'' אני אחזיר אותך ''

10 2 0
                                    

היי חבר'ה מה נשמע תודה שחזרתם לעוד פרק של קאאריקה סנסיי אז בפרק הקודם האלים זימנו את קאאריקה כדיי לדבר איתו טוב אני מעריך אלא אתן לכם להתחיל לקרוא אז בואו נתחיל

כשקאאריקה פתח את עיניו הוא ראה את ארטמיס, אתנה, הרה, ואפרודיטה, כשגבן אליו '' אין סיכוי שאנחנו ניתן לו למות הוא עדיין צריך לטייל בעולם ולהיות גיבור שכולם מכירים בו '' צעקה אפרודיטה, וברגע שמתקפת האנרגיה הגיעה אל האלות אז באותו רגע אפרודיטה אתנה הרה וארטמיס הרימו את ידיהן והמתקפה התפוגגה במאית שנייה קאאריקה היה בשוק שארבעת האלות הראשיות מגוננות עליו '' אם את מכריזה מלחמה אז שתדעי שלא יהיה כל כך פשוט לנצח אותנו אנחנו לא נוותר לעולם '' אמרה הרה, ולאחר שנייה קאאריקה פשוט התעלף.
(וזה מה שקרה בעבר)
__________________

נ.מ הרה

''היא חושבת שבאמת ניתן לה לחסל את הנער שאנחנו מאוהבות בו, היא מצחיקה אותי, אני לעולם לא אתן לקאאריקה למות אני תמיד אגן עליו הוא הראשון שבאמת גרם לי להבין מה זה אומר לאהוב ולהבין מה היא משפחה בזמן שאני הייתי מוכנה להלחם בשביל להגן על קאאריקה'' חשבתי לעצמי.
פתאום שמעתי בום מאחור אני ושאר האלות הסתובבנו וראינו את קאאריקה שוכב על הרצפה מעולף עזבנו את עמדתנו ורצנו לעברו וכשהגענו אליו בדקנו את הדופק שלו הוא היה טיפה חלש מהרגיל והבנו מה קרה הוא היה עדיין חלש שרק לעמוד לקח לו את כל האנרגיה ואז ארטמיס אמרה '' חייבים לרפא אותו, אחרת הוא ימות מהפציעות שלו הן רציניות '' ואז יואי הכלבה הזאת אמרה '' המלחמה התחילה כדיי לכם להתחיל לארגן את הצבא שלכם '' היא חייכה ונעלמה אם תאנאוסו '' אפולו תרפא את קאאריקה בדחיפות אנחנו חייבים אותו למלחמה '' אפולו ישר עשה כדברי וכל פצעיו של קאאריקה נעלמו לא היה להן שום זכר הודתי לאפולו וראיתי שקאאריקה בסדר אז החלטתי לשגר אותו למלון שבו אני, ארטמיס, אתנה, ואפרודיטה נלך גם לאחר שנסיים את העניינים שלנו כאן ואז זאוס דיבר '' אני אלך למחנה החצויים ואסביר לכירון את הכל, ולאחר מכן למחנה הרומאים ואסביר לריינה את הכל, ואגייס את כל האלים והאלות למלחמה ובנתיים ארטמיס, הרה, אתנה, ואפרודיטה אתן תלכו להיות אם קאאריקה ותגנו עליו'' כל האלים הינהנו בהסכמה וכל אחד הלך לדרכו להתכונן למלחמה.

_________________________

נ.מ קאי

בדיוק סיימתי את שיחת הטלפון אם זאוס שהסביר לי מה קרה, והייתי בשוק לא האמנתי שתאנאוסו בחיים, אבל אין לו תקווה קאאריקה לא יוותר אף פעם אבל אני לא הוא אני יודע שאין לתאנאוסו תקווה.

_________________________

נ.מ אפרודיטה

קאאריקה עדיין לא התעורר אני ואתנה והרה וארטמיס החלטנו לשבת בסלון כדיי לשמור על קאאריקה דיברנו אחת אם השנייה וחלקנו חוויות שהיו לנו אם קאאריקה הסתכלתי לראות מה אם קאאריקה וראיתי על הפנים שלו שהוא חולם חלום רע ושגם השמיכה לא מכסה אותו לכן קמתי וכיסתי אותו '' הוא עבר כל כך הרבה סבל, כאילו מה הוא כבר ביקש שיכירו בו שיכבדו אותו זה הכל וכל מה שהוא מקבל זה רק כאב וסבל זהו זה החלטתי '' וארטמיס שאלה '' מה החלטת אפרודיטה? '' ועניתי לה '' ברגע שקאאריקה יקום אני אבקש ממנו להתחתן איתו ולהיות אישתו '' כשהסתכלתי עליהן ציפיתי שהן יהיו מופתעות אבל אז הבנתי שכולנו החלטנו על אותו דבר והרה אמרה
'' חושבות שהוא יסכים? הרי הוא בן תמותה ואנחנו אלות, הרי אנחנו נהיה אם גברים בני תמותה אחרים וגם הוא לא יחייה לנצח, הוא יזדקן כשאנחנו נשאר צעירות לנצח '' אבל אני ידעתי שבקאאריקה לא אוכל לבגוד לא משנה מה ואז נזכרתי '' רק רגע אין איזו אפשרות שזאוס יכול להפוך אותנו לבנות תמותה? אבל נשאר אם הכוחות שלנו אבל נוכל להזדקן ולמות נוכל להיות בנות תמותה ולהיות אם קאאריקה '' ארבעתנו הסתכלנו אחת על השנייה ואתנה אמרה '' זה גאוני הרי לזאוס יש את הכוח הזה וגם בשביל קאאריקה אני מוכנה לוותר על האלמוות בואו נתקשר לזאוס ונדבר איתו ונראה אם זה אפשרי '' התקשרנו לזאוס באיריס נט ואחרי שהסברנו לו הכל הוא אמר '' זה אפשרי אבל זה אומר שתוכלו לאהרג בקרב וגם זה אומר שכמו בני התמותה גם אתן תתעייפו מלחימה לכן אני רוצה לוודא שאתם בטוחות במה שביקשתן '' בלי להסס ארבעתנו אמרנו '' לא אכפת לנו תעשה את זה '' זאוס הקיש באצבעותיו והרגשתי חולשה כאילו שאבו ממני את הנפש שלי '' זהו אתן בנות תמותה עכשיו '' הסתכלנו אחת על השנייה וחייכנו באושר בידיעה שעכשיו אנחנו נוכל להיות אם קאאריקה לנצח.

סנסיי קאאריקה // בהמשכיםWhere stories live. Discover now