<Sakusa gondolatai>
Az első óra után a barna hajú fiú el tűnt mellőlem.Csak annyit láttam hogy azokhoz a fiúkhoz megy akiket az úton pillantottam meg.Inkább rossz döntésnek találtam oda menni igazából nem is tudom miért.De viszont a második óra után rá kellett jönnöm hogy csak féltem és még most is félek oda menni.Tudtam hogy nincs félni valóm hisz a legrosszabb az hogy el utasítanak de végül mégsem tettem meg az első lépést az ismerkedés felé.
<Órák után>
Nagyon szeretem a röpit!Ezért be is iratkoztam a klubba, nagyon kiváncsi voltam a tagokra.
De mikor be léptem a klubb szobába rögtön azt a 3 fiút pillantottam meg.Kicsit zavarba voltam de végülis örültem mert így egy picit jobban meg tudtam ismerni őket.-Sziasztok Sakusa vagyok-Mondtam kicsit nyomott hangon.
Mire a többiek is vissza köszöntek.
Oda jött hozzám az a barna hajú fiú vagyis Atsumu és amint meg szólított kicsit el is vörösödtem.-Szia!Megint.Arra gondoltam hogy meg ismerhetnénk egymást picit közelebbről.-Mondta kicsit félve.Nyílván tartott a reakciómtól (gondolom).
-Persze nagyon szívesen!-Válaszoltam rá kicsit hangosabban.
Miután át öltöztünk mentünk is a terembe.Mindenki be mutatkozott.És igen nem tévedtem!Tényleg Atsumunak hívják.
Utánna jött egy kis bemelegítés, és egy mecset játszottunk hogy az edző fel mérje a képességeinket és a mozgásunkat.
Egy csapatba kerültem Atsumuval és meg kell mondjam remek feladó.
A játék végén oda jött hozzám Atsumu és azt mondta hogy nagyon tehetséges vagyok.Én erre annyira zavarba jöttem hogy alig tudtam válaszolni.<Atsumu>
Van ez a srác Sakusa és meg kell mondjam van tehetsége.Nagyon kedves és nyitott.Nem is értem miért nem lógott eddig vele senki.Amikor az öltözőben megkérdeztem hogy akar e ismerkedni egyből igent mondott.Viszont nem értem hogy mi ez.Ez az érzés.Nem tudom miért de szerintem nagyon csinos és az arca is gyönyörű.A tincseiről ne is beszéljünk egyszerűen bele szerettem.Nagyon tetszik ez a fiú de nem úgy mint ahogy az eddig lányok.Valami más.Többet akarok tőle!És tudom hogy még csak ma ismerkedtünk meg de nagyon be jön.
<Az öltözőben>
<Sakusa>
Jó volt az edzés!Főleg hogy Osamuval és Sunával is meg ismerkedtem.
Atsumu szekrénye pedig az én szekrényem mellé került így hogy öltöztünk végig azt néztem ahogy le veszi felsőjét.Annak ellenére hogy csak 14 ő is már eléggé kockás a hasa és az izmai is nagyok.-Sakusa jól vagy?Csak mert eléggé vörös az arcod.-Szólított meg Suna.
-Jaj persze jól vagyok csak kicsit ki melegedtem meg hideg is van kint.
Hála az égnek hogy tél van hisz nagyon nem tudtam volna alá támasztani még valamivel a dolgot.
-Sakusa...haza kísérhetlek?Út közben jobban meg ismerkedhetnénk.-Szólalt meg méz édes hangján az én Atsumum.Várjunk ő még nem az enyém.Miért mondok ilyeneket??
-Persze-Feleltem rá megszeppenve.
-Oké!Akkor meg várlak!-Felelet rá kedvesen mosolyogva.
Az úton sok mindenről beszéltünk a röpiről,a vicces baleseteinkről,a múltunkról és még sorolhatnám.Még azt is meg kérdeztem hogy hogy Osamu nem e bánja hogy haza kísér engem de ő csak annyit felelt hogy Osamu Sunát kíséri haza szóval kb egyszerre fognak haza érni.Felelt rá mi közben orrát szívogatta.Meg kérdeztem hogy minden rendben van e nem e fázik vagy ilyesmi nehogy itt beteg legyen.De ő csak le nyugtázta annyival hogy-Nincs semmi jól vagyok.De azért köszi hogy meg kérdezted-<Otthon>
Mikor haza értünk mind a ketten át voltunk fagyva.Alig éreztem a lábam hegyét.Ezért csináltam egy teát.
-Sakusa ugye nem baj ha maradok egy picit?-Felelte kicsit félve.
-Nem dehogy!Én mindig szívesen látlak a majd a jövőben is!-Feleltem rá.
De ami ez után jött arra nem számítottam...
-Sakusa..tudom hogy még csak ma ismertük meg egymást de..az van hogy kedvellek.Mármint többet érzek a barátságnál..-Felelte halkan.
Én akkor le fagytam egy pillanatra.Mintha egy szerelmes filmben lettem volna.
-Tudod az van hogy...nekem is nagyon tetszel.Már az óta mióta elsőnek láttalak..-Éreztem hogy nagyon el vörösödök
Mind a ketten a kanapén ültünk.És ő kezdeményezett.
-Olyan aranyos vagy!-Mondta méz édes hangjával.
<Atsumu>
Ez a fiú meg bolondít!Olyan aranyos mégis annyira kívánom.Egyszerűen akarom.Legszívesebben fognám és a magamévá tenném.De nem akarom annyira el sietni a dolgokat.Ezért csak a csókommal próbáltam meg kényeztetni.
És mikor rá feküdtem hogy meg csókolhassam az ajtó nyitódott.Sakusa úgy el lökött magától mintha egy pedofil lennék.Mikor anyukája be nézett a nappaliba valami olyasmit láthatott hogy egy idegen fiú és gyereke ül a kanapén, az egyik le van fagyva (vagyis jó magam) a másik pedig fülig vörös arcal (vagyis Sakusa) ül mellettem.És igazából csak el mosolyogva mondta hogy nyugodtan folytassuk azt amit éppen csináltunk nem akart mindkét meg zavarni csak be jött szólni hogy meg jött.<Sakusa>
Életem egyik csúcs pontja lett volna ez a csók de persze hogy anyámnak be kellett néznie a nappaliba.Annyira frusztrált lettem hogy már majdnem mentem volna anyámnak pofázni a ''magán beszélgetésről'' meg arról ha egy barátom át jön akkor hagyjon minket békén de egy kezet kezdtem el érezni a hátamon.Atsumu végig simította a kezét rajtam.Így megint vissza estünk abba a forró hangulatba.De mivel anyám kint csörömpölt nem tudtuk folytatni így végleg be fejeztük.Utánna még beszélgettünk egy picit és már indult is haza.De még mielőtt ki ment volna az ajtón egy puszit nyomott a fejemre és a fülembe suttogta azt hogy:-Majd holnap újra át jön.-
Majd egy sanda mosollyal el ment.Én meg csak bele dőltem utánna az ágyba és próbáltam fel dolgozni a történteket.
Végül vacsi után és fürdés után az ágyban gondolkodva ugyan ezen el nyomott az álom.