Brick ve Boomer'ın gözleri anlık bir ışıkla kamaşırken bir boyuta ışınlanmışlardı. Burası hikayelerden fırlamış gibi görünen bir araziydi. Etrafta orman ve uçurum vardı. Uçurumun aşağısında ki yerde yine yemyeşil bir arazi vardı. Boomer ve Brick etrafı incelerken gökyüzünden kocaman bir şey geçine ikiside dikkatlerini oraya vermişlerdi. Kocaman kırmızı bir ejderhaydı bu. Fazlasıyla büyüktü ve gerçekten iki şekilli boynuzunun arasında parlak bir top bulunuyordu.
Brick:İşte senin silahın orada!
diye bağırarak uçan ejderhanın boynuzlarının arasındaki parlak ışık topunu gösterince Boomer derince yutkundu.
Brick Boomer'ın korkuyla açılmış mavi gözlerini görünce kardeşini rahatlatması gerektiğini anlamıştı. Çocuğun yanına temkinli bir şekilde yaklaşırken ellerini kardeşinin omuzlarına koyarak göz göze gelmelerini sağladı.
Brick:Çok mu korkuyorsun?
Boomer:Biraz...
Brick:Sorun yok ben yanındayım ve seni korururum her zaman yaptığım gibi
Boomer: Güçlerin yokken bunu nasıl yapacaksın?
Brick:Söz konusu kardeşlerim olduğunda hele ki bu en hassas kardeşim olunca güçlere ihtiyacım yok
Boomer:Neye ihtiyacın var?
Brick:Kardeşimin bana güvenmesine
Diyince Boomer'ın yüzü yavaş yavaş değişerek mutlu bir ifade aldı. Artık korkmuyordu aksine sırıtarak kardeşine güvendiğini belli ediyordu. Biraz beklediklerinde Boomer aniden kollarını Brick'e doladı ve Brick hafif bir şok yaşasada hemen toparlandı ve oda kollarını Boomer'a sardı. Ta ki ejderha diplerinden geçerken Brick'in onun kocaman tırnaklarında birini tutmasıyla ve Boomer'ın da Brick'in ayaklarına tutunmasıyla ikili havaya yükselmişti
Boomer çığlık çığlığa bağırırken Brick kahkahalarla gülüyordu. Bu onun için yeni bir şey olsa bile bundan şikayetçi değildi adranelin damarlarında kaynıyordu ve bu Brick için oldukça iyiydi.
Boomer hala bağırırken Brick ona seslendi.
Brick:Sakin olsana Boomer sanki hiç uçmadın?
Boomer:Bir ejderhayla evet hiç uçmadım
dediğinde Brick Boomer görmese bile gözlerini devirmişti. Evet böyle bir şey yapmayı kendisi de beklemiyordu ama bir plan yapmakla uğraşırsa muhtemelen Boomer bir süre sonra ağlamaya başlayacaktı. Gerçi Boomer şu anda bile ağlama eşiğindeydi ama en azından kendi planının yarısını gerçekleştirmişti.
Ejderha onları görmüş gibi görünmüyordu bu yüzden huzurlu bir şekilde gökyüzünde uçmaya devam etti. Brick ise doğaçlama olan planın ikinci aşamasına geçti.
Brick:Boomer bu işi çabuk halledelim ve hemen bitsin tamam mı?
Boomer:Plan nedir?
Brick:Seni sallayarak ejderhanın sırtına fırlatacağım sonra beni yukarı çekersin. Ardından ışık topunu alırsın ve iş biter anladın mı?
Boomer:Eveeeetttt bir dakika...Ne!?
dediği anda Brick onu ejderhanın sırtına doğru fırlatmıştı ve Boomer bağırarak ejderhanın sırtına düşmüştü. Elleriyle sıkı sıkı ejderhayı sararken ağlamak istiyordu. Fakat aniden aklına Bubbles'ın kendine dedikleri geldi "Kendini sev kendine güven" gözlerini bu sözleri tekrarlayarak açtı ve gökyüzünün güzelliğini görünce bir nebze olsun rahatladı.
Brick:Boomer! Ellerim kayıyor yardım etmeye ne dersin?
diyince Boomer dikkatini hızla topladı ve baş aşağı bir şekilde durarak Brick'e elini uzattı. Brick birkaç kere sallandı ve zıplayarak Boomer'ın elini tuttu. Boomer tüm gücüyle onu yukarı çekti ve ikili artık ejderhanın üzerindeydi. Boomer öndeydi ve Brick arkasında kollarını onun beline dolamıştı ve Boomer ejderhayı sıkı sıkı tutuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gökkuşağı Koruycuları (PPG X RRB)
RomanceYıllar önce yasaklanan bir gelenek Powerpuff ve Rowdyruff'larla yeniden hayat buluyor.Ama Powerpuff ve Rowdyruff'lar bu geleneği devam ettirebilmeleri için bir şeyden vazgeçmeleri gerekiyor.