14

260 45 53
                                    

» [ Hwa Sa - Maria ] «

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

» [ Hwa Sa - Maria ] «

⠀ 01:10 ─〇───── 03:50

|◁  II  ▷|

Η ΦΙΛΟΜΗΛΑ ξύπνησε πιο νωρίς από το ξυπνητήρι και σήκωσε τον κορμό της. Στηριζόμενη στα χέρια και έχοντας απλώσει τα πόδια στο υπόλοιπο του κρεβατιού, άρπαξε ένα από τα δύο μαξιλάρια. 

Το τοποθέτησε μπροστά από το πρόσωπο της και παίρνοντας μια βαθιά ανάσα το έσπρωξε πάνω της. Όλες οι αναμνήσεις από τη προηγούμενη μέρα πέρασαν από το μυαλό της και τα μάγουλα της είχαν πάρει ένα ελαφρύ ροδαλό χρώμα.

Έβγαλε μια κραυγή πάνω στο μαξιλάρι και κούνησε το κεφάλι και το σώμα της προς διαφορετικές κατευθύνσεις, με αποτέλεσμα το πόδι της μπλεχτεί στην κουβέρτα και να πέσει κάτω.

Κοίταξε το ταβάνι , χτυπώντας τα χέρια της στο πάτωμα. Ήταν λίγο δύσκολο να συνειδητοποιήσει την τροπή που είχε πάρει η κατάσταση με τον φίλο της.

Τι φίλο βασικά ; Ένας φίλος δεν ανταποκρίνεται στο φιλί της φίλης του!

Τυλίχτηκε στην κουβέρτα, ενώ βρισκόταν ακόμη στο πάτωμα και χασμουρήθηκε.

"Χρειάζομαι διακοπές ή ένα διάλειμμα. Είμαι ηλίθια, πως σκατα βρήκα τόσο θάρρος; Θα αρχίσω να πιστεύω στα φαντάσματα", γκρίνιαξε ενώ κυλιόταν κάτω.

Ξαφνικά στο δωμάτιο εισχώρησε η Αθανασία κρατώντας στα χέρια της μία κούπα με ζέστη σοκολάτα.

Η μικρή παρατήρησε την ξαδέρφη της που βρισκόταν πάνω στο χαλί και ρούφηξε λίγο από το ρόφημα της προτού μιλήσει.

"Μοιάζεις με μπουριτο"

Η Φιλομήλα αναστέναξε και άφησε ελεύθερο το κεφάλι της με αποτέλεσμα να το χτυπήσει πάνω σε ένα από τα παιχνίδια της Αθανασίας.

I Love You Where stories live. Discover now