3

336 52 90
                                    

» [ Vampire Weekend - Campus ] «

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

» [ Vampire Weekend - Campus ] «

⠀ 01:03 ─〇───── 02:58

|◁ II ▷|

Η ΜΕΡΑ ΕΙΧΕ έρθει σχεδόν στο τέλος της και η γνωστή παρέα καθόταν σε μία καφετέρια της περιοχής. Το《 la vie 》θα μπορούσε να θεωρηθεί με ευκολία το στέκι τους. Σύχναζαν εκεί από τις πρώτες μέρες της γνωριμίας τους.

"Φιλ να δοκιμάσω από το τσάι σου;", ρώτησε ανυπόμονα ο Στέφανος,σηκώνοντας το φλιτζάνι προτού πάρει απάντηση.

"Μπορούσες απλά να παραγγείλεις τσάι αντί καφέ", αναφώνησε η Φιλομήλα κοιτώντας τον με ένα βλέμμα που έδειχνε βαρεμάρα.

"Μία μικρή γουλίτσα μόνο"

"Καλά καλά"

Το αγόρι φύσηξε το περιεχόμενο του φλιτζανιού και ρούφηξε σιγά-σιγά. Δεν ήταν μεγάλος θαυμαστής του τσαγιού αλλά το γεγονός πως η φίλη του δεν έπινε καφέ τον ανάγκασε να δώσει μία δεύτερη ευκαιρία σε αυτό το ρόφημα.

"Φιλί!", φώναξε ενθουσιασμένα η Αγγέλα η οποία βρίσκονταν στην αγκαλιά του Πάνου.

"Τι σκατά λες;"

"Ήπιατε από το ίδιο ποτήρι. Το στόμα σας ακούμπησε στο ίδιο ποτήρι. Άρα δώσατε ένα έμμεσο φιλάκι! Indirect kiss!", χαμογέλασε κάνοντας περίεργη την προφορά της στην τελευταία πρόταση.

"Μία μέρα χωρίς να πετάξεις τις μαλακίες σου δεν μπορείς", κατσούφιασε η Φιλομήλα, τοποθετώντας την παλάμη της στα μάγουλα της.

Ήθελε να δείξει πως βαριέται, ενώ στην πραγματικότητα προσπαθούσε να κρύψει το κόκκινο πρόσωπο της.

Αυτό που δεν είχε παρατηρήσει, όμως, ήταν πως και τα μάγουλα του Στέφανου είχανε πάρει μία απαλή απόχρωση του ροζ.

I Love You حيث تعيش القصص. اكتشف الآن