Hepsi birlikte "NE?!" derken Bubbles'ta gözlerini yavaşça açmıştı.Uykulu gözlerle etrafında ayakta duran insanlara baktı."Blank seni anlıyorum ama neden bizde geliyoruz?" dedi Buttercup.Bubbles kafasını yattığı yerden kaldırdı ve "Ne oluyor ya?" dedi huysuzlanarak.Aslında amacı herkesin ona bakmasıydı ve işe yaramıştı.Boomer ona kalkması için elini uzatırken Butch "Uyan uykucu randevuya çıkıyoruz" dedi.Bubbles'ın gözleri büyürken sakin bir tavırla "Ne?" dedi gerçekten ne olduğunu anlamamıştı.Blank "Ben kız arkadaşımı tek başına o çocukla bırakmam ya ona birşey yaparsa?"dedi endişeli bir ses tonuyla."Blank Mark bunu asla yapmaz ayrıca Butterfly kendini koruyabilir" dedi Buttercup bu randevu işinden hiç hoşlanmamıştı.Butch "Ben olsam gece partilerinde dolaşan birine bu kadar güvenmezdim.Size karşı nazik olabilir ama kimsenin gerçek niyetini bilemezsiniz" dedi kollarını birleştirerek.Buttercup yüzünü ekşiterek Butch'a baktı ve sessiz kaldı. Bir süre sessizlik oldu.Sessizliği ise Bubbles bozdu "Ne yani randevuya mı çıkacağız?" dediğinde Blank başını salladı.Bubbles "Aynı masada mı oturacağız o restoranın bir aile restoranı olduğunu sanmıyorum.Ayrıca aşırı pahalıdır biz oranın parasını nasıl ödeyeceğiz?" dedi Gerçekten mantıklı sorular soruyordu herkes Blank'e bakarken Blank açıklama yaptı."Orası babamın çok yakın bir arkadaşının restoranı ve bizi orada memnuniyetle ağırlayabileceklerini söylediler. Ayrıca orada tabiki ayrı ayrı oturacağız sadece amacımız Butterfly ve Mark'ı gözlemlemek" dedi.Bubbles mutluydu hayalleri gerçek olacaktı.Boomer'la şık bir restoranda oturup yemek yiyecekti.Yine ortaya bir sessizlik çökmüştü.Birkaç dakika sonra bu sefer sessizliği bozan kişi Boomer olmuştu."Kim kimle olacak?" dedi."Sen Bubbles'la otur Buttercup Butch ve Blossom ile Brick otursun.Yani en azından en uygunu böyle olur" dedi Blank."Sen kimle gideceksin?"dedi Butch."Sarah'tan rica ettim kabul etti.Sonuçta kendisi benim proje arkadaşımdı ve baya iyi arkadaşız" dedi.Butch Sarah ismini duyar duymaz yüzünü ekşitmişti."Blank o kızdan hiç hoşlanmıyorum senden hoşlandığı çok belli bence ondan uzak durmalısın" dedi Butch endişeli bir yüz ifadesiyle.Blank "Saçmalık! Biz arkadaşız ayrıca oraya kız arkadaşımı gözlemlemek amacıyla gideceğimizi biliyor" dedi Blank. Buttercup çok mutsuzdu Butch'la bir randevu mu kabustu.Makyaj takılar, elbise, ayakabbılar öğğ bunlar onun için kabustu. Ayrıca bu konuda hiçbirşey bilmiyordu.Ardından garip birşey oldu hepsinin ortasında bir boyut kapısı açıldı.Herkes şaşkınlıkla oraya bakarken boyut kapısını hepsini içine çekti ardından kapandı.
Brick ve Blossom...
Brick ve Blossom dışarı çıkmışlardı.Gökyüzündeki güneş ışıl ışıl parlıyordu ve Blossom biraz olsun rahatlamıştı.Brick'in onu rahatlatabileceğini hiç düşünmüyordu ayrıca kendisi de onu rahatlatmıştı.Bu garipti ama güzeldi.İkisi birlikte gökyüzüne bakarak konuşmuyorlardı.Blossom bir mesaj alınca telefonunu çıkardığında Butterfly'dan bir mesaj olduğunu gördü ve heycanla mesaja tıkladı."Saat 5'te evde olun hepiniz" yazıyordu. Bu mesaja şaşırmıştı.Butterfly'ın normalde şu saate şurada ol dediği gibi huyları yoktu ne olmuştu ki? Ama bunu ona soramazdı zaten kendisine sinirliydi bu işleri daha da zorlaştırırdı.Sadece "Tamam" yazdı ve telefonunu kitleyerek cebine attı.Brick hiçbir şekilde sesini çıkarmamıştı meraklı bir çocukta değildi zaten.Onun telefonunada bir mesaj geldi.Blank'tendi şöyle yazıyordu "Akşam saat 8'de randevu var.Gökkuşağı görev mağrasına gelin" yazıyordu Brick ise bu mesaja karşılık sadece "Ne?" diyebilmişti.Butterfly...
