4

309 51 45
                                    

» [ Day Glow - Hot Rod ] «

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

» [ Day Glow - Hot Rod ] «

01:01 ─〇───── 03:26

|◁ II ▷|

"ΑΝ ΔΕΝ ΣΗΚΩΘΕΙΣ από το κρεβάτι θα σε ρίξω γαμώ!", φώναξε η Φιλομήλα, πετώντας ένα μαξιλάρι στην φίλης της.

"Μα είναι τόσο ζεστά εδώ πέρα. Πάνε χωρίς εμένα και όταν γυρίσεις ξύπνησε με", μούγκρισε η Αγγέλα αλλάζοντας πλευρά, για να κοιτάζει τον τοίχο.

Ήταν ήδη έξι το απόγευμα και τα κορίτσια είχαν συνεννοηθεί να συναντηθούν στο σπίτι της Αγγέλας. Έτσι, θα πήγαιναν να αγοράσουν κάποια υλικά για να φτιάξουν pancakes, προτού την αρχή της eurovision.

Ωστόσο -για άλλη μία φορά- την Αγγέλα την είχε πάρει ο ύπνος κάτι που εκνεύρισε αφάνταστα την κολλητή της.

Όλη την ώρα κοιμάται αυτό το κορίτσι.

"Μόνο εσύ μπορείς να κοιμάσαι τέτοια ώρα. Ηλίθια", αναστέναξε η Φιλομήλα και κάθησε στην καρέκλα, δίπλα στο γραφείο. "Τώρα πρέπει να περιμένω να έρθουν τα αγόρια μήπως κάποιος έχει όρεξη να πάει μαζί μου", μονολόγησε και μια βαριεστημένη έκφραση κυρίευσε το πρόσωπο της, καθώς έβγαζε το κινητό από την τσέπη της για να τους ειδοποιήσει.

Το κουδούνι δεν άργησε να χτυπήσει και η καστανομάλλα κατέβηκε βιαστικά τις σκάλες κατευθυνόμενη προς το σαλόνι.

Αφού μετά από ένα γρήγορο ψάξιμο βρήκε τα κλειδιά του σπιτιού, άνοιξε την πόρτα και βρέθηκε αντικριστή με δύο γνώριμες φυσιογνωμίες.

"Που είναι η Αγγέλα;", ρώτησε ο Πάνος ανυπόμονα, μιας και ήθελε να δει την κοπέλα του.

"Ναι Πάνο, και εγώ χαίρομαι που σε βλέπω. Λίγο το ποδαράκι με πονάει αλλα γενικά όλα καλά.Ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον πάντως.", είπε η Φιλομήλα κλείνοντας την πόρτα.

Ο Πάνος την χτύπησε ελαφρά στον ώμο δείχνοντας δήθεν ενοχλημένος και κατευθύνθηκε προς τον πάνω όροφο.

I Love You Where stories live. Discover now