Part 2

183 8 12
                                    


T/N Pov:

fől keltem a telefonom ébresztőjére és 06:40 mutatott és már fel keltem az ágyból és már vettem fel egy hosszú ujjú pólót ami fekete fehért volt és hozzá egy F*ck you pólót vettem fel és hozzá egy szoknyát és, hozzá volt egy lánc és rá raktam és utána fel vettem egy térdig érő zokni ami nyilván fekete volt és fel vettem e cipőmet és mentem a konyhába-jó reggelt apa az uzsonnás dobozomba rakom a reggelimet és az uzsimat, és meg ígértem Salnek hogy vele megyek-mondtam apának és adtam neki puszit az arcára és már mentem ki miközben fel fogtam a hajam kontyba és találkoztam Sal-lel-jó reggelt megyünk?- kérdeztem meg tőle és ő bólintót és már indultunk és Larry várt ránk az fő bejáratón és láttuk rajta hogy nem akar menni suliba-jó reggelt te medve Larry- mondtam neki ő csak nevettet és már indultunk is a suli felé és bekel vajam magamnak hogy kicsi izgulok hogy mit fognak rólam gondolni a suliban hogy maszkos protézis hordok-héj nem lesz semmi baj csak egy ember lesz aki majd belé kőt és nem más mint...-Larry nem tudta be fejezni a mondatát mert valaki be szolt Salnek-Hééé Sally Faceee látom új barátot találtál magadnak aki ugyan úgy hasólit rád!- mondja szőke idióta és az ilyen embereket utálom ha valakit csesztetnek-bocsi de biztos hogy nekünk szóltál? mert én nem látlak egy utca sarkon sem-szolok be neki erre az egész iskola nevet és hallotta amit mondtam és persze sikerült megint szerezem magamnak egy kis nézőket remek...-te tudod hogy kivel beszélsz?!-kérdezte mire én csak válaszoltam-nem de mindjárt ki derül miután be töröm a képed! -jelentem ki és el indultam felé de Sal és Larry megállítottak mondták hogy nem ér ennyit és én meg csak mentem tovább-ez meg ki volt aki be szolt Salnek?- kérdeztem Larrytől ő meg mondta hogy Travis a neve és még majd kapni fog ha még egyszer be szol Salnek mert tudni kel rólam hogy nagyon fel tudom magam húzni minden kis idegesítő ember mint az a Travis gyerek.


Sally Pov:

Nem hitem a szememnek hogy majdnem meg verte Travis de valójában meg érdemelné de nem szerettük volna, hogy T/N már az első nap ki dobnák az iskolából így hát Larryvel letituláltuk és mentünk be a suliba és közben meg kérdezte hogy ki volt és mi meg mondtuk, hogy Travis és lehet látni az arcán hogy fel akarna robbanni-ne is figyelj rá ő már csak ilyen- mondtam neki és csak hümmögőt egyet, és el vittük az igazgatóhoz,vártunk rá pár percet és már kint is volt T/N meg kérdeztük tőle hogy mi volt-az lesz hogy én a ti osztályába kerültem-mondta és én ennek nagyon boldog voltam hogy az én osztályomba fog járni, de miért érzem az hogy ki akar ugrani a szívem a helyéről-héj haver minden rendben van?- kérdezte Larry  én csak hümmögtem egyet és mentünk be a terembe, és mindenki le ült és T/N mellém a bal oldali padba ült le be jött a tanár és el kezdte az órát, amúgy rajz volt és láttam T/N szemében a fényt megcsillanni, láttam hogy elő veszi a jegyzet füzetét és rajzol kezd, nem hittem amit rajzolt...


Egyszerűen nem találok szavakat olyan szépen rajzol hogy wow! -T/N hogyan tudsz ilyen jól rajzolni?!- ezt kérdezték sokan az osztályból, és csak arra válaszolt, hogy sok gyakorlás meg hozza az eredményt, rajzolt is tovább amit tegnap el kezdet raj...

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Egyszerűen nem találok szavakat olyan szépen rajzol hogy wow! -T/N hogyan tudsz ilyen jól rajzolni?!- ezt kérdezték sokan az osztályból, és csak arra válaszolt, hogy sok gyakorlás meg hozza az eredményt, rajzolt is tovább amit tegnap el kezdet rajzolni, miután vége lett az órának ki mentünk az udvara és találkoztunk Ash-el-szia Ash ő itt T/N és T/N ő itt Ash- mondtam a lányoknak,és előre látom hogy baj lesz...


Ash Pov:

miért visel maszkot? talán gúnyt űz Salből? azt nem hagyom annyiban!- szia Ash a én T/N vagyok-mondja mire csak kamu mosolyt adtam neki, mondják a többiek ,hogy mennyünk ebédelni és mentünk is DE az a kis kur-akarom mondani az a kis senki nem állhat én és Sal közzé,láttam hogy Sal hogy nézet rá-szóval T/N miért viselsz maszkot? vagy talál gúny űzöl Salből?-kérdeztem tőle de ő csak csöndben evett meg sem hallva amit mondtam neki ezért oda megyek hozzá és levetem a maszkot az arcáról és nem hitem a szememnek amit láttam, neki  a szája szélén vágás van és be van  varva neki és csak azt vettem észre,hogy fől állt és le kevert egyet nekem...