Blossom'dan aldığı "Tamam" cevabını gördükten sonra telefonunu masaya bıraktı ve ayna karşısına geçti.Herşey iyi olmalıydı Blank ve diğerleride orada olacaktı ama kendisi sadece Mark'a odaklanıcaktı.Mark'la arkadaşlardı ama kendisinden hoşlandığını hiç fark etmemişti.Derin bir nefes alıp verdikten sonra aynada kendine baktı.Gerçekten kendisi 2 DNA'ya sahip bir insandı ve hem PPG hemde RRB ile kardeşti.Peki ya babası o Mojo Jojo denen maymun adam mıydı? Onun kızı olduğundan onun haberi var mıydı? En sonunda kızlar bunuda soracaktı ve kendisi bunuda cevaplamak zorunda kalıcaktı.Blank'le küçükken kendilerine sorulan "İkiz misiniz?" soruları aklına gelince gülümsedi.İkiz değillerdi belki ama kardeşlerdi.Kendisi garip bir şekilde Blank'i kardeşi olarak görmüyordu.Sevgililerdi onun için sadece bu önemliydi.Kardeşleri ile birlikte Gökkuşağı Koruyucuları olacaklardı en azından onlara güvenebilecekti ve bu çok güzel bir histi.Ama bir şeyden vazgeçeceklerdi neydi bu? Bunu kendisine sorarken tuhaf hissetmeye başlayınca aklımdaki düşünceleri sildi ve akşam kızlarla birlikte giyecekleri kıyafetleri hazırlamaya başladı.Blank,Bubbles,Blosssom,Buttercup,Butch,Brick ve Boomer hepsi birlikte gökkuşağı mağrasındaydılar.Mağara garip bir şekilde onları buraya getirmişti ve kimse ne olacağını bilmiyordu.Blossom'un patlayan okçuluk kütüphanesinden bir eşya seçmesi gerekiyordu ve kendisi karar vermiyordu.Buttercup göreve gitmişti ve Bubbles'ta öylece oturmuş ve başını Boomer'ın omzuna koyup uyuklamakla meşguldü.Brick Blossom'un yanındaydı.Butch etrafı inceliyordu Blank ve Boomer ise oturmuştu.Herkes sessizdi sadece Blossom ve Brick konuşuyorlardı.Blank karşısında oturan Boomer ve Bubbles çiftine baktı.Boomer oturmuş telefonuna bakarken Bubbles uyuyordu.Aslında ikisi çok tatlı ve uyumlu bir çifttiler.Bu onu gülümsetti ve Butterfly'ı özlediğini fark etti ama onu arıyamazdı.Şimdi olmazdı önce halletmeleri gereken işler vardı.Butterfly ile birbirlerine hediyelerini vermişlerdi ve ikiside hediyelerini evlerine bırakmışlardı.Butterfly hediyesine bayılmıştı bir süre transa geçip sadece müzik kutusuna bile bakmıştı.Blank'te öyle bu sihirli oyuncakları kardeşlerine şaka yapamak için bile kullanacaktı çünkü onlar hareket ediyorlardı ve sahibinin duygularına göre davranıyordu.Ayrıca onlar hakkındaki sırlarıda söylüyordu.Bu onların gerçekten iyi birer arkadaş olması için güzel bir adımdı.Bu yüzden Brick,Boomer ve Butch bebeklerini Blank Butterfly'a vermişti kızlara vermesi için.Bunları düşünürken boyut kapısından Buttercup girdi ve herkes başını oraya çevirdi."Nasıl geçti?" dedi Blossom onun yanına yürürken."Güzeldi o lanet canavarın canını okudum" dedi gülümseyerek.