'' תתעורר בבקשה ''

3 0 0
                                    

נ.מ שוגי

כולנו היינו בבית של יאורו מתאמנים, או יותר נכון הבנים התאמנו והבנות שוחחו, או סתם חקרו את הבית '' אני רואה שהמפלצת באמת השפיע עליכם לרעה מה? '' אמר קול הסתובבנו וראינו את הנשיא, הרגשתי כל הבנות עוצרות את עצמן מלקפוץ עליו וכך גם הבנים '' תקרא לקאאריקה מפלצת עוד פעם אחת ואני יקרע לך את הראש מהגרון '' אמר קאי, שכחתי להגיד שקאי היה איתנו כל הזמן כדי לאמן אותנו, אז עכשיו אתם יודעים. '' אתה לא מקובל כאן ג'ק ( השם של הנשיא ) אתה יודע מה יקרה אם קאאריקה ישמע שדרכת במקום הזה '' קאי אמר, והנשיא שיחרר אנחה מאוכזבת '' קאי אתה יודע למה תמיד התנהגתי ככה? אם השנאה הזאת נגד קאאריקה? '' קאי לא ענה, והנשיא המשיך '' כי הוא הזכיר לי אותם, הנאמנות, החשיבה על האחר, האומץ, התקווה שהוא נותן לכולם, החוסר אנוכיות, קאאריקה הוא באמת הבן שלהם, ואני יודע שלקח לי יותר מידי זמן להכיר בזה אבל הייתי עושה הכל כדי להחזיר את הזמן אחורה ולתקן את הכל וחומר לו כמה שגאה בו בתור סבא שלו '' קאי היה בהלם הוא פתח את פיו כדי לומר משהו אבל קול אחר עצר אותו '' ואני גאה להיות הנכד שלך סבא '' ג'ק הסתובב וראה את קאאריקה מכוסה התחבושות כשלצידו עומדות ארבעת הנשים שלו הרה, אפרודיטה, ארטמיס, ואתנה, ג'ק היה קפוא מרוב שוק '' למה שתהיה גאה להיות הנכד שלי אחרי כל מה שעשיתי לך? למה בכלל שתאמין לי? '' קאאריקה חייך ואמר '' כי משפחה תמיד נשארת ביחד והאמת שתמיד ידעתי שהייתה סבא שלי בזכות קיראמה שסיפרה לי, אני תמיד ידעתי שכל מה שעשית היה כדי להגן עלי אה ושחכתי לספר אני לא באמת נמצא כאן אלא זה חלק מהתודעה שלי כי הגוף שלי נמצא כרגע משוטק מקרב לא קטן אבל לא פציעות רציניות ר- '' קאאריקה נקטע בגלל הרה שהתפרצה עליו '' לא פציעה רצינית הוא אומר יש לו פאקינג חזה מחורר ואיזה עשרים עצמות שבורות וצלע שבורה יש לך מזל שאתה לא ער כי אחרת היו מתווספים גם רגליים שבורות אתה יודע בכלל מה עובר לי לאתנה ארטמיס ואפרודיטה בראש אתה יודע כמה אנחנו מפו- '' קאאריקה קטע אותה אם נשיקה '' אני יודע וזה למה אתן לא צריכות לפחד כי אני לא מתכוון למות בזמן הקרוב וגם אני רוצה שתשהו אצל סבא שלי עד שאחלים לגמרי אז סבא אני אשגר אותן אלייך כשהן יהיו מוכנות וגם סבא אתה הולך להיות סבא רבא אז אני מצפה שתשים עליהן עין אחרת אני ארדוף אותך למשך כל חייך '' ג'ק הינהן בעצבנות ובלע רוק ואז קאאריקה נעלם אם הנשים שלו ואני אמרתי את הדבר היחיד שעלה לי בראש '' מישהו יכול להסביר לי מה קרה הרגע ''.

--------------------------------------------------------------
נ.מ הרה

אוקיי... אני פשוט אודה בזה הנשיקה הכי טובה שיש בעולם וברגע שחזרנו למקומות שלנו ליד קאאריקה התעוררנו לאט מאוד כי היינו מאוד עייפות מאתמול בלילה כי שוחחנו עד השעות הקטנות של הלילה '' לאזעזל התחת שלי שורף מהישיבה על הכסאות האלה, כאילו שמו לי קוצים בכיסא '' אמרה אפרודיטה.

--------------------------------------------------------------

460 מילים

מצטער שלא העלתי הרבה זמן זה פשוט שאני בחסימת כתיבה או איך שלא אומרים את זה אנסה להעלות מהר ככל שאוכל.

סנסיי קאאריקה // בהמשכיםWhere stories live. Discover now