T/N Pov:

Nem hiszem el hogy Ash ezt tette velem én barátságos voltam vele és ezért muszáj volt neki le vennie a száj maszkomat?! és azért amit tett fel pofoztam vissza vettem a maszkomat,gyorsan fel vettem a táskámat és ki rohantam sírva a suliból-T/N várj!!!- kiabálja Larry de én nem figyeltem rá és tovább szaladtam.Míg amíg egy fához nem értem el és gyorsan fel másztam rá és el kezdtem sírni ,csak pár perce sírtam a fán míg nem éreztem két ölelő kart és az Larry volt-nagyon sajnálom amit Ash ezt tett veled nem tudom hogy mi lelte- mondja Larry én csak át öleltem és sírtam tovább és Larry addig simogatta a hátamat amíg le nem nyugszom és ez sikerült is de nagyon közel voltunk egymáshoz és a szám majdnem hozzá Larryéhez-bo-bocsánat- mondtam neki, és ki akartam volna jönni az ölelésből de ő nem engedte és ezt mondta-nem! nem hagyom hogy távol legyél tőlem!- mondja határozatosan és még jobban ölel engem,és hallom hogy a szív verése gyors volt, éreztem nálam is hogy az én szív verésem is gyors nem tudom hogy miért talál bele szeretem Larrybe? nem...! biztos hogy nem igaz! így hát rá kérdezek-Larry...te szerelmes vagy belém?-kérdeztem és Larry kicsi el tolt magától, és vakarta a tarkóját el pirult arccal,szóval szerelmes belém? de hogy csak még EGY max  KÉT hete ismerem ez hogy lehetséges?-látom hogy most kicsit össze vagy zavarodva igazam van?- mondja Larry és én csak bolintotam rá amit mondott, én csak arra eszmélek hogy a keze a tarkómon van (By miharu: TARKÓ FÉTIS!!) el kezdet közeledni felém és én is el kezdtem közeledni felé de valaki meg zavart minket...


Sally Pov:

Nem hiszem el, hogy Ash ezt tette vele és én oda mentem-Ash te normális vagy?! miért vetted le a száj maszkját?!- kérdezem meg de Ash meg akart volna szólalni de én rohantam T/N-hez/Hoz és még mielőtt én indultam volna Larry utána szaladt és én is pár perce indultam el és minden hol keresetem ezt a két jómadarat pár perc keresés után meg találtam őket a fa tetején ölelkezni,és szerintem Larry próbálja vigasztalni így hát fel szolok-gyertek le mennyünk fagyizni az jobb kedvre derít téged T/N!- kiabálok fel és már le is jöttek a fáról oda mentem T/N meg öleltem és vissza ölelt Ash nevében is kértem bocsánatot és már indultuk is a fagyizó felé. kb úgy egy óra lehetett miután oda értünk a fagyizóhoz-milyen ízű fagyit  T/N?- kérdeztem ,ő választott egy epres-citrom íz választott,Larry a csoki-pisztáciásat vett én meg egy ananászos-karamellt, vetem és el mentünk egy közeli tóhoz le öltünk egy padhoz kezdtük enni a fagyit, nagyon boldog voltam hogy már nem látom sírni nem szeretem ha valaki sír-köszi srácok ti vagytok a legjobbak-mondja szinten már nevetve és azért nevet mert Larry magára ejtette a fagyit,azért nevet nagyon mert  konkrétan az egész pólója olyan lett.


Larry Pov:

Miért kelet meg zavarnia Salnek amikor a fa tetején voltunk? az volt a legjobb pillanat,hogy meg csókoljam DE Salnak meg kelet zavarnia el szeretném mondani T/N mit érzek iránta ma este el mondom neki-ne nevesek már ki mert, ha nem hagytátok abba akkor én is meg teszem veletek!-mondtam neki és már neki is olyan lett a pólójuk el kezdtem futni ők pedig jöttek utánam de persze nevetve futottunk egészen az Apartmanig teljesen ki fáradtunk,miután be mentünk és el kezdtünk volna köszöni, egy másnak de meg fogtam T/N csuklóját-várj én mondani szeretnék neked valamint-mondtam neki nem hagytam,hogy válaszoljon és le mentünk a szobámba be is zártam,hogy senki se zavarjon meg...









 SZIASZTOK BOCSÁNAT HOGY SOKÁIG NE RAKTA KI RÉSZ CSAK MOST ONLINE OKTATÁSOM VAN EGÉSZEN MÁJUS 10-IG !!!

DE ENGEM EZ NEM ÉRDEKEL AKKOR IS FOGOM CSINÁLNI A KÖNYVET  DE EGY PICIT NEHÉZ HOGY NINCS ANNYI ÖTLETEM DE REMÉLEM HOGY EZ A RÉSZ TETSZENI FOG!

ÉS AZ LESZ HOGY JÖVŐ HÉTEN NEM FOGOK ÍRNI MERT  EGY HETES TÁBORBA MEGYEK DE AZ SEM BIZTOS MEGYEK DE ÍRNI FOGOM A FOLYTATÁST !

ÉS BOCSÁNAT A HELYES ÍRÁSI HIBÁKÉRT!!

Sally Face X Larry X Olvasó(Barátságból szerelem)Onde histórias criam vida. Descubra agora