet és az jutott eszembe,hogy Larry előtt csókolom meg és sajnos Ash szívét fogom majd össze törni mert tudom hogy szerelmes belém,de engem nem érdekel hogy mit érez irántam én a saját szívemre hallgatok nem tudom hogy miért nem az eszem cselekszi hanem inkább a szívem? ezen el gondolkoztam,el mentem zuhanyozni és már utána meg aludni.


Larry Pov:

Amikor fel keltem egy T/N szemben találtam magam és olyan cukin alszik hogy bele halok,magamhoz húztam T/N és tovább próbáltam aludni de sajnos 06:10 van és nem birok aludni meg még korán van,vettem észre,hogy T/N mozgolódik és nyitja a szemét-"Larry miért nem alszol? még túl korán van még ahhoz hogy fel keljünk" -mondja komás hangon én csak el nevetem magam,és át öleltem meg még magamhoz fordítódtam ,nem hiszem el hogy ilyen cuki egy ember-"de akkor kérek valamit cserébe hogy veled aludjak"- de ő csak fáradtan gyors csókot adott és meg is ölelt persze meg kérdezem ma,hogy le a barátnőm de ezt majd a nap lemenetében szeretném el mondani neki mit érzek iránta,r perc múlva el aludtam.



T/N Pov:

Nem tudom,hogy meddig aludtam de azt éreztem,hogy simogatnak és az Larry volt,én úgy éreztem hogy kezdtem meg kedvelni Larry de...                                                                                                       Sal is tetszik ezt el magyarázni mind a kettőnek de majd ezen el gondolkozok,De most Larry-vel vagyok-"Larry miért simogatsz?"-kérdeztem tőle de ő csak homlokon csókolt,és nem válaszolt a kérdésemre csak mosolygott és ki szált az ágyból mire é is ezt tettem mivel nem volt nálam váltás ruhám,ezért fel vetem a tegnapi nadrágom és mentem volna ki az ajtón de Larry meg fogta a kezem és magához húzott-"hova mész én múzsám?-"kérdezte tőlem én csak el mondtam neki hogy megyek váltó ruhát cserélni és vissza adom a pólóját,ki mentem az ajtón és el indultam a lakás felé mi előtt valaki el nem kapja a csuklómat és az Sal volt az aki meg fogta a csuklómat és bevitt a  saját lakásába és be zárta a szobája ajtaját-"Sal beléd meg mi ütőt!?"- kérdeztem tőle de nem válaszolt csak egyre közelebb jött én meg nyilván hátrálni kezdtem és már azt éreztem hogy az ágyon ülők és Sal áll előttem -"S-Sal mit csinálsz enged hogy menjek haza-"mondtam neki de ő csak le vette a maszkját és a pólóját és az ágyon le fogót próbáltam ki szabadulni a fogásából de erősebb volt nálam-"nem érdekel hogy Larry ki szívta a nyakadat meg mutatom neki hogy csak az enyém lehetsz!"- mondta és rá tapadt az ajkaimra de én ellenkeztem nem és nem csókoltam vissza,és nyilván morgott egyet és folyatta csak rátagoztam alatta  és egy sikoltottam egyet és Larry be futott az ajtón,egy erős ütést kapott a jobb arcára Sal és ők ketten egymásnak ugrottak és persze rögtön hívtam segítséget.Pár perc múlva jött Sal apja és az én apám, Larry anyukája át ölelt és adott a ruháimból és gyorsan át öltöztem és vissza szaladtam a többiekhez-"Kérlek el mondanátok hogy mi a franc bajotok van!?"- mondtam idegesen és néma csönd lett a szobában vártam hogy valaki meg szólaljon és én nem bírtam hogy ne szolajak-"miért van ez a egész?"- kérdeztem Larry és Sal-t, nem bírtak meg szólalni de Sal kinyitotta a száját-"azért történik mind ez mert te vagy az aki el vitte a szívünket nem csak a személyiséged hanem az egész lényed meg fogót minket ezért támadtunk le téged"-mondta el nekem már szinte sírva és én nem bírtam ott maradni, el futottam és a szobámba rohanva el sírtam magam az ágyban ,pár perc után a sok sírástól el aludtam.











SZIASZTOK!

IGEN VISSZA TÉRTEM ENNYI HOSSZÚ IDŐ  UTÁN REMÉLEM TETSZENI FOG EZ A RÉSZ!

ÉS ELNÉZÉST SZERETNÉK KÉRNI AKI VÁRJA A KÖNYVET  VAN EGY  MÁSIK WATTPAD FIÓKOM AMIT TÖBBSZÖR HASZNÁLTAM ÉS EZT A FIÓKOT  MEG EL FELEJTETEM ÉS MÉG EGYSZER ELNÉZÉS SZERETNÉK KÉRNI

REMÉLEM TETSZENI FOG EZ A RÉSZ ÉS BOCSI A HELYES ÍRÁSI  HIBÁÉRT!

TOVÁBBI SZÉP NAPOT/DÉLUTÁN/VAGY ESTÉT :D


Sally Face X Larry X Olvasó(Barátságból szerelem)Where stories live. Discover now