הי חברים ברוכים הבאים לפרק 3 של סנסיי קאאריקה!! אז בפרק של היום יהיה את הקרב הראשון בספר!! אז אני לא אפרט יותר מידי, אז תנו עוקב ולייק ותגו תגובה זה חינם אז יאללה בואו נתחיל.
חברי יחידת החיסול זילזלו בקאאריקה הם ירדו עליו קאאריקה אמר להם ''אני לא אהרוג אתכם אלא רק אשחק איתכם'' יחידת החיסול התעצבנו ואמרו לו ''אל תזלזל בנו מפלצת!! אנחנו נחסל אותך ונתן לך להיפגש אם הסנסיי שלך!!זה שאנחנו רצחנו'' קאאריקה הרגיש כאילו נתנו לו אגרוף בבטן ''אתם, אתם, אתם רצחתם את סנסיי יאורו? אני, אני, אני אגרום לכם לשלםםםםם!'' הוא צרח וקפץ לעבר היחידה, הכין אגרוף ביד ימין, וכשהגיע אליהם הוא שלח את האגרוף לעבר חבר היחידה הקרוב ביותר, והאגרוף העיף את חבר היחידה אחורה ושאר חברי היחידה תקפו את קאאריקה באותו הזמן אבל קאאריקה נלחם גם הוא, קאאריקה היה שווה כוח כמו כל חברי היחידה בזמן הקרב כל התלמידים שצפו בקרב היו המומים שקאאריקה שווה כוח ליחידת החיסול האישית של הנשיא ''קאאריקה הוא חזק יותר מהם אבל פשוט לא משתמש בכל הכוח שלו'' אמר מישהו וכולם ראו שזה היה הבחור של הראמן ששמו היה קאי ''קאי!'' כולם קראו בהפתעה.
שוגי שאל ''מה הכוונה חזק יותר מהם?'' ''כמו שזה נשמע קאאריקה לא משתמש אפילו באחוז מכוחו נגדם קאאריקה חזק יותר מהנשיא, שיכול לגרום ל קאאריקה להשתמש אולי בשתי אחוז!!'' אמר קאי כאילו שזה מובן מאליו ואז ילדה ששמה סקיי דיברה ואמרה ''אבל איך זה אפשרי שקאאריקה יהיה חזק יותר מהם? הרי הנשיא והיחידה שלו, הם אלו שאמורים להיות הכי חזקים יותר מכל המדינות, שמפחדות להיכנס איתנו למלחמה! מרוב הפחד מכוחו של הנשיא ושל היחידה שלו! והנשיא אומר שארטמיס ושאר האלים האולימפיים הם כלום בשבילו'' ''אה האלה ארטמיס אלת הירח וציד וציידותה קאאריקה והגבירה ארטמיס הם בקשר ממש טוב'' אמר קאי ''טוב אני ממש רוצה לראות את הקרב אז בבקשה אל תפריעו לי'' חברי היחידה היו פצועים ועייפים כשקאאריקה אפילו לא מזיע או מתנשף ואז קאאריקה אמר ''אם אתם רוצים לחיות ברחו, אם אתם רוצים למות תלחמו בי, ההחלטה היא שלכם'' וחברי היחידה אמרו ''אנחנו עוד נחזור ואתה תהיה זה שיצטרך לברוח'' והם עשו סימן אם ידייהם, ונעלמו בענן עשן כל הקרב צולם על ידי צוות חדשות שהוזמן על ידי הנשיא שישדרו את הקרב בשידור חי, כי חשב שקאאריקה ימות ורצה להראות את כוחות היחידה שלו לעולם כולו, כשבסוף קאאריקה ניצח בקרב בלי שום מאמץ, וכ שקאאריקה ראה את קאי הוא קרא בשמו של קאי ''סנסיי קאייי, ממתי אתה פה?'' וקאי ענה ''מתחילת הקרב'' ואז קאאריקה אמר ''סנסיי, אני החלטתי לטייל בעולם ללמוד עוד תכניקות, וגם סנסיי יאורו תמיד רצה שאני יטייל בעולם, אז החלטתי לטייל לכן אני מפקיד עליך את השמירה על העיר בסדר?
וגם אני די מתגעגע לארטמיס ולציידות ולהיות בחברתן'' קאי הסתכל על קאאריקה וראה איך גדל מילד בכיין, וחלש לגבר יפה וחזק שגרם לכל האלות להתאהב בו וקאי אמר לקאאריקה ''אני מבטיח להגן על העיר בהיעדרותך, אז את מי תיקח איתך למסע?'' וקאאריקה הסתכל אחורה ואמר ''אף אחד זה מסע שאני רוצה לעשות לבד למצוא את עצמי'' וקאי הבין את קאאריקה, הוא רצה להיות אם החברות הכי טובות שלו ארטמיס והציידות שאיתן הוא מרגיש הכי בנוח ומרגיש שיש לו משפחה ''יודע מה?'' אמר קאי וקאאריקה שאל ''מה?'' וקאי ענה ''אני יכול לקרוא להן שיבואו לאסוף אותך אם תרצה?'' קאאריקה היה מופתע ''אתה באמת חושב שהן יבואו מה אם הן עסוקות?'' קאי חייך ואמר ''אל תדאג אם זה מדובר בך הם ישמחו לבוא'' קאאריקה חייך ואמר ''בסדר תתקשר'' וקאי הוציא את הטלפון שלו וחייג את המספר הסודי שיש לארטמיס וישר הצלצול הראשון נשמע קולה של ארטמיס אומרת ''כן קאי מה קרה? קרה משהו לקאאריקה?'' וקאי חייך ואמר ''לא לא לא, לא קרה לו כלום האמת הוא רוצה לבלות אצלכן כמה שנים ולטייל קצת איתכן בעולם אז מה את אומרת תסכימו לאסוף את קאאריקה לתת לו להיות איתכן?'' ארטמיס ענתה אני אשאל את הציידות שלי''.אצל ארטמיס... ''ציידות'' קראה ארטמיס וכל ציידותה ענו לה ''כן הגבירה'' וארטמיס אמרה ''קאאריקה רוצה לצאת איתנו למסע מסביב לעולם מה אתן אומרות רוצות? שהוא יצתרף או שלא?'' והציידות וארטמיס היו מאוהבות בקאאריקה ותמיד כשהיה להן הזדמנות להיות אם קאאריקה הם קפצו עליה וכך הן עשו גם הפעם והציידות ענו '' כן הגבירה אנחנו רוצות שיהיה בחברתנו, האמת אנחנו התגעגענו אליו'' וארטמיס אמרה ''בסדר אז אני אתקשר לקאי ואומר לו שנבוא לקחת את קאאריקה עוד היום או מחר בסדר?'' והציידות ענו ''בסדר הגבירה''.
אצל קאי וקאאריקה... הטלפון של קאי צילצל וקאי בדק מי מתקשר וראה שזאת ארטמיס אז הוא ענה לארטמיס ''קאי, ציידותיי הסכימו שקאאריקה יצתרף אלינו למסע אנחנו נגיע היום או מחר'' וקאי ענה ''בסדר אמסור לקאאריקה, וארטמיס?'' ארטמיס ענתה ''כן קאי?'' וקאי אמר ''אני סומך עלייך שתשמרו עליו'' וארטמיס ענתה לקאי ''אתה יודע שקאאריקה לא זקוק להגנתנו, הוא חזק מאוד וגם קיראמה איתו, אז אין בכלל ממה לדאוג אבל אתה יודע שאני עדיין אשמור אליו'' וקאי אמר ''צודקת אבל הוא עדיין נער'' וארטמיס אמרה ''נכון אבל אני לא דואגת'' וארטמיס ניתקה את השיחה. ובאותו זמן קאאריקה שמע את קיארמה קוראת בשמו אז הוא אמר לקאי שישמור עליו בזמן שהוא משוחח אם קיארמה וקאי הסכים ''קאאריקה, אני רוצה לומר לך משהו''
(טוב אז אם אתם רוצים לדעת על השיחה של קאאריקה ושל קיארמה תנו עוקב ולייק ותגובה)
YOU ARE READING
סנסיי קאאריקה // בהמשכים
Science Fictionמספר על ילד שהיה דחוי בעיני כל העולם בגלל שהיה מפלצת בתוכו שנקראה קיראמה אותו ילד רוצה להפוך סנסיי גדול שיש לו מאות אלפי תלמידים ולהיות החזק מכולם ולהיות גיבור