תחזיר אותו קאאריקה

5 1 0
                                    

מה קורה כולם ותודה שחזרתם לעוד פרק בסדרה שלי אז בפרק הקודם פגשנו את תאנאוסו שהיה מישהו שקאאריקה הכיר כשהיה ילד אבל חשב שמת אבל בסוף התברר שהוא ניצל אז בלי עוד חפירות בואו נתחיל לקרוא רק תנו עוקב ולייק ותגובה ויאללה בוא נתחיל.

האולימפיים היו בהלם ממה ששמעו קאאריקה התעורר,

אצל קאאריקה והציידות
''אי... איפה אני?'' קאאריקה שאל והסתכל סביבו ''אה אני במחנה של הציידות'' קאאריקה אמר ''כן קאאריקה, אתה במחנה שלנו, היית פצוע ממש קשה.. '' אמרה ציידת ואז קאאריקה נזכר במה שקרה ''אין לי זמן לנוח אני חייב למצוא אותו...'' קאאריקה ניסה לקום אבל אז נתקף בהתקפים חזקים מאוד של כאב הוא הרגיש כאילו דוקרים את כל גופו בסכינים הוא התמוטט הוא התנשף הוא היה ממש חלש '' זה כל מה שאני יכול אני... אני אימנתי את גופי ואת כוחי בתנאים לא אנושיים ועכשיו אני על הרצפה רק בגלל חתיכת רעל לעזאזל'' קאאריקה התחיל להתעצבן עד כדי כך שהיה צריך את כל הציידות כדי להחזיר אותו למיטה ''קאאריקה תרגע אנחנו לא נותנות לך ללכת לשום מקום כשאתה פצוע ככה וגם האלים רוצים אותך'' קאאריקה היה בהלם ''ר-רוצים אותי? מה יש להם לרצות ממני?''