Üstü bir tür salya ile kaplıydı bu da aslında söylediklerini doğru kılar nitelikteydi."O canavar için çok üzülüyorum kim bilir canı ne kadar yandı?" Butch sahte bir üzülme ifadesiyle.Buttercup gülerken silahlarını yerine koyuyordu."Sanırım bunu alıcam bugün iyi geçmesse tekrarlarız" dedi Blossom bir tür kum saatini alırken."Ne işe yarıyor bu?" dedi Brick ona bakarak."Zamanı 5 kere geri alabiliyoruz" dedi Blossom ve ardından patlayan okçuluk kütüphanesi kapandı."Bu kız niye uyuyup duruyor ya?" diye sızlandı Buttercup Bubbles'a itafen."Belli ki yorulmuş" dedi Blossom ve ardından Bubbles'ı dürtükledi.Buradaki işleri bitmişti ve gidip hazırlanmaya başlamaları gerekiyordu.Bubbles yavaşça gözlerini açarken "Uyan uyuyan güzel görev vakti" dedi Buttercup sırıtarak.Bubbles gözlerini ovuşturarak başını kaldırdı ve "Ne çabuk benim uykum var ben gelmesem?" dedi.Aslında bu yemeğe gitmeyi çok istiyordu ama çok yorgundu ve biraz uyumaya ihtiyacı vardı."Olmaz Boomer'ın bir eşe ihtiyacı var" dedi Blank itiraz ederek.Bubbles "İyi ama masada uyuya kalırsam benden değil"dedi ve Boomer buna karşılık kıkırdadı."Pekala biz gidiyoruz hazırlanmamız lazım" dedi Blossom. "Hazırlanmak??" dedi Buttercup anlamazlıktan gelen bir ifadeyle."Senin için kısaca kabuslarını gerçekleştiriyoruz Buttercup" diyince Blossom Bubbles güldü ve herkes Gökkuşağı mağrasından ayrıldı.3 Saat Sonra...
"Ah sonunda hazırladım" dedi Blossom son hazırlıklarını yaparken.Güzel pembe bir elbise hafif makyaj güzel bir kolye ve şirin babetlerle gerçekten güzel görünüyordu.Ayrıca saçlarını güzel bir kurdeleyle yukardan bağlamıştı. Şimdi ise aynanın karşısında saçlarını tarıyordu.Bubbles ise mavi bir elbise giyip saçlarını alttan at kuyruğu yapmıştı.Hafif bir makyajla gökyüzü mavisi ayakkabılarını giymişti.Butterfly saçlarının uçlarını dalgalı bırakıp salmıştı.Açık turuncu bir elbise ve beyaz babetler giymişti.Makyaj yapmayı sevmediği için bunu es geçmişti ama hala güzel görünüyordu. Buttercup ise saf saf onlara bakıyordu.Onlar hazırlanana kadar onlara saf saf bakmıştı ve hiçbirşey yapmamştı.Blossom arkasını döndü ve Buttercup'la göz göze geldi."Evet şimdi gelelim sana" dedi derin bir nefes alıp verirken.Buttercup ise ona masum bir şekilde baktı. Herkes dikkatini Buttercup'a verdi ve onu bir sandalyeye oturtup hazırlamaya başladılar.1 Saat Sonra...
Saat 8 olmuştu ve Mark kapıyı çalıyordu.Kızlar ise hazırlamışlardı Buttercup bile.Butterfly "Görüşürüz kızlar" diyerek onlara el salladı ve odadan çıktı.Kızlarda ona el salladılar ve ardından Blossom Brick'i aradı.Brick telefonu açınca hoparlöre verdi ve "Nerdesiniz?" diye sordu."Evin yan tarafındayız Mark ile Butterfly kapıda konuşuyorlar"diye cevapladı Brick."Tamam gittiklerinde söyleyin" dedi Blossom.Bir süre sonra Butterfly ve Mark bir arabaya binip oldukları yerden uzaklaşmışlardı."Gittiler aşağı inin" dedi Brick."Anlaşıldı" dedi ve telefonu kapattı Blossom.Kızlar aşağı indiler ve dışarı çıktılar.RRB ise evin ön tarafına gelirken iki takım bir araya geldiler.Pekala görev zamanıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gökkuşağı Koruycuları (PPG X RRB)
RomantizmYıllar önce yasaklanan bir gelenek Powerpuff ve Rowdyruff'larla yeniden hayat buluyor.Ama Powerpuff ve Rowdyruff'lar bu geleneği devam ettirebilmeleri için bir şeyden vazgeçmeleri gerekiyor.