Karnıma atılan topla yere yığılmış kamp alanına çok uzak olmayan revire kaldırılmışım.Yaklaşık yarım saat önce Kübra yanımdaydı şimdi ortalıktan kayboldu.Saçma sapan,yıpranmış saçlarımla oynarken kapı açıldı birden Kübra sanıp yastığı kafasına atmamla gelenin poyraz olduğunu görmem bir oldu.Çocuk bana kaçkınmışım gibi bakıyordu.Bu bakışlara daha fazla maruz kalmamak için arkamı döndüm.Hem kızgındım ona.
Bundan bi hafta önce hastaneye kaldırılmıştım.Caddede çocuklarla futbol oynarken yere yığılmıştım ama ailemin haberi yoktu.Ben hastanedeyken Kübralardayım diye biliyorlardı.
Poyraz elinde bir demet çiçekle yanıma geldi.Rüya mı bu?
Mölüm mölüm bakıyor olmalıyım ki Poyraz "Bakma mal mal Kübra ver dedi zaten hatalıymışım konuşmamalıymışım,senin bünyen zayıfsa benim suçum mu bu ?"
Tam bi gerizekalı.Özür dilicek diye bekliyorum dediği şeylere bak.Mal.
"Tamam.Çıkabilirsin."dedim ukala ukala.
"Ada tuhafsın.Benim gibi mükemmel biri sana çiçek getiriyor ve sen kovuyorsun.Sonradan pişman olacağın şeyler yapma bence.?"dedi bay pislik.Aslında meteor gibi bir çocuk.Bunları düşünürken bi sessizlik oldu aramızda.
"Özür dilerim"dedi mırıldanarak.
Benim o an attığım kahkaha nedeniyle uzaylı görmüş masum köylü gibi suratıma baktı.Taş ötesi taş çocuk benden özür diledi.Benden.Ada'dan.
"Affedilmedin."dedim ciddili ciddili.Süründürmeliydim.
"Tamam orası sana kalmış.Ben üstüme düşeni yaptım."İşe yaramadı.Çağırsam mı ?Kapının yanındayken el salladı ve sırıttı sanki asık suratıma tepki için yapıyordu bunu.O gittikten sonra Kübra damladı içeri.Sırıtıyo bide angut.
"Ne var Kübra?Niye şu öküz geldi?Sen mi çağırdın bu ayıyı ?Nefret ediyorum hepinizden."Diye bir yandan bağırıp bir yandan toparlanıyordum.Sonunda eşyalarımı alıp dışarı çıktım çadıra gittim.Uzun aradan sonra yazmaya başladım kurguda eksiklerim var bu yüzden kısa bir bölüm ama taşlar yerleştikçe güzel bir kitap olacağına inanıyorum :))))
Umarım beğenirsiniz :))))
Multide Ada'nın çarpıştığı mütüşlü
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZ YAĞMURU
Novela Juvenil"Gözlerinde kayboldum ben.Öldüm kızım seninle.Sana baktıkça işkence çektim ben.Lan seviyorum.Köpek gibi.Ada.Bırak beni olmaz.Sen sevme beni Adam.Sen zayıf bir gemisin bana gelme, yaktım ben o limanları.Yok artık güzelim." "Beraber başka limanlar bul...