tension.

1.7K 129 4
                                    

Yazardan;

Lisa son sınavını da teslim edip sınıftan çıkmıştı. Baloya 2 haftadan az bir süre vardı. Üstelik hem Lalisa Manoban, hem de Bayan L olarak aday olduğu için çok neşeliydi.

Tekrar gitti ve aday tablosunu kontrol etti. "Lalisa Manoban: 48 Oy, Park Chaeyoung: 158 Oy, Bayan L (?): 274 Oy" geriye kalan tüm adaylar burun buruna kapışıyordu.

Mutlu ve aynı zamanda gergindi. Kraliçe olabilicekti. Ama eğer kimliği açığa çıkarsa haber yaptığı insanların yüzüne nasil bakacaktı? Üvey abisi ona ne diyecekti? Ailesi bu olayı öğrenirse ne yapacaktı?

Gerginlik yine vücudunda serbestçe dolaşmaya başlamıştı. Kendini rahatlatmaya çalıştı ve biraz da olsa bunu başardı. Bu süre zarfında ise öğle arası zili çalmıştı.
_________________________________________

Rosé ile birlikte kafeteryada yemeklerini yiyorlardı. Bu sırada Rosé'nin yanına birkaç erkek balo teklifi için gelmişti. Tabi o biricik Jimmy'si ile gideceği için hepsini reddediyordu.

Lisa'nın ise yanına sadece bir kişi gelmişti, Lisa ise o kişinin ukala tavırları olduğunu biliyordu. Ayrıca pek sevmediği birisi olduğu için kibarca reddetmişti.

Birden megafonlardan müdüreleri Bayan Kim'in sesi yankılanınca okul koridorlarındaki gülüşmelerin sesini ölüm sessizliği aldı.

"Merhaba sevgili öğrencilerim, bildiğiniz üzere balo tarihimiz yaklaşıyor. Ve size bununla ilgili rahatsız olduğum birşeyden bahsedeceğim."

"Bildiğiniz üzere sizin hakkınızda pek hoş olmayan yorumlar yapan kimliği belirsiz bir öğrencimiz var, Bayan L."

"Ona hesabını açtığı zamandan bu yana süre verdim, fakat kimliği hala gizli. Ona son bir şans daha veriyorum, eğer balodan önce kimliğini açıklamaz ise bu seneki mezuniyet balosu iptal."

Ve bir anda müdürenin sesi gitti. Yeri ise öğrencilerin memnun olmadığını belli eden ses tonları doldurmuştu.

Müdüre aslında çok hoş biriydi. Lisa'yı çok severdi. Onun Bayan L olduğunu öğrenirse ona karşı olacak bakışlarını tahmin edebiliyordu. Zaten son zamanlarda gergindi, üstüne bu olay iyice gerilmesini sağlamıştı.

Sırf onun yüzünden kimsenin baloya gitmemesine dayanamazdı. Herkes için hayatında unutulmayacak bir günü mahvedemezdi.

Herkesin ondan nefret etmesine katlanamazdı.

miss 'L' || 𝘭𝘪𝘴𝘬𝘰𝘰𝘬✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin