2

388 65 65
                                    

» [ JAWNY - Honeypie ] «

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

» [ JAWNY - Honeypie ] «

⠀ 01:23 ─〇───── 02:55

|◁  II  ▷|


ΓΝΩΡΙΖΑΝ ο ένας τον άλλο για περισσότερα από έξι χρόνια. Παρ' ολ' αυτά, παρέα ξεκίνησαν να κάνουν στο γμνάσιο.

Εκείνη ήταν ντροπαλή και συνεσταλμένη, για αυτό και είχε μόνο μία φίλη, την Αγγέλα. Το ότι είχε επιφυλακτικό χαρακτήρα, δεν ήταν απαραίτητα ο λόγος που δεν έκανε παρέα με πολλά άτομα. Όλοι την συμπαθούσαν, απλά 《ήταν πολύ ήσυχη》.

Εκείνον, δεν θα τον περιέγραφε κανείς για το πιο αντικοινωνικό άτομο αλλά ούτε για το δημοφιλή και εξωστρεφή αγόρι που όλοι ήξεραν. Είχε αρκετούς φίλους αλλά ο κολλητός του ήταν ένας, ο Πάνος.

3 χρόνια πριν

Η πρώτη μέρα της δευτέρας γυμνασίου έφτασε και η Φιλομήλα περίμενε την καλύτερη της φίλη στην πύλη του σχολείου.

Χαιρέτησε μερικά παιδιά που γνώριζε από την περσινή χρονιά, κουνώντας το χέρι της αφού ένιωθε πολύ κουρασμένη ακόμα και για να μιλήσει. Είχε μετανιώσει που το προηγούμενο βράδυ έκανε μαραθώνιο σειρών στο netflix.

Τι κάνει τόση ώρα;

"Συγγνώμη που άργησα! Ελπίζω να μην έχασα τον αγιασμό ή κάτι", φώναξε η Αγγέλα πλησιάζοντας. Δύο αγόρια περπατούσαν δίπλα της αλλά η Φιλομήλα δεν έδωσε σημασία, νομίζοντας ότι έτυχε απλάνα περνάνε.

Σταμάτησαν όλοι μπροστά της και το κορίτσι με τα καστανά μαλλιά ένιωσε ένα κύμα αμηχανίας να κάνει την εμφάνισή του.

"Πέτυχα τα παιδιά στον δρόμο και με ρώτησαν αν μπορούσαν να έρθουν μαζί μας. Δεν πιστεύω να σε πειράζει", είπε και έδειξε με το δάχτυλο το ένα αγόρι.

I Love You Where stories live. Discover now