Part 1

395 14 22
                                    

T/N-(a neved)
B/N-(becenév)
M/N-(Macskád neve)

T/N Pov:

Hello! az én nevem T/N Williams az apámmal most költözünk az Addison Apartmanba én 17 éves vagyok a hajam színe világos szürke Rózsaszín vagy mit tudom is én, és a hajam a derekamig ért és a frufru felénél fekete szín volt rajta és volt pont hogy a picit sötétes szürkés rózsaszín szememet takarta el mert a karcolást ami a jobb szemem lett egy kicsi vágás de túl éltem de sajnos az orvosoknak ki kelet venniük mert jobb szemere már nem látok szóval csak egy szemel láttok de az fura hogy a jobb szemem nincs de akkor is láttok na mindegy  és a maszk takarta el mert az anyám el vágta a szám szélétől vágta fől és nagyon sok öltés kellet az orvosoknak meg csinálniuk és én szeplős vagyok, és még volt fül pirszingem mint két oldalt volt nyelv pirszingem és volt még a szám szélén kettő és volt egy karika pirszingem ami logót az orromról(nem az orr egyik oldalára gondoljatok hanem középen van aki tudja az tudja ki nem az nem)és volt nekem protézisem az arcomon mert vágásik voltak rajta az arcomon ezt még rég történt és én azért viselek mert undorodok magamtól na mindegy és miután be szálltunk a kocsiba el indultunk az apartman felé és apa megszólalt
-Hidel jobb lesz az a hely-mondja az apám aki éppen vezet az Addison apartman felé én meg csak a szememet forgattam meg és meg szólaltam-De mi lesz? Nem tudom ott hagyni a helyet ahol laktunk túl sok emlék kőt oda-mondtam az apámnak és erre ezt mondta-tudom hogy most nehéz ott hagyni mindent a barátokat az emlékeket ami oda köt de jobb lesz idd el-én csak ki néztem az ablakon-remélem igazad lesz...-mondtam de már halkan...


Larry Pov:

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Larry Pov:

Anyám meg ismerkedett egy Lucas(az apád neve)nevezetű palival akinek van egy lánya aki egy ével fiatalabb nálam-minden rendben van haver- kérdezte Sal haza felé én csak bolintotam-nekem nem tudsz hazudni Larry mond meg mi a baj-mondja Sal és én meg nagy sogajt ki engetem és el mondtam neki-az van  hogy anyám össze jöt egy Lucas neveztü palival akinek van egy lánya amiken hasonló Protézise volt mind neked Sal és be valóm hogy mindig is vágytam egy kis húgira-mondtam el Salnek és Sal csak bólintót és már ott voltunk az apartmanban és láttuk hogy anyám palija és a lánya pakolnak be felé és Sal és mentünk is segíteni-jó napot biztos ön Lucas, anyám már sokat mesélt önről- mondtam és már Lucas meg szólalt-remélem csak jókat-mondja én csak vakartam a tarkómat-apa inkább segíts ki pakolni a kocsiból-mondja és csak nevetem de Sal ő csak nézed T/N...

mintha angyalt látod volna.

Sally Face Pov:

(Magában)

*Azta nem láttam még ilyen szép lány akit ő is hasonló protézis maszkot hord mint én nagyon kíváncsi vagyok, hogy mi a maszk alatt*

(Vissza a valóságban)

Larry bökdösőt-haver nem segítesz nekik ki pakolni az autóból?-kérdezte tőlem Larry én meg vissza tértem a valóságba-ja,mi? Persze megyek- fel veszek egy doboz és be vittem a lakásukba és be tettem a fotel mellé-"amúgy Sal vagyok de csak mindenki Sally facenek hívnak-mondtam neki és rám nézet azokkal a szép szemekkel-Szia az én nevem T/N Williams De mindenik csak T/N nak/nek neveznek a maszkom amilyen és azért mert a maszk ami protézisem viselek mert régen egy balesetet szenvedtem el és én meg apa éltük túl az égő házból de anyát mát nem tudták meg menteni- mondja pici el szomorodott és én meg meg öleltem hogy jobb kedve legyen.

