~5~

530 30 2
                                    


Ne...ne ne ne ne miért pont most???!!!
Anyám pont most jött haza...igazából csak azt sajnálom hogy véget kell vetnem ennek a pillanatnak..csak én és Atsumu egy ágyban mesztelenül kimerülten, nincs csodásabb érzés és egyben látvány ennél.Viszont ez még nem is lett volna gond csak...miután el élveztem el felejtettem le törölni bár szerintem Atsumu fel csalta volna hisz tőle bármi ki telik, na mindegy...de a lepedő...és a takaró..neee ezt nem hiszem el.

-psz!!Atsumu!!!!kelj fel!!!ATSUMU!!!-suttogtam fülébe de ez elég volt hogy fel riasszam.Istenem de aranyos azzal a kis kómás fejével és a kifehérült bőrével.

-Mi...mi az????!!!-Kérdezte riattan bár még félálomban.

-Anyám meg jött..-Mondtam és erre Atsumu egyből el kezdett öltözködni de a nagy lökettől majdnem le is estem az ágyról hisz hozzá voltam simulva, majdnem el vitt.

-Jaj bocs!- Mondta kétségbe esve.

De nekem se kellett több egyből fogtam ruháimat és öltöztem felfele.

-Sakusa!!!-Mondta anyám kicsit aggódva.

-I-igen anya?-Kerdeztem nyugodtan mire csak nevetve annyit válaszolt hogy:Csak meg akartam kérdezni hogy milyen volt a suli.

-Jaa hát nem volt semmi különös-Mondtam kicsit bele pirulva mivel Atsumu egy igen toxic nézéssel reagált mondatomra...Már fel is öltöztünk és gyorsan meg igazítottuk az ágyat.
De Atsumu kérdően nézett rám mikor a fehér foltot ő is meglátta az ágyon..

-Majd ki mosom...-Mondtam kicsit kínosan.

Ki is sétáltunk a szobából és egyenesen anyám felé indultunk.

-Á csak hogy itt vagytok!-Mosolygott ránk kedvesen anyám.Ám mikor el fordult egy kicsit megbotlottam mivel a seggem nagyon fájt.Gondolom a miatt...jó ez hülye kérdés volt MÁR HOGYNE HOGY ATTÓL FÁJNA.

-Na mi van, valaki nem tud botlások nélkül járni..?-Nézett rám Atsumu és meg nyalta alsó ajkait de én csak kínosan fel nevettem.

-És mit csináltatok?-

-Hát semmit csak a szokásost..tudod játszottunk beszélgettünk stb..-Még mindig el voltam pirulva..-Viszont most Atsumunak mennie kell!-Szólaltam meg hirtelen.

-O oké hát akkor viszlát Atsumu örülök hogy így össze barátkoztatok Sakusával!-Atsumu már válaszolt is volna viszont én egyből el kezdtem kifelé tessékelni.

-Omi-omi~ ez mi volt??-Kérdezte Atsumu fáradtan.

-Olyan kínosan érzem magam anya előtt úgy hogy te is ott vagy..de ez majd el múlik..-Majd fel nevettem kicsit kínosan.

-Hát oké ha te így érzed.-Mondta kedves és megértő hangon majd nyomott egy gyors puszit fejemre.

-Akkor holnap szeretnéd még folytatni...?-Kérdezte bizonytalanul.

-Aham..anya holnap 11-ig úgy is dolgozni fog..-
Mondtam paradicsomokat megszégyenítő színben.

-Oké akkor holnap tali!-És már a sötétben el is tűnt.

Be mentem a szobámban és miután kommandóba ki vittem a takarót meg a lepedőt a mosógép be indításához gyorsan néztem egy tutorialt hogy hogy kell ki mosni a cuccokat és csodák csodájára sikerült!Na de mindegy is mert utánna vissza mentem a szobába és be döltem az ágyba, csak gondolkoztam és arra jutottam hogy:Igen!Én Sakusa Kiyoomi 14 évesen el vesztettem a szüzességem Miya Atsumuval.

ÖrökkéWhere stories live. Discover now