Unicode
At Seoul International Airport
လေယာဉ်ပေါ်ကနေဆင်းလာတဲ့ လူသားတယောက်..
သူ့အမိမြေကိုပြန်ရောက်ခဲ့ပြီပေါ့...(တနည်းအားဖြင့် ကျမတို့ရဲ့ ယွခမမြေ...ဟီး...မစဘူးနော်)Man- သခင်လေး သခင်မကြီးခေါ်ခိုင်းထားပါတယ်...
Jk- အဲဆို ommaတို့အိမ်အရင်သွားမယ်....
Man- Nae...သခင်လေး!!
ကျတော့နာမည်က Jeon Jungkook အသက္က 28 ပေါ့..(ficအရ)...Jeon companyရဲ့ Ceoပေါ့..ကျတော်က နိုင်ငံခြားမှာ ပညာသွားသင်တာပေါ့...ကျတော့မိဘတွေက ကျတော့ကို အမြဲမိန်းကလေးတယောက်နဲ့ ပေးတွေ့တယ်...ကျတော်လည်းတောက်လျှောက်ငြင်းလားတယ်....ကျတော်က ဘာဖြစ်လို့ငြင်းလားတာလဲထင်လဲ...ကျတော်သူတို့ကိုမကြိုက်လို့ အတင်းပေးစားတာမကြိုက်လို့...
-----------------------
At jeon parents houseMr Jeon- သားJungkook လာပြီလား...
Jk- အခုမှပြန်ရောက်ပါတယ်...ကျတော့ကိုဘာလုပ်ဖို့ခေါ်တာလဲ..
Mr Jeon- မင်း ပြဲတခုကို တက်ရမယ်...ပြီးတော့ကောင်မလေးတယောက်နဲ့တွေ့ရမယ်...
Jk- ကျတော်ပွဲကိုတော့တက်မယ်...မိန်းမတယောက်နဲ့တော့မတွေ့ဘူး...
Mrs Jeon- သားရယ် သွားတွေ့လိုက်ပါ...
Jk- ပြီးတာပဲ...ကျတော်ပွဲတခုကိုတက်လိုက်အုံးမယ်...Driver Choi သွားရအောင်...
(ဟိုကောင်မလေးကို မမုန်းနဲ့နော်)
===============
At party....ကျတော်လည်း ပွဲတပွဲကိုတက်လာခဲ့တယ်...အဲဒါကေတာ့ Lee company နဲ့ Jeon companyနဲ့ ပူးပေါင်းမှုပေါ့...ကျတော်လည်း appaကြောင့်တက်ခဲ့ရတယ်...ဒါပေမဲ့ ကျတော့ကိုကောင်မလေးတယောက်က ဝင်တိုက်တယ်....
Girl- Ar...Miyan တို့မမြင်မိလို့ပါ...
Jk- ရပါတယ်..Lee nahoon ဆိုတဲ့ကောင်မလေးကိုသိလား...
Girl- အော်...သူက တို့ဝမ်းကွဲညီမပါ...သူကဟိုဘက်မှာပါ...
Jk- အာ...nae...သွားခွင့်ပြုပါအုံး...
Jungkookလည်းထွက်သွားပြီးနောက်ပိုင်း..သူမက အနောက်မှာ Devil smileဖြင့် ကျန်ရစ်လေသည်...
Girl- ရှင့်ကို ကျမဝမ်းကွဲညီမစီကနေရအောင်လုပြမယ်
Jungkookလည်း Nahoonကိုရှာတွေ့လေသည်..Nahoonကေတာ့ သူ့ကိုပြန်ကြည့်ပြီးတော့...