Y/N Pov:

(Magában)

*Olyan jó volt el mondani valakinek ami bánt és még a lelkemnek is jól eset*

-Köszönöm hogy el mondhattam neked Sal- mondom már szinten sírva de Sal le törölte a könny csepett és ezt mondta nekem-figyel lehet hogy új és fáj el hagyni a helyet ahol éltél de kel egy kis változás-mondja Sal és simogatta az arcomat(Sal le vette a maszkodat)ha bármi van csak szólj Larrynek vagy nekem vagy Ashnek akivel majd a suliban foksz találkozni-mondja Sal nekem és már ment le a nap és gyorsan meg kérdeztem-Héj nincs kedved meg nézni a naplementét meg nézni Larryvel meg veled- kérdeztem meg és Sal csak bólintót és elő vette a vokitokit és szolt Larrynek hogy menyünk ki naplementét nézni és én vittem a vázlatfüzetemet,ceruzát,meg radírt és még fel vettem pulcsi és mentünk ki a naplementéhez-Wow egyszerűen gyönyörű -veszem elő a cuccaimat és el kezdtem le rajzolni amit láttam a szemem előtt van-azta menőn és szépen rajzolsz- mondja Larry én csak el mosolyogtam nagyon örültem hogy vannak emberek aki nem ítélnek el az arcom miatt-minek is le rajzolsz?-Kérdeti Sal és én csak kuncogtam egyet és a fiúk csak néztek engem-miért kuncogsz?- Kérdezték egyszere én csak nevettem-az van fiúk hogy miközben néztétek a naplementét én le rajzoltalak titeket- mondom és meg mutatom nekik készült rajzokat-Wow ez királyuk nézünki a rajzon!- Mondja Larry én csak el pirultam egy kicsit a bóktól és látta rajtam-köszi még senki nem dicsérte a rajzaimat mindenki az mondta hogy nagyon béna meg hogy gagyi és még nem vagy már 5 éves meg ilyeneket mondtak nekem-mondom neki és ők csak Tátot szájal néztek engem és és majdnem megint el kezdtem sírni de ki bírtam-hé nincs semmi baj az már a múlt és szerzel új barátokat-mondja nekem Sal és én csak el mosolyogtam és láttam hogy mindjárt jön fől a hold és én fel álltam-gyertek menyünk vissza nehogy meg fázunk-mondom a srácoknak és már fel álltunk és már mentünk is vissza először Larry-t kísértük vissza aztán Sal mellet lakom és annak örülök hogy mellette vagyok-szia majd meg mutatod holnap hogy merre kel menni a suli felé? És jóéjt Sal-mondom Salnek és ő is mondta hogy jóéjt és már el is ment-na szereztél új barátokat?-kérdezte tőlem apa és én csak bolintotam rá és apa el mosolyogót-na akkor ennek örülök hogy vannak barátaid-kicsit még beszéltem apával és már fáradtnak éreztem magam és szóltam apának-figyi apa én megyek aludni mert én fáradt vagyok majd holnap suli után beszélünk-mondtam neki és az arcára puszit és mentem a szobámba és át vetem a pizsamámba és be feküdtem az ágyba és el aludtam.


SZIASZTOK EGY ÚJ KÖNYVET HOZTAM
BOCSÁNAT HOGY VAN EGY MÁSIK KÖNYV DE AZ MAJD ÁT ÍROM ÉS AZ IS JOBB LESZ ÍGÉREM!

ÉS REMÉLEM HOGY TETSZENI FOG EZ A TÖRTÉNET!😊😁

ÉS AZ LESZ A  NEVETEK HOGY...SZELLEMEK!!!

ÉS BOCSÁNAT A  HELYES ÍRÁSI HIBÁÉRT!!

MEG A SZÓ ISMÉTLÉST!! MÉG NAGYON KEZDŐ VAGYOK MÉG ILYENBEN...

Sally Face X Larry X Olvasó(Barátságból szerelem)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora