1.Bölüm NELER OLUYOR?

581 24 2
                                    

"Ah sonunda bitti" dedi Bubbles son yıldızın ışığını asasının içine çekerken.Uykulu bir şekilde asasını döndürerek bir boyut kapısı açtı ve boyut kapısından geçerek kendi boyutuna döndü.İki ucunda ışıkların bulunduğu asasını mağradaki yerine bıraktıktan sonra uçarak evine döndü. Kız kardeşlerinin uyuduğu yatağına girip gözlerini kapatıp uykuya daldı.
Sabah Olunca...
Biri Bubbles'ı sarsarak uyandırmaya çalışırken gözlerini yavaşa açan Bubbles Blossom'u görünce gözlerini ovuşturarak kalktı."Bubbles uyanma vakti hadi toparlan ve kahvaltıya in" dedi Blossom.Bubbles'ın görevi çok uzun sürmüştü ve bu yüzden çok uykusuzdu ama okula gitmesi gerekiyordu çünkü okulda onun için önemli biri vardı.Yavaşça yataktan kalkan Bubbles banyoya gitti toparlandıktan sonrada kahvaltıya indi.Kız kardeşleri Butterfly,Buttercup ve Blossom ayrıca babasına günaydın diyerek masaya oturdu.Herkes ona da günaydın dedikten sonra Butterfly "Bubbles sen iyi misin? çok yorgun görünüyorsun" dedi endişeli bir sesle.Butterfly bazen böyle kızlara anneleri gibi davrandığı oluyordu Bubbles'ta bunlara alışıktı bu yüzden "İyiyim sorun yok" diyerek Butterfly'ı geçiştirdi. Kızlar kahvaltılarını bitirdikten sonra çantalarını alıp evden çıktılar ve okula doğru yürümeye başladılar.
Okula Varınca...
Kızlar okula varınca Bubbles gözleriyle hemen Boomer'ı aramaya başladı.Onu dolapların orada erkek kardeşleriyle konuşurken görünce yanlarına gitti ve neşeli bir sesle "Günaydın Boomer" dedi.Boomer ona bir süre baktıktan sonra "Günaydın" dedi sessiz bir şekilde.Kız kardeşleri de dolaplarına kitaplarını koyduktan sonra kızlar sınıflarına doğru yürümeye başladılar.Sınıflarında biraz konuştuktan sonra zil çaldı ve sınıf öğrencilerle dolmaya başladı bu yüzden kızlarda yerlerine oturdular.
Dersten Sonra...
Teneffüs çalmıştı ve sınıf yavaş yavaş dağılmaya başlamıştı.Kızlar öğle yemeği için kafetaryaya giderken bir yandan da sohbet ediyorlardı.Fakat kız kardeşleri Butterfly onlarla gelmemişti.Aç olmadığını söyleyip müzik sınıfına gitmişti.Butterfly ara sıra böyle şeyler yapıyordu bu yüzden kızlar bunu sorgulamadılar ve kafetaryaya gittiler.
Butterfly yavaşça müzik odasına yürürken bir yandan da düşünüyordu.Umarım kızlar beni takip etmezler diye. Çünkü son zamanlarda kızlardan gizlice eski arkadaşı olan Blank'le takılıyordu ve kızlar düşman gurubundan bir erkekle takılmasından muhtelemen hoşlanmayacaklardı.Müzik odasına girdiğinde Blank'in piyona çaldığı gören Butterfly onun yanına gidip oturdu.Blank onu fark edince "Oh gelmeyeceksin sandım şapşal surat" dedi gülümseyerek."Temkinli olmak lazım" dedi Butterfly sakince.Blank onu son gördüğünden beri biraz değişmişti.Daha soğuk ve ilgisiz biri gibi davranıyordu ama tabiki bu sadece etraftaki insanlara karşı yaptığı bir şeydi .Erkek kardeşleri için böyle davranıyordu onlarda böyle soğuk kişilerdi ve Blank onlara ayak uydurmak istiyordu."Hediyen için daha ne kadar beklemem gerekiyor" dedi Blank sıkılmış bir ifadeyle."Sabırlı olursan yakında hediyeni alıcaksın Blank" dedi Butterfly.Blank ve Butterfly küçükken birbirlerine hediye almayı çok severlerdi bu yüzden de bu geleneği şimdi yeniden canlandırmak istiyorlardı."Ama nerdeyse 1 hafta oldu" dedi Blank."Eminim hediyeni görünce beklediğine değecek" dedi Butterfly gülümseyerek.Kafetaryada her ne kadar kızlar istemesede Bubbles onları RRB'nin yanındaki masaya oturmaya ikna etmişti.Kızlar Bubbles'ın Boomer'dan hoşlandığını biliyorlardı ve bu onlarca büyük bir hataydı.Ama Butterfly kızlara bu konu hakkında ona karışmamaları gerektiğini söylemişti ve kızlarda Butterfly'ı dinlemişti.Blossom ve Buttercup yan yana Bubbles ise onların karşısına oturdu ve yemeklerini yemeye başladılar.Blossom Bubbles'ın yanına bakarken RRB'nin masasında bir şey fark etti.Blank'te RRB ile birlikte değildi.Bu Blossom'u şüpheye düşürdü ve kızlara dönerek "Butterfly'ın sizcede belirli günlerde aç olmadığını söylemesi garip değil mi?" dedi.Buttercup'ın ağızı yemekle doluydu bu yüzden sadece başını salladı Bubbles "Belkide yanlız kalmak istiyordur" dedi.Blossom"Ama Butterfly yanlız kalmak istediğinde böyle yapmaz yemeğini alır