✨Inwazja Lidlowców✨

169 11 1
                                    

Rozdział napisany przez Ruski_Chleb

Pewnego chujowego dnia Garosław postanowił zjeść sobie telegrzanke. Jednak gdy otworzył szafke znalazł tylko pająka z cygarem w ręku.

-PIMPUŚ TY NAJEBANY DACHOWCU GDZIE MOJE TELEGRZANKI?!
Kankuro przylazł trzymając w rękach gazetke lidla

-Co się drzesz? I jakie kurwa telegrzanki
- Jako fan teletubisiów moge jeść tylko telegrznaki. PIMUŚ CO TY MASZ W RĘKACH?
-Gazetke
-Ale czemu lidla
-A co?
- Tylko biedra!- mówiąc to załozył na ryj reklamówke owego ekskluzywnego sklepu i wskoczył na stół.

Wtedy przez okno wbił czterouszny chomiczek zwany potocznie "Temari". Oczywiście przy tym spektakularnym wejściu nie obyło się bez rozjebania stołu na którym Garosław zaczał odprawiać szamaśnie obrzędy.

-Braciaki lecimy do lidla, bo skńczyły mi się grzyby.
-Was do reszty pojebało?! Ja wam dam lidla wy lidlowce jebane! Idziemy do biedry!

Jak Garosław postanowił tak się stało. Rodzeństwo wybrało się do biedry. Od sklepem spotkali jednak żula.

-O toż to Żulsuke z klanu wora ma śmieci. Jest znany z niezwykłych oczu zwanych Alkoganem. Dzieki nim mogą oni kopiować wszystkie smaki piwa jakie zobaczą- krzyknął zachwycowy Garnek- Mogę prosić o autograf?

-Wypierdalaj ja tu wódy szukam- powiedział wyraźnie nachlany Żulsuke po czym jebnął Garosława w łeb butelką po picolo.

Biedny piasekmen nie był przygowany na taki wybuch złości ze strony słynnego żula spod biedry. Stracił równowage i wywalił się na swoiom sąsiadkie starszą panią z parteru zmierzającą spokojnie do lidla.
Wtedy zaczeło się piekło. Babcia zaczeła się klonować i walić biednego Garosława krzyżem.

- Toż to obraza dla boga. Taki wymalowany chodzić i jeszcze do biedry!
- BIEDRA NAJLEPSZA- krzyknął Garuś wyrywając Żulsuke soczek w kartonie i rzucił nim w jednego z klonów babuszki.
-Co mi kradniesz soczek debilu.
- W dupe se wsadz soczek ja tu walcze o honor biedronki

Po dostaniu soczkiem pomarańczowym klony zaczeły się mutować w dziesiecio metrowe słuby z dumnym napisem "lidl"

-Japierole to inwazja lidlowców jest!- krzyknął Garosław po czym zemdlał

-To pójde pod lidl bo tu zbyt duże zamieszanie- krzyknał Żulsuke oddalając się w kierunku największego wroga Grarusia...
---------------------------
W mediach mem mojego autorstwa do historii
Mam nadzieje,że się podoba😖

🔥Garosław i spółka🔥Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz