Jk- ကေလး...နေကောင်းပြီလား...
Tae- အင်း....Daddy အိမ်ပြန်ချင်တယ်...
Jk- အင်း...မနက်ဖြန်ဆို အိမ်ပြန်မယ်လေ.....
Tae- ဟီး...
Jk- ဒါနဲ့ အခုတေလာ ကေလး ဘာတွေဖြစ်နေတာလဲ....ကိုယ့်ကိုလည်းမနမ်းဘူး...
ဘာလဲ....ကိုယ့်ကိုမချစ်တော့ဘူးလား...Tae- မဟုပါဘူး....ထယ္က Daddyကို အရမ်းချစ်တာပါ....
Jk- တကယ္လား..မယုံဘူးကွာ....ကိုယ့်ကိုနမ်း....
Tae- Daddy လူဆိုးကြီး ဟွန့်....
အား ကေလး ကိုယ့်ကိုသတ်နေတာလား ထယ်ရယ်.....
ဒါနဲ့ ဆေးရုံမှာနေတာကြာပြီ...ဘာဖြစ်လို့ ကလေးအခုတလောစိမ်းကားနေရတာလဲမသိ.....Jkမွာ အတွေးပေါင်းများစွာဖြင့် စဉ်းစားနေတာပေါ့....
ဒါပေမဲ့
ထယ်လေးက မှတ်ဉာဏ်ပြန်ရလာပြီဆိုတာ သူမသိဘူးသတဲ့....
======================
*Flash back start*Tae- ဟင်......က်...ကျတော် ဘယ်ကိုရောက်နေတာလဲ....ဟင်...
Jk mom- ထယ်လေး နိုးပြီလား အန္တီ့ကို သိလား...ဟင်...
Tae- ဟင်.....မေမေ့သူငယ်ချင်းမဟုတ်ဘူးလား....တီတီလေး မဟုတ္ဘူးလား...
Jk mom- ကလေးရယ်....မှတ်မိတဲ့အတွက်ကျေးဇူးတင်ပါတယ်ကွယ်....
Tae- Daddyကော....
Jk mom- Jungkookကိုပြောတာလား....မှတ်မိနေသေးလား....
Tae- အင်း....နည်းနညး်ပါးပါးပဲ...
Jk mom- ကေလး တီတီပြောစရာရှိတယ်....
Tae- ဘာပြောမလို့လဲ တီတီလေး....
Jk mom- Johnsonကို သိတယ္မလား....
Tae- အင်း....သူ ကျတော့ကို အတင်းလက်ထပ်ခိုင်းတာ....ကျတော်လက်မထပ်ချင်ဘူး....တီတီလေး....ပြန်မပို့ပေးပါနဲ့နော်...ကျတော်တောင်းပန်ပါတယ်....Daddyနဲ့မခွဲခြင်ဘူး....
Jk mom- တီတီလေး ပြန်မပို့ပေးပါဘူး...သားရဲ့အမေက တီတီကိုပြောဖူးတယ်....
Tae- ဘာပြောတာလဲဟင်....
Jk mom- တီတီလေးနဲ့သားရဲ့အမေက သစ္စာဆိုဖူးတယ်....
Once...
Jk mom *ရား...ငါတို့မွေးလာတဲ့သားလေးတွေသမီးတွေကို ငါတို့နဲ့ အချင်းချင်းပေးစားကြမယ်လေ..*