ve bize yanlız kalmak istiyorum der ve başka masaya oturur"dedi.Buttercup"Aynen öyle o yemek yemeyi çok sever"dedi.Bubbles "Ama onu bu konuda sıkıştırmak hiçbir işimize yaramaz bilmez misiniz kendisi hakkında asla konuşmaz"dedi makarnasını yemeye devam ederken.Kızlarda başlarını onaylar anlamında salladılar.Brick önünde oturan PPG'den aşırı rahatsızdı ama aldırış etmemeye çalışıyordu.Boomer'ın ise biraz morali bozuktu o yüzden yemeği ile oynayıp duruyordu.Brick'in yanında oturan Butch ise tıkınmakla meşguldü."Bu yemek çok lezzetli" dedi hamburgerini yemeye devam ederken.Kardeşlerinin dalgın bakışını fark ettikten sonra Boomer'a bakarak "Neyin var sarışın?"dedi.O sırada Brick'te dikkatini Boomer'a vermişti."Blank için endişeliyim neden bizle yemek yemiyor?"dedi ve yemeğini bırakıp tepsisini ittirdi."Aç olmadığını söyledi" dedi Butch ağzında hep hamburger bulaşıkları vardı."Ben artık buna inanmıyorum" dedi.Başını masaya koyarak."Uzun at kuyruklu kız da PPG'nin masasında yok" dedi Brick PPG'nin masasına bakarken.Boomer bir anda başını kaldırdı ve arkasında ki PPG'nin oturduğu masaya baktı.Gerçekten de Bubbles'ın yanı boştu.Blossom ve Buttercup Boomer'ı fark ettikten sonra ona boş boş bakmaya başladılar.Boomer önüne dönünce birkaç saniye bakıştıktan sonra onlarda sohbetlerine devam ettiler."Bunun konumuzla ne alakası var" dedi Butch ağızına son hamburger parçasını atarken.Brick derin bir nefes alıp dışa vurdu."Geçen gün yatağın yanındaki komidinin üstüne ikisinin olduğu bir resim buldum"dedi.Boomer "Ne?! Peki Blank buna ne tepki verdi" dedi heyecanla.Belliki bu konu onun da dikkatini çekmişti."Onun başka bir kız olduğunu Butterfly ile bir alakası olmadığını söyledi"dedi Brick.Butch" Yani bundan çıkarmamız gereken sonuç ne? "dedi.Brick devam etti"Geçen gün Butterfly'ın telefon ekranında da bu resmi gördüm" dedi.Boomer şok olmuş bir ifadeyle "Ve sen bunları bize şimdi mi anlatıyorsun!?"dedi.Birazcıkta sinirlenmişti. Brick ise klasik bir cevap olan" Hiç sormadınız ki"dedi.
Blank ve Butterfly birlikte piyano çalmayı tam bitirdiklerinde zil çalmıştı ve ayrılma vakitleri gelmişti.İkiside sınıflara farklı zamanlarda gireceklerdi bu yüzden müzik sınıfından çıktılar."Bubbles bekle!" dedi Boomer kafeteryadan tam çıkmak üzere olan Bubbles'a.Yanına koştu ve durup biraz soluklandı.Tam bir soru soracaktı ki Blossom'un telefonu çaldı.Acil durum sinyaliydi ve kızlar gitmeliydi Bubbles"Biraz bekle Boomer"dedi ve kızlar hızla uçarak kafetaryadan ayrıldılar.Boom! diye bir ses duymuştu Butterfly etrafta dolanırken camdan baktığında acil durum olduğunu gördü ve hızla uçarak canavarın olduğu yere gitti Kızların işi bittikten sonra sınıfa geri döndüler ama derse geç kalmışlardı Sınıf kapısını çaldılar ve içeri girdiler.Sınıf öğretmeninden özür diledikten sonra yerlerine geçtiler.
Okuldan Sonra...
Kızların üye oldukları kulüpler vardı ve onlarla ilgilenmeleri gerekiyordu.Butterfly bahçecilik,Blossom öğrenci konseyi, Bubbles programlama ve Buttercup'ta spor kulübündeydi Kızlar ayrılırken Bubbles kulübüne doğru giderken biri ona hızla çarptı ve ikiside yere düştü.Bubbles başını ovuştururken kendisine çarpan kişiye bakıyordu.Bu kişi Boomer'dı ve o da başını ovuşturuyordu.Boomer hızla ayağa kalktı ve "Üzgünüm Bubbles sen iyi misin?" dedi ve elini Bubbles'a uzattı.Bubbles Boomer'ın elini tuttu ve ayağa kalktı.Kalbi pır pır ediyordu ve kızarmaya başlamıştı."S-Sorun yok ben iyiyim" dedi."Ah sana soracağım bir soru vardı" dedi Boomer bir anda heycanlanırken.Bubbles Boomer'ın bu heycanlı hallerinin çok sevimli bulmuştu."Seni dinliyorum" dedi gülümseyerek."Kız kardeşiniz Butterfly yemekte yanınızda değildi müzik odasına gitmiş olabilir mi?" dedi.Bubbles şaşırarak "Evet öyleydi" dedi.Boomer içinden biliyordum dedikten sonra Bubbles'a teşekkür etti ve yanından hızlıca ayrıldı.Buda Butterfly ve Blank'in birlikte olduğunun bir kanıtıydı çünkü Blank yanlarından ayrılmadan önce müzik sınıfına gideceğini söylemişti Peki Boomer bundan sonra ne yapmalıydı?

Evet spagettilerim ilk bölüm böyleydi umarım beğenmişsinizdir daha fazlası için takipte kalın😘

Gökkuşağı Koruycuları (PPG X RRB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin