Lisa'dan;
"Lalisa ve Jeongguk, bu çalışma çok güzel olmuş. İkinize de teşekkür ederim."
Bayan Kim elindeki dosyayı tekrar bana verdi ve memnun bir şekilde gülümsedi.
"Organizasyonlara haftaya başlayabilirsiniz çocuklar."
Ellerini önünde birleştirerek konuştuğunda onayladığımızı belirten kısa bir hareketten sonra aynı anda adımlarımızı kapının dışına yönelttik.
"Dosyalar sende kalabilir, haftaya buluşup organizasyonu yaparız."
Yanımdaki Jungkook'a döndüm ve sıcak bir gülümseme ile kafamı olumlu bir biçimde salladım. Kim ne derse desin, o dedikleri kadar kötü biri değildi.
"Lisa!"
Ani bir hareket ile arkamı döndüğümde bana el sallayan kişinin Rosé olduğunu anlamıştım.
"Şimdi gitmem gerek, sonra görüşürüz!"
Jungkook ile vedalaşıp hızlı adımlar ile Rosé'nin yanına gittim.
"N'aber Chae?"
Jungkook'a baktığını anlamam uzun sürmedi, derin bir nefes vererek konuşmaya başladım.
"Tanrı aşkına, o sandığınız kadar kötü değil. Tamam kızlara fazla düşkün olabilir ama oldukça kibar birisi."
Gözlerini ilk defa bana çevirdiğinde düz bir tonda konuştu.
"Ondan hoşlanmıyorum. Lütfen aranızdaki samimiyetin mesafesi olsun."
Nefes verdi.
"Sadece senin için diyorum Lili'm, her söylentiye karşı kulaklarımızı kapatamayız, değil mi?"
Ne zaman tuttuğunu anlamadığım ellerimize baktım ve baş parmağım ile yavaşça okşadım.
"Biliyorum Rosie. Merak etmeyin onunla sadece balo organizasyonu için konuşacağım."
Kulağıma eğildi ve fısıldadı.
"Peki ya Bayan L ne olacak?"
"Mezuniyetten sonra o da bitecek. Yani sadece 3 hafta konuşacağım."
Tatmin olmamışcasına onayladı. Sonrasında ise klüp aktivitesi için vedalaşdık ve o sanat sınıfına doğru yol aldı. Ben ise dolabımdan bazı eşyalarımı alıp evin yolunu tuttum.
Jisoo Unnie bizim okulumuzdan 2 sene önce mezun olmuştu. Jennie ve Taehyung geçen sene. Jisoo Unnie hemşirelik okuyordu, Jennie oyuncu olmaya karar vermişti. Taehyung ise tekrar hazırlanıyordu.
Jisoo Unnie'nin ailesi ile Rosé'nin ailesi yakın arkadaştı. Rosé ile çoğu dersimiz ortak olduğu için tanışıyorduk ve sonrasında yakın arkadaş olduk. Jisoo Unnie ile de Rosé sayesinde sayesinde tanıştık.
Jennie ise bir zamanlar Min Yoongi ile çıkıyordu, lisenin ilk senesi okuldan tanıdığım tek kişi Taehyung olduğu için onun arkadaş ortamı ile takılıyordum. Jennie Yoongi sayesinde onlarla takılmaya başlayınca ortamdaki tek kızlar olarak onunla takılmaya başladık. Sonrasında onu Rosie ve Jisoo Unnie ile tanıştırdım.
Bu anıları düşünürken çoktan yolu yarılamıştım. Pazartesi günleri Rosé'nin klüp aktiviteleri olduğu için eve tek başıma gidiyordum. Ama bu durumdan şikayetçi değilim, çoğu zaman kendime zaman ayıramadığım için pazartesi günleri okul çıkışında düşüncelerim ile nihayet baş başa kalbiliyordum.
Pek işlek olmayan bu caddeden sağıma ve soluma bakmayı es geçerek karşıdan karşıya geçiyordum. Bu olay hayatımın az kalsın hayatımın sonu olabilirdi, ama sanırım yeni hayatımın başlangıcıydı.
"LALİSA!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
miss 'L' || 𝘭𝘪𝘴𝘬𝘰𝘰𝘬✓
Fanfiction(tamamlandı) Jungkook, arkadaşı Jimin ile okulun haber sayfası üzerine bir iddaya girer. ••• By ©viaaduikecorn 05052021-jeon jungkook x lalisa manoban düz yazı + texting ♡| Kitap kapağı @yokoruna tarafından tarafından tasarlanmıştır. #blogger /1 #je...