לאחר כמה דקות קאאריקה מצא את עצמו בחדר הכס של האלים '' האלים אתם רציתם אותי?'' ''כן רצינו אותך קאאריקה, רצינו לדעת מה אתה הולך לעשות עכשיו'' ענתה מלכת האלים הרה (גם הרה מאוהבת בקאאריקה כל האלות מאוהבות בקאאריקה) ''עכשיו... עכשיו אני הולך לחפש את תאנאוסו, ולהחזיר אותו גם אם אצטרך לשבור לו את כל העצמות בגופו'' ארטמיס חייכה ואז קיארמה אמרה לקאאריקה שיתן לה להשתלט עליו כי היא רוצה לדבר אם האלים קאאריקה ענה לה שבסדר ''תקשיבו קיארמה רוצה לדבר איתכם אם זה בסדר מבחינתכם'' והאלים ענו שאין להם בעיה ושתדבר ולאחר כמה שניות קיארמה השתלטה על גופו של קאאריקה ואמרה ''אתם מכירים את קאאריקה, לא משנה כמה תדברו איתו או תנסו להוריד אותו ממשהו זה לא יצליח, הילד עיקש כמו אריה ומטומטם יותר מבול עץ ואין דבר שהוא אוהב יותר מלהילחם, וגם בגללי הוא סבל כל כך הרבה ולכן אני רוצה להגן עליו, אבל יש משהו אחד שאני יודעת שאני אעשה בוודאות תמיד וזה לתמוך בקאאריקה לא משנה מה היא תהיה אני תמיד אתמוך בו לטוב ולרע לכן ארצה לבקש משהו ממכם.'' וארטמיס ענתה לה ''בסדר אנחנו מקשיבים בקשי'' וקיארמה ענתה ''תודה לך הגבירה, מה שאני רוצה לבקש הוא...'' ואתנה הרימה את קולה ''דברי כבר מה את רוצה'' וקיארמה ענתה ''אני רוצה שתפסיקו לעקוב אחר קאאריקה ולגונן עליו, קאאריקה הרבה יותר חזק ממכם אפילו כשהוא במצב שהוא נמצא עכשיו ואתם יודעים את זה, אתם מעריצים את קאאריקה אבל גם דואגים לו, מאז שסנסיי יאורו נפטר, אתם לא מפסיקים לעקוב אחרי קאאריקה ולכן אני מבקשת ממכם שתפסיקו ותתנו לקאאריקה את הפרטיות שלו'' האלים ענו ''אוקיי אין לנו שום בעייה נניח לקאאריקה'' וקיארמה ענתה להם '' תודה רבה לכם אני מודה לכם שננתם לי לדבר'' ולאחר כמה שניות קאאריקה חזר לעצמו ''אז קאאריקה מה אתה תעשה מעכשיו'' וקאאריקה ענה ''כמו שאמרתי לכם אני אחפש את תאנאוסו ואחזיר אותו גם אם אצטרך לשבור לו את כל העצמות בגופו'' אבל אחרי שקאאריקה אמר את זה הוא נאנח בעצב וכל האלים הבינו שקאאריקה עדיין מוטש ועייף לכן ארטמיס, הרה, אפרודיטה, ואתנה אמרו ''אנו חושבות שקאאריקה עדיין עייף ומוטש לכן אם הוא ירצה אנו נהיה מוכנות לקלח אותו ולתת לו מיטה נעימה לישון עלייה'' וקאאריקה היה מאושר ואמר ''אני אשמח הגבירות ועכשיו אם זאת לא בעייה אני חושב שאני-'' ובאותו רגע קאאריקה איבד את הכרתו השנייה לפני שפניו נגעו ברצפה הרה ישר קפצה לתפוס אותו וכשתפסה אותו היא הבינה שהוא מותש לכן שמה את ראשו עליה ואז האלים הרגישו נוכחות שמעולם לא הרגישו והיא הייתה אפלה ובאותו רגע תאנאוסו הופיע אם אישה יפה מאוד ואז באותו רגע קאאריקה התעורר ונעמד ואמר ''תאנאוסו, יואי, מה אתם חושבים שאתם עושים פה... ויואי את תשלמי על כך שאת מנצלת את הרגשות של תאנאוסו'' ואישה שהייתה יואי אמרה ''אני מכריזה מלחמה על הכוכב הזה אם לא תעשו בעיות ותכנעו לא נצתרך להגיע מלחמה אבל אם לא תכנעו אז נצתרך להגיע למלחמה'' וקאאריקה צעק לה ''חתיכת... אם את חושבת שאני אכנע תצתרכי להרוג אותי ולא אכנע אני לא בן אדם שיוותר בקלות ולא אכנע, לכן כדי לך לעוף מפה לפני שאני אעצב את הפנים שלך בצורה מכוערת יותר ממה שהן עכשיו'' יואי צחקה ''נו באמת צריך יותר מסתם דיבורים כדי להפחיד אותי וגם אני חושבת שאני בכלל מעוצבנת אני שונאת פרחחים כמוך קאאריקה לכן אני חושבת שאחסל אותך כשאתה במצבך הנוכחי לא תוכל להילחם בי'' היא צחקה וקפצה לעבר קאאריקה היא הכינה בידה מתקפת אנרגיה קאאריקה ידע שהוא באמת לא יוכל לנצח אותה במצבו וגם מתקפת האנרגיה שלה גם תהייה חזקה מכדי לחסום אותה וקאאריקה פשוט עצם עניים והתכונן לרגע אבל אז קאאריקה הרגיש ארבעה צללים שמגיעים מולו קאאריקה פותח את העינים ומגלה שארבעת הצללים האלו אלה...

טוב זה היה הכל לפרק הזה אם תרצו לדעת מי היו אותם ארבע צללים אז כדאי שתעקבו ותתנו לייק ונתראה בפרק הבא של קאאריקה סנסיי

סנסיי קאאריקה // בהמשכיםWhere stories live. Discover now